Audi A4 Avant 2000–2005 apžvalga

Audi A4 Avant 2000–2005 apžvalga

Įlipus į Audi A4 Avant universalo saloną, pirmiausia į akis krenta solidus dizainas ir aukštos kokybės medžiagos. Vairuotojui čia netrūksta vietos, o vairas ir sėdynė reguliuojami itin tiksliai, leidžiant lengvai rasti patogiausią padėtį. Gale erdvės taip pat pakanka, ypač porai keleivių, tačiau trims suaugusiųjų važiuoti šiek tiek ankštoka. Bagažinė nėra pati talpiausia klasėje, visgi galinės sėdynės nulenkiamos akimirksniu, tad prireikus lengvai išplečiamas krovinio plotas.

Komfortas ir vidaus kokybė

Audi A4 Avant pasirūpinta prabanga ir komfortu. Tokio lygio apdaila ir ergonomika retai sutinkama tarp konkurentų. Salone ramu – keliaujant didesniu greičiu į vidų beveik neprasiskverbia triukšmas nuo kelio ar vėjo. Tiesa, dyzeliniai varikliai veikia garsiau nei benzininiai, tačiau žiūrint į kokybės standartus, tai netampa esmine problema.

Važiuoklė pasižymi minkštumu, tačiau aštrūs kelio nelygumai vis vien bus jaučiami, ypač jei automobilis apautas žemo profilio sportinėmis padangomis ir dideliais lengvojo lydinio ratlankiais. Vairavimas gana preciziškas, nors vairo jautrumas galėtų būti gyvesnis. Mechaninės pavarų dėžės veikia sklandžiai, o automatinės laikomos vienomis geriausių savo klasėje.

Saugumas ir įvertinimai

Audi A4 Avant pasiekė keturių žvaigždučių saugumo įvertinimą pagal Euro NCAP, o tai prilygsta vidutiniam sektoriaus lygiui. Vis dėlto pėsčiųjų saugumas yra žemesnis – tik viena žvaigždutė, todėl vertinant šeimos poreikius rekomenduojama į tai atsižvelgti.

Eksploatacijos kaštai

Prižiūrėti šį universalą galima nesudėtingai, jei domitės alternatyviomis serviso galimybėmis. Nors oficialus Audi servisas kainuos brangiai, pasirinkus nepriklausomą specialistą darbų valandos kainą galima sumažinti net perpus. Vis dėlto detalių kokybė išlieka svarbi, todėl ilgalaikėje perspektyvoje verta rinktis originalias Audi atsargines dalis.

A4 Avant modeliai seka alyvos, aušinimo skysčio ir stabdžių būklę, o apie artėjantį techninį aptarnavimą vairuotojas gauna pranešimą. Dažniausias priežiūros intervalas – iki 24 140 km (15 000 mylių). Dauguma modelių priskiriami draudimo 12–14 grupėms, o ekonomija taurina kasdienį naudojimą – dyzeliniai modeliai suvartoja apie 5,9 l 100 km (anksčiau 40 mpg), o galingiausias 3.2 l benzininis – apie 14,1 l 100 km (anksčiau 20 mpg).

Varikliai ir modelių rekomendacijos

Mažiausias Audi A4 Avant benzininis variklis – 1,6 l 74 kW (100 AG) galios – kiek per silpnas šiam automobiliui. Tarpusavio balanso ieškantiems verta atkreipti dėmesį į 2,0 l (95 kW / 129 AG) arba 1,8 l (118 kW / 160 AG) turbo benzininius agregatus. Dyzelinių pasirinkimas svyruoja nuo 1,9 iki 3,0 l V6 variklių, tačiau idealus variantas – 2,0 l 103 kW (140 AG) dyzelis. Jis užtikrina tiek ekonomiškumą, tiek pakankamą galios atsargą kasdieniams poreikiams.

Pavarų dėžės pasirinkimas gausus: mechaninės veikia tiksliai ir švelniai, o automatinės vertinamos kaip išties pažangios. Norintiems papildomo sukibimo tinka Audi quattro visų varančiųjų ratų sistema – ypač žiemą ar esant sudėtingoms oro sąlygoms.

Įrangos lygiai ir kainos

Jau bazinės komplektacijos modeliuose įdiegtos visos pagrindinės saugumui ir patogumui svarbios funkcijos, tačiau SE lygis papildo jas automatinio klimato kontrole, o S-line pasiūlo išskirtinį sportinį interjerą ir daugiau prabangių akcentų. Prabangiausi variantai dažniausiai randami pas oficialius prekiautojus už didesnę kainą, bet geriausi pasiūlymai slypi pas nepriklausomus Audi specialistus.

Kokios alternatyvos?

Rinkoje apstu automobilių, kurie gali varžytis su Audi A4 Avant universalu. Tarp kandidatų vertėtų apžvelgti panašaus dydžio ir komforto BMW 3 seriją Touring arba Volvo V60. Šie modeliai skiria dėmesį tiek vairavimo malonumui, tiek praktiškumui, tad galutinis pasirinkimas priklauso nuo individualių poreikių ir biudžeto.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *