Norite įsigyti Mazda su 2,5 l turbo varikliu ir norite daugiau sužinoti apie Mazda 2,5 turbo Skyactiv variklio problemas? Jei taip yra, esate tinkamoje vietoje. Šiame straipsnyje aptarsime visas su šiuo varikliu susijusias problemas.
Pirmiausia apžvelgsime pagrindines šio 2,5 l variklio specifikacijas, o tada aptarsime Mazda 2,5 turbo Skyactiv variklio problemas. Tada apžvelgsime šio variklio pritaikymas, taip pat atsakysime į kai kuriuos dažniausiai užduodamus klausimus. Taigi, nieko nelaukę, pasinerkime.
Pagrindinės Mazda 2.5 Turbo Skyactiv specifikacijos
Skyactiv variklis yra gana nauja variklių šeima, kurią Mazda išleido rinkai. Šis variklis pakeitė L ir Z šeimos variklius. Šis variklis gavo pavadinimą „Skyactiv“, nes jame įdiegta daug naujų technologijų, kurias „Mazda“ pristatė siekdama maksimaliai padidinti kuro efektyvumą. Pirmasis „Skyactiv“ variklis buvo išleistas 2012 m. ir šie varikliai vis dar gaminami. Yra įvairių skirtingų poslinkių. Bet mus domina tik 2,5 l turbo variklis. Šis 2,5 l variklis yra 4 eilės variklis, daugiausia gaminamas Mazda6. Šis variklis pirmą kartą buvo pristatytas 2013 m. ir vis dar gaminamas iki šios dienos. Konstrukcijoje yra visiškai aliuminio blokas su aliuminio cilindro galvute su dvigubais viršutiniais skirstomaisiais velenais. Nuo 2018 m. variklis taip pat turi cilindrų išjungimo funkciją. Be to, 2,5 l variklyje taip pat yra specialus įsiurbimo kolektorius su droseliniais vožtuvais, kurie tam tikru metu atsidaro ir užsidaro, kad sumažintų turbo uždelsimą. Apskritai, gana revoliucinis variklis technologijų atžvilgiu. Kalbant apie skaičius, šio variklio galia yra 137–141 kW (184–189 AG) esant 5 800 aps./min. ir 251–255 Nm (185–189 lb-ft) prie 3 250 aps./min., priklausomai nuo variacijos.
Dažnos „Mazda 2.5 Turbo Skyactiv“ variklio problemos
Dabar trumpai išvardinkime dažniausiai pasitaikančias 2,5 l turbo Skyactiv variklio problemas. Įprastos Mazda 2.5L Turbo Skyactiv variklio problemos:
- Cilindro išjungimo sistemos problemos
- Vožtuvo koto sandariklio gedimai
- Įtrūkusi cilindro galvutė
- Žemas alyvos slėgis
- Sugedusios uždegimo ritės
- Vandens siurblys nepraleidžia aušinimo skysčio
- Anglies kaupimasis
- EGR neužsidaro
Trumpai išvardijome dažniausiai pasitaikančias variklio problemas, dabar panagrinėkime jas išsamiau ir sužinokime, kada ir kaip šios problemos atsiranda.
Cilindro išjungimo sistemos problemos
Buvo pranešta apie programinės įrangos problemą. Ši problema buvo prijungta prie cilindro išjungimo sistemos. Dėl šios priežasties buvo atšaukta 262 000 automobilių, o „Mazda“ atnaujino programinę įrangą. Problemos, kurios dažnai gali kilti iškilus šiai problemai, yra variklio uždegimo sutrikimai ir variklio lemputė. Dėl problemos taip pat gali užgesti variklis. Visi paveikti varikliai buvo pagaminti po 2018 m., kai ši cilindrų išjungimo sistema pirmą kartą buvo pristatyta rinkai. Įsitikinkite, kad tuo atveju, jei variklis buvo pagamintas 2018–2019 m., variklis buvo tinkamai atšauktas.
Vožtuvo koto sandariklio gedimai
Kai kurie 2021 m. „Mazda“ modeliai su 2,5 l turbo varikliu garsėja variklio alyvos deginimu. Pranešama, kad tai sukelia prasti vožtuvo koto sandarikliai. Kaip tikriausiai žinote, ant kiekvieno vožtuvo yra vožtuvo koto sandarikliai. Šie guminiai komponentai neleidžia variklio alyvai patekti į degimo kamerą. Daugeliui šių 2021 m. pagamintų variklių atsitinka taip, kad jie yra su defektais vožtuvo koto sandarikliais ir automobilis pradeda gerti daug variklio alyvos. NHTSA išleido techninės priežiūros biuletenį, kaip Mazda turėtų spręsti šią problemą. Pridėsime nuorodą į šį biuletenį ir ten galėsite pamatyti, kuriuos VIN numerius paveikė ši problema.
Įtrūkusi cilindro galvutė
Kita rimta šio variklio problema – įtrūkusi cilindro galvutė. Šio variklio cilindro galvutė gali įtrūkti ir sukelti įvairių problemų. Būtent, aplink išmetimo kolektorių nutekės aušinimo skystis. Šie įtrūkimai dažniausiai susidaro aplink smeigės varžto angą. Pranešama, kad šią problemą sukelia problema liejimo proceso metu ir taip pat įtempimas, kuris dažnai atsiranda kai kuriose cilindro galvutės vietose, kurios yra gana silpnos.
NHTSA taip pat atšaukė šią problemą. Labiausiai paveikti modeliai, pagaminti 2016–2020 m. Yra atskiri VIN numeriai, kuriuos paveikė problema. Nuorodoje galite patikrinti NHTSA išleistame paslaugų biuletenyje, kaip spręsti problemą ir kokius VIN numerius ši problema paveikė.
Žemas alyvos slėgis
Kita dažna šio 2,5 l Mazda variklio problema yra žemo alyvos slėgio lemputė, kuri dažnai užsidega. Ši problema gali būti siejama su dviem veiksniais. Mažą alyvos kiekį lėmė netinkami vožtuvo koto sandarikliai, kuriuos aptarėme anksčiau, kitos alyvos deginimo problemos arba galbūt dėl blogo alyvos slėgio jungiklio. Buvo pranešta, kad šiuose varikliuose sugedo alyvos slėgio jungiklis, ypač esant šaltam klimatui. Alyvos slėgio jungiklis iš esmės yra jutiklis, kuris tikrina alyvos slėgį variklio viduje. Ir jei šis jungiklis pastebės nenormalumą, užsidegs alyvos lemputė. 2,5 l turbo varikliui šis jungiklis gali pradėti tekėti alyva ir sukelti tokių problemų. Taigi, jei aplink šį jutiklį pastebėjote riebalų dėmių, būtinai jį pakeiskite.
Sugedusios uždegimo ritės
Uždegimo ritės taip pat yra žinomos dėl šių variklių gedimų. Uždegimo ritė yra komponentas, esantis uždegimo žvakės viršuje. Šiuolaikiniuose varikliuose naudojamos individualios uždegimo ritės. Iš viso ant šio variklio yra keturios tokios uždegimo ritės. Gali atsitikti taip, kad jie dažnai gali sugesti ir sukelti veikimo problemų. Gausite variklio patikrinimo lemputę ir dažni uždegimo sutrikimai. Be šių simptomų, variklis dirbs labai sunkiai, o degalų sąnaudos gali pablogėti. Šios problemos sprendimas bus pakeisti paveiktus ritinius naujomis.
Vandens siurblys nepraleidžia aušinimo skysčio
Kita labai dažna šio variklio problema – vandens siurblio gedimai. Vandens siurbliai yra komponentai, kurie cirkuliuoja aušinimo skystį aplink aušinimo sistemą. Šiam tikslui kiekviename variklyje yra vienas vandens siurblys. Kartais šie siurbliai gali sugesti ir sukelti daug problemų. Tiksliau sakant, 2,5 l variklio vandens siurblys linkęs nutekėti aušinimo skystį.
Vienintelis būdas išspręsti šią problemą būtų pakeisti vandens siurblį nauju įrenginiu. Tai nėra labai brangus darbas, tačiau daugeliui savininkų tai vis tiek kelia galvos skausmą. Jei pastebėjote, kad aplink vandens siurblį atsiranda nuotėkių, kuo greičiau pakeiskite šį komponentą, kad išvengtumėte visiško gedimo ir variklio perkaitimo.
Anglies kaupimasis
Anglies kaupimasis ant šio variklio taip pat yra labai dažnas reiškinys. Taip yra todėl, kad šis variklis veikia tiesioginiu įpurškimu. Šis degalų įpurškimo būdas neleidžia tinkamai išvalyti įsiurbimo vožtuvų, todėl ant įsiurbimo vožtuvų susidarys anglies nuosėdos.
Šios nuosėdos gali tapti labai per didelės ir neleisti vožtuvams tinkamai atsidaryti ir užsidaryti, todėl gali kilti problemų. Šios problemos sprendimas yra atlikti graikinio riešuto pūtimą ir išvalyti prievadus, kad būtų išvengta tolesnių problemų.
Šiurkšti tuščioji eiga, nes neužsidaro EGR vožtuvas
Kita dažna 2018 ir 2019 m. modelių problema yra EGR vožtuvo problema. Pranešama, kad ši problema kilo dėl EGR vožtuvo, kuris nenorėjo užsidaryti. Su problema susiję simptomai yra apytikslė tuščioji eiga, variklio uždegimo sutrikimai ir variklio patikrinimo lemputė. NHTSA išleido kitą techninės priežiūros biuletenį apie šią problemą, susijusią su remonto procedūromis. Daugiau apie techninį biuletenį rasite šioje nuorodoje.
Kuriuose modeliuose yra „Mazda Turbo Skyactiv“ variklis?
Dabar pažiūrėkime, kurie modeliai turi „Mazda 2.5 turbo Skyactiv“ variklį.
- 2013 m. – dabartinė Mazda6
- 2014 m. – dabartinė Mazda3
- 2016-dabar Mazda CX-4
- 2013 m. – dabartinė Mazda CX-5
- 2018-dabar Mazda CX-8
- 2016 m. – dabartinė Mazda CX-9
- 2019 m. – dabartinė Mazda CX-30
- 2022 m. – dabartinė Mazda CX-50
- 2022 m. – dabartinė Mazda CX-60 / CX-60 PHEV
- 2023 m. – dabartinė Mazda CX-90 PHEV
DUK
Kokios yra bendros „Mazda 2.5L Skyactive Turbo“ problemos?
Įprastos šio variklio problemos yra cilindro galvutės gedimas, vožtuvo koto sandariklio gedimas ir cilindro išjungimo gedimas. Visos šios problemos turi įtakos skirtingiems VIN numeriams. Problemiškiausi yra modelio metai nuo 2018 iki 2021. Senesni varikliai šių problemų neturi. Kitos problemos yra anglies kaupimasis, ritės paketo gedimai ir EGR problemos.
Ar „Mazda Skyactiv“ 2,5 l turbo variklis yra patikimas?
Apskritai variklis yra patikimas. Nors nuo 2018 iki 2021 metų jis turi rimtų problemų. Rekomenduojame vengti šių modelių metų. Arba bent jau įsitikinkite, kad konkretus variklis nėra paveiktas vienos iš mūsų išvardytų rimtų problemų. Tai galite patikrinti pagal automobilio VIN numerį.