AMG ištikimiems žmonėms, rengiantis šio naujojo AMG GT pristatymui, vyko nemenkas iššūkis. Galų gale, išpopuliarintas keturių cilindrų AMG C63 E-Performance nepateisino lūkesčių, ankstyvieji SL pasirodė prastai supakuoti ir dinamiškai šiek tiek nepatogios pastangos, AMG versijos EQE ir EQS nebuvo pačios ryškiausios antrinio prekės ženklo. žvaigždės taip pat. Be to, buvo paskelbta, kad šis naujasis GT sveria 270 kg daugiau nei jo pirmtakas, o trokštamą pavarų dėžės išdėstymą jis pakeitė į ne tokią charizmatišką visų varančiųjų ratų važiuoklę. Važiavome Siera Nevadoje, kur Dievas praktikavo kurdamas Tobulą kampą
Taigi, ką AMG padarė su naujuoju GT?
Naujoko 577 AG galia iš dviejų turbo 4,0 l V8 atitinka GT R, pagamintą nuo 2017 iki 2021 m., tačiau ilgis, plotis, aukštis ir ratų bazė gerokai padidėjo ir, nors visų varančiųjų ratų modelis yra keturių. dešimtosiomis greičiau nukrito, WLTP degalų sąnaudos išaugo daugiau nei 20 proc. Kartais pažanga būna keistų formų ir dydžių. Kaip ir SL, su kuriuo jis dalijasi savo pagrindine DNR, GT popieriuje yra 2+2 vietų, tačiau neleiskite, kad tipo patvirtinimo policija sugautų jus, vežančius galinius keleivius, kurių aukštis didesnis nei 5 pėdų. Nepaisant to, nauja forma ir hečbeko bagažinės anga reiškia, kad bagažinės tūris padidėjo 175 iki daug turtingesnio 321 litro. Sulenkus pasirenkamą galinį suoliuką, erdvioje kabinoje laukiama iki 675 litrų daiktų. Bene didžiausias su pakuote susijęs skirtumas tarp seno ir naujo yra vairavimo padėtis, kuri buvo pakelta 200 mm į priekį automobilyje, kuris išaugo 177 mm. Poveikis panašus į perjungimą nuo niūrios prie balno: dabar jaučiatės daug labiau valdomas, nes ašies ir brūkšnio santykis yra mažiau panašus į tiltą ir lanką, o vairuotojo judėjimas arčiau veiksmo taip pat pagerina matomumą priekyje.
Ar viduje atrodo kaip SL?
Žvilgsniu? Taip. Tačiau atidžiau pažiūrėjus paaiškėja, kad GT siūlo papildomas pagal užsakymą pagamintas spalvas, aštuonis skirtingus ekrano dizainus ir septynis minkštos napos odos atspalvius. Tai gražiai pagamintas ir prabangiai įrengtas interjeras, tuo neabejotina. Tačiau, palyginti su minimalistiniu SLS, pristatytu 2009 m., 2024 GT prietaisų skydelis yra šiek tiek programinės įrangos paremtas kultūrinis šokas, apie kurį svajojo kūrybiškiausi pasaulio dizaineriai, inžinieriai, programuotojai ir tiekėjai. Vienas dalykas, kai Mercedes W14 F1 lenktynininkas susiduria su trimis ekranais ir sudėtingiausiu vairu, o kas kita – įsisavinti visur esančią skaitmeninę esmę. Galų gale, galima rinktis iš šešių vairavimo programų (Ice, Comfort, Sport, Sport+, Race, Individual) ir keturios skirtingos pavaros kalibravimo (Reduced, Moderate, Sport, Dynamic), keturios AMG Dynamic Select parinktys (Basic, Advanced, Pro). ir Master), trys ESP parinktys (On, Off, Sport Handling) ir, žinoma, AWD arba RWD, Launch Control ir Drift režimai. Kai nesinori žaisti, cilindro išjungimas ir kilimo riedėjimas trumpam mirksi žalia AMG medalio puse. Tačiau beveik kiekvieną kitą pagrindinį bruožą galima suderinti įvairiomis stiprybėmis ir skoniais, atsižvelgiant į didesnį vaizdą, suderintą su juoda dėže, kuri valdo priekinių ir galinių ratų vairavimą, variklį ir transmisiją, ESP / ASR / ABS ir keturių ratų pavarą, amortizatorius. ir išmetamųjų dujų, nepamirštant adaptyvios aerodinamikos ir galimos priekinės ašies pakėlimo. „Mix and match” konfigūracijų sąrašas apima daugybę puslapių, todėl stebėtinai lengva padaryti neteisingą sąranką, nes ne viskas, ko pageidaujama, iš tikrųjų yra įmanoma nesukeliant neigiamo šalutinio poveikio ar dviejų. Paimkite, pavyzdžiui, santykinai sunkų vairavimą, kuris jaučiasi žymiai lengvesnis ir judresnis naudojant „Basic”, tačiau kadangi „Basic” neleis visiškai išnaudoti kitų sportiškesnių transporto priemonių savybių, kurios atgyja tik „Pro” ir „Master”, geriau palikite vairą ir nustokite niurzgėti. .
Nustojo niurzgėti – kaip tai vairuoja?
Pagreitis nuo 0 iki 62 mylių per valandą yra didžiulis 3,2 s žaibo karas, kurį laimėjo naujausių Michelin Pilot 5S padangų saldymedžio ir superklijų mišinio ir visų varančiųjų ratų sistemos, kuri pakeičia ankstesnį 46/54 svorio pasiskirstymą gale be jokio sukibimo. ar bet kokie traukos kompromisai. Nors galiniai ratai gali pasukti iki 2,5 laipsnio kampu, apsisukimo ratas yra gėdingas 12,5 metro, palyginti su 10,9 metro 911 turbo ir 11,5 metro ankstesniame GT R. Kokso butelio siluetas ir ypač platus pėdsakas. daug patinka iš madingų miesto slickerių, bet kai vidury niekur vienas aklas posūkis pradeda vytis kitą, vairavimo tikslumas ir nesuderinamas sukibimas yra esminis dalykas. GT puikiai veikia ant visų juodų dangų, sujungdamas nuožmią priekinę dalį su tvirtu sukibimu su keliu ir nuostabia trauka išvažiuojant. Galite žaisti chuliganą, kai tik panorėsite, tačiau raižyti švarią liniją galiausiai yra naudingiau, nes tokiu būdu 1970 kg sveriantis GT posūkiuose įveiks beveik tiek pat greičio ir pagreičio, kiek ir geriausi sertifikuoti sportiniai automobiliai.
O kaip tada, kai tu tikrai tuo užsiimi?
Tada atėjo laikas naudoti „Dynamic Select” lenktynėse, ESP – „Sport Handling”, „Sport” amortizatorius, „Dynamic Select” „Master” režime ir „Manual” pavarų dėžė – visiškai nereikia šeštos, septintos ir aštuntos pavarų. Tačiau net ir su visomis sistemomis veikiant maksimaliai atakai, perjungimai aukštyn vis tiek nebuvo žiaurūs, važiavimas išliko užtikrintas atitikties ribos, aiškus vairavimas buvo susijęs su aplombu ir nors gyvybės galinė dalis išgyveno visus piktus judesius kaip Danas Dobermanas, tai neįkando. Dešimt dešimtųjų važiuoti sudėtingais nepažįstamais keliais, kurie gali numušti jus nuo bėgių improvizuojant smulkiu smėliu arba numetus nedidelę uolą ant lenktynių linijos, visada labiau susiję su pasitikėjimu ir šeštuoju pojūčiu, o ne talentu ir drąsa. Prieš pasiekiant sukibimo ribą, visada yra daug įspėjimų, o jei kurčiate ausį, automobilis paprastai palaiko „pagauk ir atleisk” per avariją ir sielvartą. Išbandėme plieninius stabdžius, kurie yra tokie pat geri, kokie gali būti, bet jei esate pagarsėję tuo, kad niekada nekeičiate traukos prieš peršokdami kiekvieno niekšiško posūkio viršūnę, tada anglies pluošto kamščiai tikrai verti papildomų aštuonių ar daugiau. taip.
Mercedes-AMG GT: verdiktas
Laimei, „Mercedes-AMG” numalšino mūsų rūpesčius: naujausias „AMG GT” yra geras automobilis, taigi – didelis palengvėjimas. Naujasis AMG GT trykšta pasitikėjimu kiekviena aliuminio ir anglies pluošto pora, nes jo užtikrintai plati komforto zona pritaikyta ne Hamiltonui ir Russellui, o tau ir man.