Norite įsigyti Audi su 3.0L V6 TFSI varikliu ir norite sužinoti daugiau apie Audi 3.0 V6 TFSI variklio problemas? Jei taip yra, esate tinkamoje vietoje, nes šiame straipsnyje bus daug ką aptarti šia tema.
Kiekvienas automobilis yra su skirtingu varikliu, o kai kurie iš šių variklių yra problemiškesni nei kiti. Taigi, žinojimas, į ką užsiimate, yra teisingas kelias. Ir štai kodėl mes esame čia, kad jums padėtume.
Pirmiausia sužinosime pagrindines šio variklio specifikacijas, o tada aptarsime įprastas Audi 3.0 V6 variklio problemas. Taip pat sužinosime, kokie Audi modeliai turi šį variklį, taip pat atsakysime į kai kuriuos dažniausiai užduodamus klausimus. Taigi, pasinerkime.
Pagrindinės Audi 3.0 V6 TFSI variklio specifikacijos
3,0 l V6 TFSi variklis yra 3,0 l V6 variklis, kurį „Audi“ naudoja daugelyje savo gaminių. Šis variklis yra dviejų skirtingų kartų. Pirmoji šio variklio karta yra su kompresoriumi, o šiuolaikiškesnė antroji šio variklio karta – su turbokompresoriumi. Ir jie abu sukuria skirtingą galią.
Versija su įkrovimu (2009–2018 m.)
Šio variklio su kompresoriumi versija yra 3,0 l darbinio tūrio ir yra V6 konfigūracijos. Šis variklis yra varomas paskirstymo grandine ir montuojamas išilgai. Į jį įpurškiamas kuras ir įkraunamas kompresorius. Taigi, kas yra kompresorius?
Tai reiškia, kad šis variklis naudoja priverstinę indukciją. Kitaip tariant, naudojant kompresorių, į įsiurbimo angą patenka daugiau oro. Kompresorius suspaudžia orą ir varo orą į įsiurbimo angą.
Taip variklis sukuria daugiau galios. Neigiama yra tai, kad galios prarandama parazitiškai, daugiausia todėl, kad tai reiškia, kad variklio kompresorių varo variklio alkūninis velenas.
Naudojant šio tipo priverstinę indukciją, Audi A6 variklis sukuria apie 221 kW (296 AG) esant 5 250 aps./min. ir 440 Nm (325 lb-ft) sukimo momentą esant 2 900 aps./min.
Versija su turbokompresoriumi (2018 m. – dabar)
2018 m. „Audi“ nusprendė atsisakyti kompresoriaus ir pasiūlyti ką nors taupesnio 3,0 l V6 varikliui. Taigi, „Audi“ nusprendė šį variklį papildyti turbokompresoriumi.
Turbokompresorius taip pat yra priverstinė indukcija, tačiau toks priverstinės indukcijos būdas varikliui kelia mažiau streso. Šis priverstinės indukcijos būdas yra išmetamųjų dujų naudojimas, kad į įsiurbimo angą būtų tiekiama daugiau oro.
Tokiu būdu šis metodas yra daug efektyvesnis ir mažiau apkrauna patį variklį. Jis taip pat gamina daugiau galios, palyginti su kompresoriumi.
Šis modelis turi kažką žinomo kaip dviejų turbokompresorių. Viena mažesnė turbina veikia esant mažesniam apsisukimų dažniui, o viena didesnė turbina veikia esant didesniam apsisukimų dažniui.
Šis „Audi A6“ variklis sukuria 250 kW (335 AG) esant 5 000 aps./min. ir 500 Nm (369 lb-ft) esant 1 370 aps./min.
Dažnos Audi 3.0 V6 TFSI variklio problemos
Įprastos Audi 3.0 V6 variklio problemos
- Laiko nustatymo dangtelio alyvos nutekėjimas
- Aušinimo skysčio nutekėjimas
- Alkūninio vožtuvo gedimas
- Alkūninio sklendės skriemulio gedimas
- Termostato gedimai
- Vandens siurblio gedimai
- Uždegimo žvakių ir ritės gedimai
- Anglies kaupimasis
- Naftos sunaudojimas
Dabar, kai trumpai aptarėme Audi 3.0 V6 variklio problemas, panagrinėkime jas toliau ir sužinokime, kokios rimtos šios problemos.
Laiko nustatymo dangtelio alyvos nutekėjimas
Šis variklis yra žinomas dėl alyvos nutekėjimo. Konkrečiai, šie nutekėjimai atsiranda iš viršutinių laiko dangtelių.
Paskirstymo grandinės dangtelis dengia paskirstymo grandinę. Laikui bėgant tarpiklio medžiaga tampa kieta ir trapi, todėl dalis alyvos išsiurbs iš dangtelių.
Vienintelis būdas išspręsti problemą yra pakeisti tarpiklius. Ir tai gali būti šiek tiek brangu, nes šis variklis yra tikrai tvirtai prigludęs ir šiai procedūrai reikės daug laiko.
Aušinimo skysčio nutekėjimas
Šiame variklyje taip pat dažnai nuteka aušinimo skystis. Ypač pirmosios kartos varikliai.
Aušinimo skysčio sistema nėra iš geriausių pasaulyje ir automobiliui senstant pradės atsirasti nuotėkių. Gali būti nuotėkio iš vandens siurblio, termostato ir aušinimo skysčio žarnų.
Iš pradžių bus šiek tiek lašelių, bet problemai augant viskas pablogės. Vienintelis būdas išspręsti šią problemą būtų pakeisti senas žarnas ir jungiamąsias detales naujomis.
Alkūninio vožtuvo gedimas
Kita šio variklio problema, kuri yra gana dažna, yra alkūninio vožtuvo gedimas. Taip pat žinomas kaip PCV vožtuvas.
Šio vožtuvo užduotis yra išvalyti dujas iš variklio karterio į įsiurbimo kolektorių. Ir kas atsitinka, kad kartais PCV vožtuvas gali sugesti ir sukelti veikimo problemų.
Šis vožtuvas yra labai sandarioje vietoje po kompresoriumi. Taigi, ką jūs turite padaryti, tai išimti kompresorių, kad pakeistumėte šį vožtuvą. Tai gali būti labai brangu, nes su šiuo darbu susijusi daug darbo.
Alkūninio sklendės skriemulio gedimas
Šių variklių švaistiklio skriemulys taip pat gali sugesti. Šis skriemulys yra skriemulys, kuris varo serpantino diržą ir kompresoriaus diržą, taip pat slopina garsą. Šis skriemulys gali sugesti šiuose „Audi“ varikliuose su kompresoriumi.
Laimei, ši problema nepasitaiko labai dažnai. Bet jei turite automobilį su daug kilometrų, galite tikėtis, kad anksčiau ar vėliau pakeisite šį komponentą.
Be to, šį alkūninį skriemulį pakeisti taip pat yra šiek tiek brangu. Tik dalis jums kainuos daugiau nei 400 EUR.
Termostato gedimai
Termostato gedimai taip pat yra labai dažna šių variklių problema. Ypač ankstyvieji. Taigi, jei turite vieną iš pirmųjų modelių metų, tikrai turėtumėte pakeisti šį komponentą.
Jie yra žinomi dėl gedimų, o kai taip atsitiks, variklis perkais arba bus sunku pakelti temperatūrą.
Taip yra todėl, kad termostatas gali būti visiškai atidarytas arba uždarytas. Jei nenorite, kad taip nutiktų, termostatas turi tinkamai atsidaryti, kai variklis įšyla.
Vandens siurblio gedimai
Vandens siurblio gedimai yra dar viena dažna šių variklių gedimo vieta. Vandens siurblys yra komponentas, kuris pumpuoja aušinimo skystį per variklį ir padeda jam atvėsti.
Šis vandens siurblys gali sugesti įvairiais būdais. Jis gali pradėti skleisti triukšmą, visiškai nustoti veikti arba nutekėti aušinimo skystis.
Laimei, šio variklio vandens siurblys sumontuotas išorėje, o jį pakeisti tikrai nesunku. Kai atliekate šią paslaugą, taip pat rekomenduojame pakeisti termostatą.
Uždegimo žvakių ir ritės gedimai
Uždegimo žvakių ir ritės gedimai yra dar vienas labai dažnas daugelio šių variklių galvos skausmas. Nors jie turėtų atlaikyti mažiausiai 90 000 km, tai tikrai toli ir neprimena tikrovės.
Daugelyje šių variklių šie komponentai sugenda gana greitai ir jums teks bent kartą pereiti ritinius, kai turėsite automobilį.
Uždegimo žvakės tarnauja ilgiau. Tačiau mes tikrai rekomenduojame pakeisti abu komponentus iš karto, nes uždegimo žvakės nėra tokios brangios. Simptomai, susiję su šia problema, yra variklio patikrinimo lemputė, variklio uždegimo pertrūkiai, šiurkšti tuščioji eiga ir veikimo trūkumas.
Anglies kaupimasis
Anglies kaupimasis yra dar viena labai dažna šių variklių problema. Taip yra todėl, kad šie varikliai naudoja tiesioginį įpurškimą.
Šiuo nauju degalų įpurškimo būdu degalai įpurškiami ne senamadiškai per įleidimo angas, o degalai įpurškiami iš specialių aukšto slėgio purkštukų.
Dėl to vožtuvai negalės išsivalyti patys ir galiausiai juos užsikimš anglies nuosėdos. Vožtuvo kotai nejudės aukštyn ir žemyn ir galiausiai užstrigs.
Tai liūdnai pagarsėjusi V6 variklio problema. Taigi, rekomenduojame kas 60 000 mylių atlikti paslaugą, vadinamą riešutų pūtimu, kad išvalytumėte šį įtaisą nuo vožtuvo stiebų ir variklio vožtuvų, kad jie tinkamai veiktų.
Kuriuose „Audi“ modeliuose yra 3.0 V6 TFSI variklis
Šis variklis buvo įtrauktas į įvairius Audi gaminius.
1 kartos (perkrautas variklis)
- Audi S4
- Audi S5
- Audi A6
- Audi A7
- Audi A8/A8L
- Audi Q5
- Audi SQ5
- Audi Q7
2 kartos (variklis su turbokompresoriumi)
- Audi A6
- Audi A7
- Audi A8/A8L
- Audi Q7
Kokios yra dažniausios 3,0 l V6 variklio problemos?
Dažnos šio variklio problemos yra dažni uždegimo žvakių ir ritės gedimai. Be to, taip pat yra problemų dėl aušinimo sistemos ir tokių problemų, kaip žarnų nuotėkis, termostato gedimai ir vandens siurblio gedimai. Be to, taip pat yra problemų dėl PCV vožtuvo gedimo, anglies kaupimosi, alyvos nutekėjimo paskirstymo dangtyje ir švaistiklio sklendės skriemulio gedimo.
Ar 3.0L V6 TFSI variklis yra patikimas?
3,0 l V6 TFSI yra mechanikos požiūriu patvarus variklis. Tačiau kai kurios jo problemos sugadina jos patikimumą. Dėl dažnų ritės gedimų, anglies kaupimosi ir aušinimo problemų bendras šio variklio patikimumas yra šiek tiek mažesnis nei vidutinis. Ir dar viena šio variklio problema yra jo tinkamumas eksploatuoti. Viską, esantį šiame variklyje, brangu pakeisti dėl darbo sąnaudų, tai kainuos daug pinigų, kad tinkamai aptarnautumėte šiuos variklius.