Šiandien apžvelgiame W222 s klasę. Ši S klasė buvo gaminama nuo 2013 iki 2020 metų. Dizaino elementai yra panašūs į W205 C – klasės ir W213 E – klasės. Tačiau būtent W222 turi aukščiausios kokybės medžiagas ir papildomas funkcijas. Tačiau kaip minėjome praeituose įrašuose, kuo daugiau funkcijų – tuo daugiau problemų.
Pagrindinės Mercedes-Benz W222 problemos
OM651 dyzelinio variklio alyvos lašėjimas
Šis variklis buvo naudojamas iki 2017 metų ir vis dar yra vienintelis dyzelinis variklis su keturiais cilindrais. 2014 metų modelis tarp pasiskirstymo grandinės įtempiklio ir variklio bloko sandarinimo žiedo buvo linkęs lašėti, o tai gali sukelti papildomų problemų varikliui. Vėliau gamintojas paskelbė apie šią problemą ir ją sutvarkė. Jeigu perkate būtent 2014 metų modelį, tuomet įsitikinkite, kad ši problema buvo išspręsta.
S350 laidų perkaitinimas
Niekada nėra gera idėja turėti laidus prie išmetimo sistemos. Kai kurie W222 S350 turėjo pavarų dėžės ir generatoriaus laidus per arti išmetimo sistemos. Iš išmetamųjų dujų sklindanti šiluma gali pažeisti laidus ir pridaryti daug žalos. Jeigu laidai būtų pažeidžiami, tuomet važiavimo metu pavarų dėžė persijungia į neutralią pavarą ir nebūtų galimybės įjungti į parkavimo padėtį. 2016 metų spalio mėnesį, Mercedes-Benz gamintojai pašalino šią problemą.
Airmatic pakabos problemos
Kaip ir ankstesnieji W221 ir W220, taip ir W222s klasė turi pneumatinę pakabos sistemą. Nors ir nėra pranešta jokių problemų apie šio modelio pakabos sistemą, tačiau nepamirškite, kad jos priežiūra ir aptarnavimas kainuoja didelius pinigus.
Problemos su automatine pavarų dėže
W222 S klasės modeliai turi dvi automatines pavarų dėžes:
- 7G tronic – pavarų dėžė buvo naudojama iki ,,Facelift” modelio 2017 metų. Nors ir tai patikrinta transmisija, tačiau kai kuriems automobiliams gali kilti problemų perjungiant iš 2 į 3 pavarą. Šią problemą pavyksta išspręsti su programinės įrangos atnaujinimu.
- 9G tronic – pavarų dėžė buvo naudoja 2017 – 2020 metų modeliuose. Šioje dėžėje buvo jau išspręsta 7G problema. Tačiau ji turi kitą problemą – vožtuvo korpuso ir laidininko plokštės defektai.
9G tronic dėžė yra naujesnė ir ji turėjo mažiau problemų nei 7G tronic. Abi pavarų dėžės yra patikimos ir tarnaus ilgai, jeigu tinkamai prižiūrėsite ir atliksite reikiamus aptarnavimus.
OM656 ir OM654 dyzelinių variklių problemos
Šie varikliai yra laiko patikimais ir nesukeliančiais problemų. Tačiau V6 OM656 dažna problema – sugedę tandeminiai siurbliai. Tandeminis siurblys yra žemo slėgio kuro siurblys, kuriame taip pat yra vakuuminis siurblys. Savininkai, patyrę tandeminio siurblio gedimą, susidūrė su dideliu galios praradimu ir net stabdžių sistemos gedimais.
OM 654 variklis veikia įspūdingai, retai pasitaikydavo kokios nors problemos.
2022 metais abu varikliai buvo atšaukti dėl galimo nuotėkio tarp aušinimo skysčio siurblio ir vakuuminės grandinės.
S560 alyvos nuotėkio problema
2018 ir 2019 metų W222 S560 modeliuose montuojami alyvos kamščiai buvo pagaminti iš nepaprastos medžiagos, kuri nebuvo pritaikyta dideliam slėgiui ir variklio apkrovoms važiuojant. Sugedęs alyvos kamštis gali ne tik išleisti alyvą iš variklio ir sukelti visišką variklio gedimą.
Mažos W222 problemos
S550, S500, S400 Benzininio variklio problemos
M276 V6 ir M278 V8 laikomi puikiais benzininiais varikliais. Šie varikliai yra laikomi paskutiniais geriausiais varikliais prieš ateities elektros perspektyvą. Jeigu prižiūrėsite šiuos variklius su problemomis neturėtumėte susidurti. Dažniausiai susiduriami su grandinės įtempiklio problemomis, tačiau tai pasitaiko automobiliuose su didesnėmis ridomis. Šią problemą nėra sunku išspręsti.
S500 ir S400 ir S500 Hibridinio variklio barškėjimas
Dėl sugedusio antrinio grandinės įtempiklio ir alyvos slėgio trūkumo, nemažai savininkų skundėsi barškančiu triukšmu užvedus variklį.
Start / stop sistemos gedimas
Kaip ir kiti Mercedes modeliai, taip ir W222 susiduria su Start / stop sistemos problemomis. Beveik visuomet to kaltininkas yra sugedęs papildomas akumuliatorius.