Mitsubishi Space Wagon – tai tikras šeimyninis vienatūris, kuriame vietos užtenka šešiems arba septyniems keleiviams. Kėbulo išplanavimas leidžia rinktis tarp dviejų sėdimų vietų konfigūracijų: trijų eilių po du atskirus krėslus (2+2+2) arba dviejų priekinių, dviejų vidurinių ir trijų bendroje galinėje eilėje (2+2+3). Šis modelis neturėtų būti painiojamas su Space Star ar Space Runner versijomis – Space Wagon orientuotas į tikrą šeimų mobilumą.
Salonas ir vairavimo patirtis
Viduje Space Wagon išsiskiria praktiška erdve ir aukšta sėdynių pozicija. Sėdynės reguliuojamos plačiai, todėl vairuotojui ir priekyje sėdinčiam keleiviui lengva rasti patogią padėtį. Tiesa, priekinės kėdės šiek tiek minkštos ir trumpesnės, tad atrama ilgesnėse kelionėse gali pasirodyti nepakankama.
Prietaisų skydelis – aiškus ir logiškas, tačiau modernaus stiliaus čia nėra daug. Aukštai sumontuota pavarų svirtis užtikrina laisvę kojoms, todėl tarp sėdynių tilps daugybė smulkių daiktų.
Važiavimas ir komfortas
Mieste ir už jo ribų erdvus vienatūris rieda komfortiškai, todėl šeimos šį modelį renkasi kaip nebrangų, patikimą sprendimą. Pakaba gana minkšta, todėl puikiai sugeria smulkius nelygumus, bet didesnius duobės jaučiasi stipriai. Greitkelyje galima išgirsti šiek tiek vėjo ir kelio triukšmo, bet dažniausiai salone karaliauja ramybė.
Patikimumas ir įranga
Mitsubishi Space Wagon vertinamas dėl tvirtos konstrukcijos ir patikimumo. Šis automobilis rinkoje išliko brangesnis nei daugelis konkurentų, todėl net po kelių metų tikėtina, kad nemažai pradinių lėšų bus galima susigrąžinti perpardavimo metu.
Standartinės įrangos paketas tikrai gausus: net bazinės versijos siūlo vairo stiprintuvą, priekines oro pagalves, lengvojo lydinio ratlankius, CD grotuvą, el. langus ir veidrodėlius. Aukštesniuose apdailos lygiuose – klimato kontrolė, stoglangis, papildomos saugos pagalvės. Galingiausias 2,4 l variklis įrengtas jau išsamiausioje versijoje su kokybiška įranga.
Ekonomiškumas ir eksploatacija
Pagrindinis šio modelio trūkumas – didesnės degalų sąnaudos. 2,0 litro benzininiam varikliui vidutiniškai reikia 7,8 l 100 km kelio, o galingesnis 2,4 litro variantas naudoja dar daugiau. Lyginant su konkurentais, tokiais kaip Ford Galaxy ar Renault Espace, Space Wagon šiuo klausimu atsilieka.
Techninės priežiūros intervalai – dažnesni nei įprasta: patikra reikalinga kas 14 500 km, o kai kuriems konkurentams šis atstumas viršija 19 000 km.
Variklių pasirinkimas
Visose versijose montuojami benzininiai varikliai – dyzelinių modelių Space Wagon neturi. Galima rinktis 2,0 l 98 kW arba 2,4 l 108 kW galingumo versijas. Pastarasis variklis – modernesnis, ekonomiškesnis ir komplektuojamas su Mitsubishi išvystyta GDI tiesioginio įpurškimo technologija. 2,0 l variklis – paprastesnis, jam norint išvystyti pakankamai galios reikia „paspausti“ kiek daugiau apsukų.
Lietuvoje taikomas taršos mokestis
Įsigyjant arba registruojant naudotą Mitsubishi Space Wagon, svarbu įvertinti ir Lietuvoje taikomą taršos mokestį. Mokesčio dydis priklauso nuo automobilio anglies dvideginio (CO₂) emisijos, degalų rūšies bei pirmos registracijos metų. Didesnė tarša, senesnis modelis ir benzininis variklis – veiksniai, dėl kurių mokestis gali būti didesnis.
Kokį modelį rinktis?
Ieškant naudoto Space Wagon, verta atkreipti dėmesį į 2,4 litro modelį su išsamesne komplektacija – jis pasižymi didesniu komfortu ir patikimesniu veikimu. Tačiau net ir bazinės versijos nėra prastos, tad priklausomai nuo poreikių, didžioji dalis naudotų automobilių bus su pakankama komforto ir saugumo įranga.
Kokios yra alternatyvos?
Kaip alternatyvas vertėtų apžiūrėti panašaus laikotarpio minivenus: Ford Galaxy ar Renault Espace. Jie pasižymi erdvesniais salonais, ekonomiškesniais varikliais ar universalesniu salono išplanavimu, tačiau Mitsubishi Space Wagon patiks tiems, kam svarbiau tvirtumas ir patrauklus kainos bei kokybės santykis.

Charizmatiškas automobilių apžvalgininkas, gebantis įsigilinti į kiekvieno modelio niuansus. Vertina vairavimo pojūtį, technologijas ir dizainą. Jo apžvalgos aiškios, informatyvios ir lengvai suprantamos tiek naujokams, tiek automobilių entuziastams. Mėgsta subtilų humorą ir objektyvias įžvalgas.