AutoTaktas.lt
  • Apžvalgos
  • Naujienos
  • Priežiūra
  • Paslaugos
  • Varikliai
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
AutoTaktas.lt
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
Pagrindinis Automobilių apžvalga

Subaru Impreza sedano (1993–2003) apžvalga

Domantas Stankevičius Paskelbė Domantas Stankevičius
2025 4 spalio
Kategorija Automobilių apžvalga
0 0
0

Naudoto Subaru Impreza sedano pasirinkimas daugeliui vairuotojų asocijuojasi su tikru sportu kelyje. Bene didžiausią dėmesį traukia „WRX“ arba „Turbo“ versijos – jų visų ratų pavara, preciziškas valdymas ir įspūdinga akceleracija kelia šypseną net patyrusiems vairuotojams. Didžiausia šių modelių intriga – dinamika: automobilis savo galimybėmis dažną vairuotoją priverčia nuleisti rankas anksčiau nei pasibaigia paties automobilio potencialas. Tačiau ir paprastesnės Impreza versijos stebina geru sukibimu, žvaliu valdymu bei praktiškumu kasdienybėje.

Salono įspūdis ir patogumas

Subaru Impreza vidaus dizainas nedaug kam paliks įspūdį – salone dominuoja kietas plastikas ir paprastos medžiagos, kurios kai kuriems gali pasirodyti pigios. Tačiau funkcionalumas čia stipresnis nei išvaizda: viskas išdėliota aiškiai, vairuotojo pozicija patogi. Bagažinės anga plati, bet dėl pakabos elementų gylio netrūksta, tad didesnių gabaritų kroviniai reikalauja kruopštumo. Gale sėdintiems erdvė vidutinė – rinkoje yra ir šeimos klasių automobilių, siūlančių daugiau vietos.

Eksploatacijos kaštai Lietuvoje

Rinkdamiesi galingesnes, sportines Impreza versijas, turėkite omenyje, kad eksploatacija reikalauja rimtesnio biudžeto. Tokiems automobiliams reikia dažnesnio ir kokybiško aptarnavimo – būtinai pasitikrinkite, ar ankstesnis savininkas nuosekliai vykdė priežiūros grafikus. Gera žinia – šia tema informacijos netrūksta specializuotose bendruomenėse ar forumuose.

  • Impreza draudimo įkainiai pagal variklio litražą ir modifikaciją gali svyruoti gana plačiai: nuo bazinių iki sportinių modelių.
  • Degalų sąnaudos nėra mažiausios: dažniausiai varikliai naudoja apie 9–12 litrų benzino 100 kilometrų (priklausomai nuo galingumo ir vairavimo stiliaus).
  • Susidūrimų remontas kainuoja daug, ypač WRX ir „Turbo“ versijų. Paprastesni modeliai yra priimtinai ekonomiški, tačiau dyzelinių Impreza išvis nebuvo, tad ekonomiškumas ribotas.

Lietuvoje Subaru Impreza priklauso prie tų automobilių, kuriuos paliečia taršos mokestis. Šio dydis priklauso nuo automobilio CO₂ emisijų, kuro tipo ir pirmos registracijos metų – sportiniams modeliams šis mokestis būna didesnis.

Kurią Impreza verta rinktis?

Nors sportinės versijos pritraukia daugiausiai dėmesio, bazinė Impreza 2.0 R versija verta dėmesio tiems, kuriuos domina patikimumas ir padorios dinaminės savybės. Šis modelis nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 8,5 sekundės, tačiau pasižymi santūresnėmis degalų sąnaudomis bei eksploatacijos sąnaudomis.

Pagrindiniai pokyčiai metų bėgyje

1998 metai buvo reikšmingi Impreza modeliui – tuomet atnaujintas salonas, jau standartiškai buvo montuojama keleivio saugos oro pagalvė, sėdynės, vairas. Sportinės versijos ir toliau naudojo 2,0 l turbobenzininį variklį. Kartu kiekvienais metais modelis tobulėjo: rinkai buvo pristatytos įvairios ribotos laidos modifikacijos. 2000-aisiais buvo atliktas priekinės dalies dizaino atnaujinimas („vabaliuko akys“), vėliau vardas „Turbo“ keitėsi į WRX, o po metų – dar vienas naujas dizaino etapas.

Konkurentai rinkoje

Renkantis naudotą Subaru Impreza sedaną verta pasidomėti ir alternatyvomis. Panašias savybes siūlo populiarūs kompaktiniai sedano tipo automobiliai, kurie pasižymi ekonomiškesne eksploatacija ar didesniu komfortu šeimai.

Ankstesnis įrašas

Subaru Impreza sedan (2002–2007 m.) apžvalga

Kitas įrašas

Subaru Justy hečbeko (1992–2002) apžvalga

Domantas Stankevičius

Domantas Stankevičius

Charizmatiškas automobilių apžvalgininkas, gebantis įsigilinti į kiekvieno modelio niuansus. Vertina vairavimo pojūtį, technologijas ir dizainą. Jo apžvalgos aiškios, informatyvios ir lengvai suprantamos tiek naujokams, tiek automobilių entuziastams. Mėgsta subtilų humorą ir objektyvias įžvalgas.

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Apžvalgos

Automobilių apžvalga

Štai automobiliai, kuriuos skaitytojai rinktųsi visam gyvenimui

2025 19 lapkričio
Automobilių apžvalga

Tai patys futuristiškiausi šiandien parduodami automobiliai

2025 19 lapkričio
Automobilių apžvalga

Volvo EX30 (nuo 2023 m.): apžvalga

2025 2 lapkričio
Automobilių apžvalga

„Volvo C70 (2006–2013) apžvalga“

2025 2 lapkričio

Apie mus

Automobilių žurnalas internete su straipsniais apie naujienas, priežiūrą, nuomą, padangas, variklius ir daugiau. Sekite, kad būtumėte visada žingsnį priekyje automobilių pasaulyje.

Kategorijos

  • Automobilių apžvalga
  • Automobilių charakteristikos
  • Automobilių naujienos
  • Automobilių nuoma
  • Automobilių padangos
  • Automobilių paslaugos
  • Automobilių priežiūra
  • Automobilių sportas
  • Automobilių supirkimas
  • Automobilių varikliai
  • Autoservisai
  • Informaciniai straipsniai
  • Motociklai
  • Vairavimo mokyklos

Skaičiuoklės

  • Kuro skaičiuoklė
  • Padangų dydžių skaičiuoklė
  • Taršos skaičiuoklė

Naudingos nuorodos

  • Reklama
  • Privatumo politika

Visos teisės saugomos 2021-2025

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros toliau

Pamiršote slaptažodį?

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Automobilių apžvalga
  • Automobilių naujienos
  • Informaciniai straipsniai
  • Automobilių priežiūra
  • Automobilių varikliai
  • Motociklai
  • Automobilių padangos
  • Automobilių nuoma
  • Automobilių supirkimas
  • Automobilių paslaugos

Visos teisės saugomos 2021-2025