Pagrindinės Mercedes-Benz B-klasės W246 B 180 CDI problemos

Pagrindinės Mercedes-Benz B-klasės W246 B 180 CDI problemos

Paskutinį kartą atnaujinta: 2025-03-10

Mercedes-Benz B-Class W246 B 180 CDI yra aukštos klasės kompaktiškas vienatūris, sukurtas siekiant užtikrinti komfortą, praktiškumą ir efektyvumą. Dėl erdvios salono konfigūracijos ir patikimo dyzelinio variklio šis modelis yra populiarus tarp šeimų ir kasdienių vairuotojų. Tačiau, kaip ir bet kuris automobilis, B 180 CDI turi tam tikrų dažnai pasitaikančių problemų.

Šiame vadove apžvelgiamos dažniausiai pasitaikančios šio modelio problemos, jų priežastys, simptomai bei galimi sprendimo būdai.

Variklio problemos

B-Class W246 B 180 CDI dyzelinis variklis garsėja savo ekonomiškumu ir sukimo momentu, tačiau savininkai pastebėjo tam tikrus dažnai pasitaikančius gedimus, kurie gali turėti įtakos automobilio veikimui ir patikimumui.

Per didelis alyvos sunaudojimas

Viena dažniausių problemų – per didelis variklio alyvos sunaudojimas. Savininkai praneša, kad dažnai reikia papildyti alyvą net ir tarp planinių techninės priežiūros intervalų. Dažniausios šios problemos priežastys: susidėvėję stūmoklių žiedai, vožtuvų sandarikliai arba turbinos sandarikliai. Jei alyva patenka į degimo kamerą, tai gali sukelti mėlynus dūmus iš išmetimo sistemos. Reguliarus alyvos lygio tikrinimas ir laiku atliekamas remontas gali padėti išvengti rimtesnių problemų. Esant dideliems nusidėvėjimams, gali prireikti tam tikrų variklio komponentų keitimo.

Kietųjų dalelių filtro (DPF) užsikimšimas

Dyzelinių automobilių kietųjų dalelių filtras yra skirtas sumažinti taršą, tačiau jis gali tapti galvos skausmu, ypač važinėjant trumpus atstumus arba mieste. Jei filtras nesugeba tinkamai regeneruotis, jame kaupiasi suodžiai, o tai gali lemti sumažėjusią variklio galią ir įspėjamąsias lemputes prietaisų skydelyje. Norint išvengti šios problemos, rekomenduojama reguliariai važinėti didesniu greičiu, kas leidžia filtrui išsivalyti. Esant dideliam užsikimšimui, gali prireikti profesionalaus valymo arba filtro keitimo.

Turbinos gedimai

Turbinos problemos – dar viena dažna B 180 CDI problema. Pagrindiniai simptomai: sumažėjusi variklio galia, padidėjusios degalų sąnaudos ir specifinis švilpimo garsas iš variklio skyriaus. Gedimo priežastys dažniausiai yra nepakankama alyvos cirkuliacija arba pažeidimai dėl pašalinių dalelių. Reguliari alyvos ir filtrų priežiūra padeda prailginti turbinos tarnavimo laiką. Jei turbina sugenda, dažniausiai vienintelė išeitis – jos keitimas.

Pavarų dėžės problemos

Mercedes-Benz B 180 CDI buvo gaminamas su mechanine ir dviejų sankabų automatine pavarų dėže. Nors šios transmisijos yra sukurtos sklandžiam veikimui, laikui bėgant gali atsirasti tam tikrų gedimų.

Trūkčiojantis pavarų perjungimas

Automatinės dviejų sankabų pavarų dėžės (DCT) savininkai dažnai pastebi trūkčiojimą, ypač važiuojant mažesniu greičiu. Šis gedimas dažniausiai susijęs su susidėvėjusiomis sankabomis arba programinės įrangos klaidomis. Problemą dažnai išsprendžia sankabų keitimas arba pavarų dėžės programinės įrangos atnaujinimas.

Uždelstas pavarų įjungimas

Kitas dažnas nusiskundimas – vėluojantis pavarų įjungimas, ypač perjungiant iš stovėjimo režimo į važiavimo arba atbulinės eigos režimą. Ši problema dažnai susijusi su žemu transmisijos skysčio lygiu arba hidraulinio valdymo mechanizmo gedimais. Reguliarus transmisijos skysčio keitimas ir sisteminė priežiūra gali padėti išvengti šio gedimo.

Perkaitimas

Važiuojant intensyviame eismo sraute arba tempiant priekabą, pavarų dėžė gali perkaisti, o tai gali sukelti sumažėjusią galią ir ilgalaikę žalą. Norint išvengti šios problemos, rekomenduojama įdiegti papildomą aušinimo sistemą ir vengti agresyvaus vairavimo.

Pakabos ir vairo sistemos problemos

B 180 CDI turi komfortišką pakabą, tačiau su laiku tam tikri komponentai gali nusidėvėti.

Triukšminga pakaba

Daugelis savininkų skundžiasi girgždėjimais ir barškėjimais važiuojant per nelygumus. Dažniausiai tai susiję su nusidėvėjusiais pakabos komponentais, tokiais kaip įvorės, statramsčiai ar amortizatoriai. Laiku atliekama pakabos priežiūra ir susidėvėjusių dalių keitimas padeda išlaikyti komfortišką važiavimą.

Vairo mechanizmo gedimai

Kai kurie savininkai pastebėjo sunkesnį vairo sukimą ar neįprastus garsus posūkiuose. Tai gali būti susiję su vairo stiprintuvo problemomis arba vairo mechanizmo nusidėvėjimu. Reguliarus skysčių lygio tikrinimas ir komponentų priežiūra padeda išvengti didesnių problemų.

Netolygus padangų dėvėjimasis

Padangų nelygus nusidėvėjimas dažniausiai atsiranda dėl netinkamos ratų suvedimo geometrijos arba susidėvėjusių pakabos komponentų. Ši problema gali turėti įtakos vairavimo kokybei ir degalų sąnaudoms. Reguliarus ratų suvedimo tikrinimas ir pakabos priežiūra padeda išspręsti šią problemą.

Elektros sistemos trikdžiai

B 180 CDI turi pažangią elektros sistemą, tačiau kartais pasitaiko įvairių gedimų.

Akumuliatoriaus išsikrovimas

Kai kuriuose modeliuose pastebėta, kad akumuliatorius išsikrauna greičiau nei turėtų, ypač jei automobilyje yra daug elektroninių sistemų. Naudojant papildomą įkroviklį nevažinėjant ilgesnį laiką galima išvengti šios problemos.

Jutiklių gedimai

Įvairūs automobilio jutikliai gali veikti netinkamai, dėl ko gali kilti problemų su parkavimo sistema, pastovaus greičio palaikymo sistema ar avarinio stabdymo funkcija. Reguliarus diagnostikos atlikimas gali padėti išvengti šių nesklandumų.

Aušinimo sistemos gedimai

Aušinimo sistema yra itin svarbi variklio temperatūros reguliavimui ir optimaliam veikimui. Tačiau šios sistemos gedimai gali turėti įtakos automobilio patikimumui.

Aušinimo skysčio nuotėkis

Viena iš dažniausių problemų – aušinimo skysčio nuotėkis, kurį dažniausiai sukelia susidėvėję žarnelės, pažeistas radiatorius ar sugedęs vandens siurblys. Simptomai apima matomus aušinimo skysčio telkinius po automobiliu, nuolat mažėjantį skysčio lygį ir variklio perkaitimą. Jei ši problema nėra laiku išsprendžiama, gali kilti rimti variklio pažeidimai. Reguliarūs patikrinimai ir laiku atliekami komponentų keitimai padeda išvengti šių gedimų.

Termostato gedimas

Termostatas reguliuoja aušinimo skysčio srautą, kad variklis išliktų optimalioje darbinėje temperatūroje. Sugedęs termostatas gali lemti per didelę ar per mažą variklio temperatūrą. Perkaitimas gali sukelti ilgalaikį variklio pažeidimą, o peršalęs variklis mažina kuro efektyvumą. Sugedusį termostatą būtina kuo greičiau pakeisti, kad būtų užtikrintas tinkamas variklio veikimas.

Radiatoriaus užsikimšimas

Laikui bėgant radiatoriuje gali kauptis nešvarumai ir mineralinės nuosėdos, trukdančios aušinimo skysčio cirkuliacijai ir mažinančios šilumos išsklaidymą. Pagrindiniai simptomai – netolygiai kintanti variklio temperatūra ir perkaitimas intensyviai eksploatuojant automobilį. Reguliarios radiatoriaus priežiūros procedūros, įskaitant plovimą ir kokybiško aušinimo skysčio naudojimą, gali padėti išvengti šių problemų.

Kėbulo ir išorės defektai

Nors Mercedes-Benz B-Class W246 buvo pagamintas taip, kad atlaikytų įvairias aplinkos sąlygas, kai kurie savininkai pastebėjo tam tikras kėbulo ilgaamžiškumo problemas.

Dažų kokybės problemos

B-Class modelių savininkai pastebėjo, kad dažai gali pradėti skilinėti, blukti ar luptis, ypač veikiant atšiaurioms oro sąlygoms ar kelio nešvarumams. Tai ne tik pablogina automobilio estetinę išvaizdą, bet ir padidina kėbulo pažeidimo bei rūdžių susidarymo riziką. Reguliarus automobilio plovimas, vaškavimas ir apsauginės plėvelės naudojimas gali padėti išsaugoti dažų dangą. Esant pažeidimams, gali būti reikalingas profesionalus perdažymas ar kosmetiniai pataisymai.

Vandens patekimas į saloną

Kai kurie savininkai pranešė apie vandens patekimą į automobilio saloną, ypač aplink durelių, langų ir stoglangio sandarinimo vietas. Šią problemą dažniausiai sukelia susidėvėjusios gumos tarp durų ar užsikimšę vandens nutekėjimo kanalai. Pagrindiniai simptomai – drėgnas kilimėlis, vandens žymės ar nemalonus kvapas salone. Reguliariai tikrinant sandariklius ir valant vandens nutekėjimo kanalus galima išvengti šios problemos. Esant didesniems pažeidimams, gali prireikti pakeisti sandariklius.

Korozija ir rūdys

Nors šis modelis yra pagamintas iš atsparių korozijai medžiagų, rūdys vis tiek gali atsirasti, ypač tose vietose, kur žiemą naudojamos druskos arba automobilis dažnai eksploatuojamas drėgnoje aplinkoje. Ypač pažeidžiamos vietos – ratų arkos, dugnas ir durelių kraštai. Reguliarus automobilio plovimas, ypač žiemą, ir papildomos antikorozinės dangos naudojimas gali padėti apsaugoti automobilį nuo rūdžių. Taip pat svarbu laiku taisyti dažų įtrūkimus, kad būtų išvengta tolimesnių pažeidimų.

Išmaniosios pagalbos sistemos (ADAS) problemos

Mercedes-Benz B-Class W246 B 180 CDI yra aprūpintas moderniomis vairuotojo pagalbos sistemomis, tačiau kartais jos gali veikti netinkamai.

Juostų laikymosi asistento klaidos

Sistema, skirta padėti vairuotojui išlaikyti automobilį savo eismo juostoje, kartais gali veikti pernelyg jautriai arba netiksliai atpažinti kelio ženklinimą. Dažniausiai tai lemia blogai sukalibruotos kameros arba nešvarūs jutikliai. Reguliarus jutiklių valymas ir sistemos kalibravimas gali padėti pagerinti šios funkcijos tikslumą.

Aklosios zonų stebėjimo sistemos sutrikimai

Kai kurie savininkai pastebėjo, kad aklosios zonos stebėjimo sistema kartais įspėja apie nesančius automobilius arba išvis nepraneša apie šalia esančias transporto priemones. Tai gali kelti nepasitikėjimą sistema. Reguliarus jutiklių patikrinimas ir programinės įrangos atnaujinimai gali padėti sumažinti šią problemą.

Adaptyviosios kruizo kontrolės trikdžiai

Ši sistema, skirta automatiškai reguliuoti automobilio greitį pagal eismo srautą, kai kuriais atvejais gali netikėtai išsijungti arba netiksliai reaguoti į kitų transporto priemonių greičio pokyčius. Dažniausios priežastys – jutiklių klaidos arba programinės įrangos gedimai. Profesionali diagnostika ir sistemos kalibravimas gali padėti užtikrinti tinkamą veikimą.

Triukšmo ir izoliacijos problemų sprendimai

Nors Mercedes-Benz B-Class W246 B 180 CDI sukurtas komfortiškam vairavimui, kai kurie savininkai pastebėjo padidėjusį triukšmo lygį.

Vėjo triukšmas dideliu greičiu

Važiuojant didesniu greičiu, kai kurie vairuotojai pastebėjo padidėjusį vėjo triukšmą, kuris gali būti sukeltas netinkamai užsandarintų langų ar durelių tarpinių. Patikrinus ir pakeitus pažeistus sandariklius bei užtikrinus tinkamą durelių sureguliavimą, galima sumažinti šią problemą.

Nepakankama garso izoliacija

Kai kurie savininkai pastebi, kad automobilio salonas nėra pakankamai izoliuotas nuo kelio ir padangų triukšmo. Papildomų garso izoliacijos medžiagų montavimas durelėse, grindyse ir ratų arkose gali pagerinti komfortą ir sumažinti nepageidaujamą triukšmą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *