Chevrolet Volt per pastaruosius aštuonerius metus ištvėrė daug pokyčių. Iš pradžių paskelbtas 2007 m. automobilių parodoje Detroite, šis modelis buvo pristatytas kaip didžiulė technologinė pažanga. Vėliau jis tapo priemone išgyventi bendrovės finansinius sunkumus. Visuomet akcentuota ir ekologinė nauda – ekonomiškumas bei tvarumas. Nuo pasirodymo rinkoje 2011-aisiais Volt pardavimai išliko vidutiniai, tačiau automobilis pelnė ištikimą gerbėjų ratą. Praėjusiais metais buvo parduota apie 19 000 šio modelio automobilių.
Antros kartos modelio atnaujinimai
2016-ųjų modelio Chevrolet Volt pristatomas kaip dar labiau patobulintas, patrauklesnis važiuoti automobilis. Nors dizainas ir inžineriniai sprendimai buvo kruopščiai peržiūrėti, pagrindinės idėjos išlieka panašios į pradinį modelį.
Variklis ir pavaros sistema
Ankstesnį, 1,4 l 84 AG keturių cilindrų benzininį variklį dabar pakeitė naujos kartos GM 1,5 l darbinio tūrio, 101 AG aliuminio bloko variklis su tiesioginiu įpurškimu. Nors suspaudimo laipsnis padidintas iki 12,5:1 (anksčiau buvo 10,5:1), šis variklis veikia su įprastu benzinu, o ne su aukščiausios kokybės kuru. Be to, visa pavaros sistema tapo lengvesnė – sumažėjo šimtu svarų, tad automobilis efektyvesnis, ypač kai naudojama tik elektra.
Atsisakyta senų inžinerinių sprendimų: dabar įdiegti du beveik vienodo dydžio elektriniai varikliai, kurie efektyviau dalijasi apkrova. Elektrinės sistemos bendra galia išlieka tokia pati – 149 AG, tačiau sukimo momentas padidėjo iki 294 svarų pėdų. Išsikrovus baterijai, automobilis dažniau perduoda variklio sukimo momentą tiesiai ratams, taip užtikrinant didesnį efektyvumą.
Naujasis Volt naudoja 41 miglą galone degalų (41 MPG – apie 5,7 l/100 km) ir pasiekia 102 MPGe važiuojant elektra. Taip pat automobilis greičiau įsibėgėja: nuo 0 iki 100 km/h – per 8,4 sekundės, t.y. pusės sekundės greičiau nei ankstesnis modelis.
Baterija ir naujovės kraunant
Baterijos talpa padidėjo, o masė sumažėjo 14 kg. Skaičius baterijų celių sumažintas nuo 288 iki 192, tačiau atnaujinta cheminė sudėtis užtikrino energijos padidėjimą nuo 17,1 kWh iki 18,4 kWh. Gamintojas teigia, kad tai leidžia nuvažiuoti apie 80 km (50 mylių) vien elektra – tai žymus žingsnis į priekį kasdienėms kelionėms.
Nauja funkcija – „Regen on Demand“. Ji leidžia vairuotojui specialia svirtimi aktyvuoti rekuperacinį stabdymą, kuris itin efektyviai regeneruoja energiją, stabdant automobilį. Kasdien važiuojant mieste tai leidžia naudoti tik vieną pedalą, nes automobilis pats sustabdo stipriau nuleidus akseleratorių.
Integruotos GPS pagrindu veikiančios paslaugos automatiškai optimizuoja baterijos įkrovimo procesus – pavyzdžiui, namuose kraunantis įkrovimas gali būti nukeliamas į naktį, kai elektros energija pigesnė.
Važiuoklė, konstrukcija ir svoris
Automobilio platforma liko identiška Delta II šeimos modeliams, tačiau konstrukcija tapo tvirtesnė; padidėjo ratų bazė bei automobilio ilgis, stogas kiek žemesnis. Priekinė važiuoklė dabar montuojama tvirčiau, be guminių tarpiklių, todėl geriau jaučiasi kelio danga, bet galima sulaukti daugiau triukšmo. Bendras svoris sumažintas daugiau nei 90 kg – tai dar vienas žingsnis efektyvumo link.
Eksterjeras ir salonas
Naujojo modelio dizainas tapo aštresnis, apvalesnis, dinamiškesnis. Automobilio priekyje daugiau skulptūriškų linijų, dėl to jis atrodo modernesnis, bet mažiau išsiskiria iš kitų įprastų automobilių.
Viduje buvo atsisakyta anksčiau naudotos lietimui jautrios valdymo panelės – ją pakeitė aiškūs, paprasti mygtukai, dailios bei patvarios apdailos medžiagos. Du aštuonių colių ekranai pateikia svarbiausią informaciją, o pagrindinė spalva – mėlyna – pabrėžia automobilio elektrinę prigimtį. Gausiai naudotas chromas mena gamintojo braižą.
Galinėje sėdynėje atsirado trečia sėdima vieta tarp pagrindinių vietų. Visgi, ji skirta tik retiems atvejams ir nėra patogi ilgoms kelionėms – tik tada, kai tikrai susidaro būtinybė susispausti daugiau keleivių.

Automobilių entuziastas ir technikos žinovas, rašantis apie įvairias transporto sritis: nuo naujausių automobilių apžvalgų ir charakteristikų iki motociklų bei vairavimo mokyklų rekomendacijų. Jo tekstuose gausu praktinių patarimų, techninių įžvalgų bei naujienų iš automobilių pramonės. Ypač domisi variklių technologijomis, autoservisų paslaugomis ir automobilių priežiūra, siekdamas padėti skaitytojams priimti geriausius sprendimus.