AutoTaktas.lt
  • Apžvalgos
  • Naujienos
  • Priežiūra
  • Paslaugos
  • Varikliai
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
AutoTaktas.lt
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
Pagrindinis Automobilių naujienos

IIHS nustato, kad mažuose automobiliuose reikia pagerinti galinių sėdynių saugumą

Mantas Petrauskas Paskelbė Mantas Petrauskas
2025 23 rugpjūčio
Kategorija Automobilių naujienos
0 0
0
IIHS nustato, kad mažuose automobiliuose reikia pagerinti galinių sėdynių saugumą

Dar gruodį greitkelių saugos draudimo institutas (IIHS) atskleidė naujai pakeistą vidutinio sunkumo priekinio persidengimo susidūrimo testą. Skirtumas tas, kad dabar buvo manekenas, kurio dydis atvaizduotų 12 metų vaiką arba mažą moterį gale, kad būtų galima įvertinti galinio keleivio saugumą. Organizacijos teigimu, tikimybė žūti gale viršijo priekinės dalies, kuri daugelį metų buvo pavojingesnė padėtis, tikimybę. Nors naujai modifikuotas testas dar neįtrauktas į oficialų „Top Safety Pick“ apdovanojimų testavimą, jis tikrai taps standartu, o organizacija su juo bando tam tikras transporto priemones. Neseniai jis išbandė penkis mažus automobilius, daugiausia sedanus, ir nustatė, kad galinės sėdynės apsaugą reikia gerokai patobulinti.

Penkios bandytos transporto priemonės buvo „Honda Civic“, „Toyota Corolla“, „Subaru Crosstrek“, „Kia Forte“ ir „Nissan Sentra“. Geriausiai sekėsi „Civic“ ir „Corolla“, tačiau jie gavo tik antrą aukščiausią įvertinimą „Priimtina“. „Crosstrek“, „Forte“ ir „Sentra“ buvo įvertinti žemiausiu „prastu“ įvertinimu. Visose transporto priemonėse buvo užfiksuotas povandeninis laivas su saugos diržais, kai juosmens diržo dalis nuslysta nuo juosmens ir padidina pilvo traumų tikimybę. „Civic“ ir „Corolla“ puikiai apsaugojo tris sritis, į kurias žiūri IIHS: krūtinę, šlaunis ir galvą bei kaklą. Pastarieji trys modeliai parodė daug didesnę galvos, kaklo ir krūtinės traumų riziką, o įvertinimai buvo tarp „Prasta“ ir „Ribinė“.

Šie maži automobiliai tikrai nėra vieninteliai, rodantys skirtumą tarp priekinio ir galo saugumo. Daugelis kitų transporto priemonių, kurias IIHS išbandė atlikdamas naują persidengimo testą, taip pat pasirodė prastai. Taigi tai tikrai ne tik mažų automobilių, bet ir kelių segmentų problema.

IIHS turi keletą pasiūlymų, kaip pagerinti galinių sėdynių rezultatus. Viršuje esančiame vaizdo įraše saugos diržų įtempikliai kartu su jėgos ribotuvais (siekiant iš pradžių išlaikyti keleivį vietoje, bet pradėti atleisti, kad nesugadintų diržo) yra sąraše.

Be to, IIHS pabrėžė, kad nepaisant galinių sėdynių saugos atsilikimo, tai vis dar yra saugiausia vieta vaikams. Taip yra dėl to, kad oro pagalvės gali būti kenksmingos vaikams. Be to, galinė sėdynė nėra mažiau saugus nei buvo anksčiau. Priežastis, kodėl priekinė dalis tampa saugesnė, yra dėl didžiulio priekinio keleivio saugumo patobulinimų, daugiausia dėmesio skiriant oro pagalvėms, saugos diržams, įtempėjams ir konstrukciniams patobulinimams.

Susijęs vaizdo įrašas:

Straipsnio šaltinis: autoblog.com

Ankstesnis įrašas

Elonas Muskas sako suradęs moterį, kuri pakeistų jį „Twitter“ generalinio direktoriaus poste

Kitas įrašas

Kada reikėtų pasikeisti alyvą?

Mantas Petrauskas

Mantas Petrauskas

Automobilių entuziastas ir technikos žinovas, rašantis apie įvairias transporto sritis: nuo naujausių automobilių apžvalgų ir charakteristikų iki motociklų bei vairavimo mokyklų rekomendacijų. Jo tekstuose gausu praktinių patarimų, techninių įžvalgų bei naujienų iš automobilių pramonės. Ypač domisi variklių technologijomis, autoservisų paslaugomis ir automobilių priežiūra, siekdamas padėti skaitytojams priimti geriausius sprendimus.

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Apžvalgos

Automobilių apžvalga

RWB Porsche 911: Kodėl apie jį tiek kalbama ir kainuoja daugiau nei namas?

2025 24 lapkričio
Automobilių apžvalga

Niekas taip nemoka kurti „kelių laivų“ kaip „Cadillac“: penki geriausi modeliai

2025 24 lapkričio
Automobilių apžvalga

Koks paštovežis turėtų pakeisti dabartinį, jei pašto tarnyba būtų privatizuota?

2025 23 lapkričio
Automobilių apžvalga

„Nissan 240SX Prerunner“ – kvailiausia ir geriausia idėja, kokią tik esu matęs

2025 23 lapkričio

Apie mus

Automobilių žurnalas internete su straipsniais apie naujienas, priežiūrą, nuomą, padangas, variklius ir daugiau. Sekite, kad būtumėte visada žingsnį priekyje automobilių pasaulyje.

Kategorijos

  • Automobilių apžvalga
  • Automobilių charakteristikos
  • Automobilių naujienos
  • Automobilių nuoma
  • Automobilių padangos
  • Automobilių paslaugos
  • Automobilių priežiūra
  • Automobilių sportas
  • Automobilių supirkimas
  • Automobilių varikliai
  • Autoservisai
  • Informaciniai straipsniai
  • Motociklai
  • Vairavimo mokyklos

Skaičiuoklės

  • Kuro skaičiuoklė
  • Padangų dydžių skaičiuoklė
  • Taršos skaičiuoklė

Naudingos nuorodos

  • Reklama
  • Privatumo politika

Visos teisės saugomos 2021-2025

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros toliau

Pamiršote slaptažodį?

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Automobilių apžvalga
  • Automobilių naujienos
  • Informaciniai straipsniai
  • Automobilių priežiūra
  • Automobilių varikliai
  • Motociklai
  • Automobilių padangos
  • Automobilių nuoma
  • Automobilių supirkimas
  • Automobilių paslaugos

Visos teisės saugomos 2021-2025