„Audi A5 Cabriolet“ (nuo 2017 m.) apžvalga

„Audi A5 Cabriolet“ (nuo 2017 m.) apžvalga

Naudotas Audi A5 sportinis automobilis patraukia akį dinamika ir elegancija. Šis modelis ištisus metus išliko vienu patraukliausių Audi asortimente dėl savo vizualinio subtilumo, išskirtinio vidaus apdailos bei patikimų variklių. A5 galima rinktis dvejose kėbulo formose – penkerių durų Sportback, klasikiniame dviejų durų kupė arba ištaigingame kabriolete, kuris leidžia visapusiškai mėgautis atviros oro erdvės privalumais.

Bendra apžvalga

Audi A5 kabrioletas garsėja rafinuotu važiavimu, patogia važiuokle ir aukšta salonų kokybe. Nors valdymo džiaugsmo lygis nėra itin įkvepiantis, šis modelis išsiskiria stilingumu ir komfortu, o kaip naudotas automobilis vis dažniau laikomas viena iš įdomiausių investicijų savo klasėje.

  • Aukštos kokybės apdaila ir erdvus salonas
  • Konkurencingi eksploatacijos kaštai
  • Galingi, tačiau sklandūs varikliai
  • Papildomai pasirenkama quattro visų varančiųjų ratų sistema
  • Atviras stogas sumažina bagažinės talpą
  • Kainuoja daugiau net ir naudotas

Varikliai ir įranga

Šioje Audi A5 kartoje galima rinktis iš gana plataus benzininių ir dyzelinių variklių spektro. Pradiniai variantai – 2.0 TFSI (190 AG) ir 2.0 TDI (190 AG), o benzininių variklių gamą papildo ir kur kas galingesnis 2.0 l 250 AG bei 3.0 l V6, dedamas į sportinį S5. Iš dyzelių išsiskiria 3.0 l V6 (218 AG), kuris laikomas universaliausiu pasirinkimu, ir 3.0 TDI (286 AG), pasižymintis didžiausia galia, tačiau kuklesniu ekonomiškumu.

Modelis buvo atnaujintas 2020 m.: pagerinta išvaizda, atsirado Edition 1 komplektacija, papildyti ir variklių variantai – trys benzininiai (nuo 148 iki 261 AG), taip pat 201 AG dyzelis.

Pagrindinės komplektacijos: Sport ir S line. Standartiškai pridedami XENON žibintai, 7 colių spalvotas ekranas su DAB radiju ir navigacija, trijų zonų klimato kontrolė bei priekyje ir gale įrengti parkavimo jutikliai. S line iš esmės papildo tik išorės vaizdą ir pakabos tvirtumą.

Važiavimas ir komfortas

A5 važiuoklė kiek standesnė nei giminingo A4, tačiau pakanka elastingumo išlyginti duobes ar nelygumus. Važiuojant geru keliu, automobilis išlieka stabilus ir tikslus, nors itin sportiško valdymo tikėtis nereikėtų. Audi quattro sistema užtikrina dar daugiau stabilumo sudėtingesnėmis oro sąlygomis.

Vidus ir praktiškumas

Salonas patogus ir prabangus, su aukštos kokybės medžiagomis, aplenkiantis pagrindinius vokiečių konkurentus. Dizainas nėra toks išraiškingas kaip, tarkime, Mercedes-Benz C klasės kabriolete, tačiau valdymo pultas logiškesnis, o MMI ekranas – ryškus ir lengvai valdomas.

Vairuotojo sėdynė reguliuojama įvairiomis kryptimis, užtenka vietos ir kartu sėdintiems gale. Bagažinė gana talpi, bet nuleidus stogą reikšmingai sumažėja jos apimtis.

Kainos ir eksploatacijos kaštai

Naudotas A5 kabrioletas 2017 m. gamybos kainuoja nuo maždaug 17 550 eurų (atitinka 15 000 GBP). Dažniausiai už tokią sumą randamas 2.0 TDI 190 variantas su vidutine rida ir pilna serviso istorija. Už galingesnius arba naujesnius (2018 m.) automobilius teks sumokėti apie 23 400 eurų.

2020 m. gamybos modeliai kainuoja apie 25 740 eurų, o 2021–2022 m. – nuo 29 250 eurų. Už 2023 m. ir naujesnius variantus išleisite apie 35 100 eurų.

Degalų sąnaudos

  • Ekonomiškiausias 2.0 TDI 190 (automatinė pavara) – vidutiniškai 4,5 l/100 km.
  • 2.0 TFSI benzininis – apie 5,9 l/100 km.
  • S5 3.0 V6 – 7,8 l/100 km.

Mokesčiai ir draudimas

Metinis kelių mokestis priklauso nuo išmetamų CO2 kiekių. Automobiliams, registruotiems po 2017 m. balandžio, mokesčiai fiksuoti: 222 eurų per metus, o brangesniems kaip 46 800 eurų naujiems modeliams papildomai – 479 eurų per metus.

Draudimo grupės siekia 36–45 (S5 atveju). Automobilis iš gamyklos turi 3 metų/96 560 km garantiją. Priežiūros kainos brangios, tačiau sulaukus 3 metų galima naudotis Audi fiksuotos kainos serviso programa – nuo 192 eurų už smulkų techninį aptarnavimą ir nuo 373 eurų už pagrindinį (2.0 dyzelio duomenys).

Patikimumas ir dažniausi trūkumai

A5 savininkai paprastai vertina šio modelio surinkimo kokybę ir patikimumą. Didžioji dalis džiaugiasi švelniu ir patogiu važiavimu be didesnių nesklandumų. Vis dėlto dalis vairuotojų susiduria su smulkiomis elektronikos problemomis, ypač susijusiomis su multimedijos sistema ar prietaisų skydeliu, dėl kurių tenka kreiptis į servisą. Klientų aptarnavimas skirtingas – vieni giria greitą ir profesionalią pagalbą, kitiems pasitaikė vėlavimų ar informacijos stokos.

Kurios Audi A5 versijos geriausios?

Visi varikliai dinamiški, tačiau anksčiau gamintas 3.0 TDI 218 AG V6 labiausiai išsiskiria ekonomiškumu ir našumu, nors šis variantas iš gamybos jau išimtas. Tarp naujesnių automobilių verta žvalgytis į 40 TDI 190 AG dyzelį.

Iš komplektacijų dažniausiai pakanka Sport lygio – ji apima daugelį svarbiausių privalumų. S line daugiau orientuota į išvaizdą, o sportinė pakaba gali pasirodyti kiek per kieta.

  • Mūsų favoritas: 3.0 TDI Quattro 218 Sport

Pagrindinės alternatyvos

Verta atkreipti dėmesį ir į BMW 4 serijos kabrioletą – šis pasižymi maloniu valdymu, modernia multimedija ir gausia standartine įranga, tačiau mechaninė pavarų dėžė nėra pati tiksliausia, o silpnesni dyzeliai – šiurkštoki.

Kitas konkurentas – Mercedes-Benz C klasės kabrioletas: komfortiškas, prabangus ir ekonomiškas, turintis stilingą saloną. Nors vairavimo džiaugsmas ne toks ryškus kaip Audi, jis vertinamas dėl kokybės ir sportiškumo derinio.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *