Audi A6 2025: Sportinis universalas vadovams

Audi A6 2025: Sportinis universalas vadovams

Audi su naujuoju A6 siekia vėl užkariauti verslo klasės rinką. Naudojant lengvą hibridinę technologiją, keturiais ratais valdomą sistemą ir orines pakabas, siekiama sumažinti atotrūkį nuo E klasės ir kitų konkurentų. Dabar Audi taip pat pristatė sedaną, o be to, turime informacijos ir apie Avant modelį.

Audi išgyvena didžiausią produktų atnaujinimo bangą per pastaruosius metus. Ingolstadto kompanija atnaujina savo pagrindinius modelius, ir tai apima vidutinės klasės modelius. BMW ir Mercedes jau daugiau nei metus siūlo naujų kartų 5 serijos ir E klasės modelius, tuo tarpu Audi tik dabar pristato naują A6 kaip Avant ir sedaną.

Technologiškai A6 yra glaudžiai susijęs su savo platformos broliu A5. Abu šie modeliai yra pagrįsti PPC platforma (Premium-Plattform-Kombustion) ir remiasi lengvosios hibridinės technologijos varikliais. Ar šis populiarus tarnybinis automobilis ir toliau bus itin vertinamas Vokietijos įmonių vadovų?

A6 avant kaip stilingas universalas

A6 išvaizda panaši į mažesnįjį A5. Priekyje prabangus universalas turi didelę, masyvią Single-Frame radiatoriaus grotą. S-Line versijoje taip pat išsiskiria didelės oro įleidimo angos. Žibintai gali būti parinkti su Matrix-LED technologija ir siūlo individualizuojamus dienos šviesos elementus. Automobilio šonuose pastebimi į korpusą įleidžiami durų rankenos ir nuožulnus stogas. Žibintai gale yra vienas iš pagrindinių dizaino akcentų, sujungti apšvietimo juosta, kurioje įmontuoti posūkio signalai. Galinį LED apšvietimą galima rinktis su skaitmenine OLED technologija, kuri dėl segmentuotos grafikos gali įspėti apie pavojų.

Limuzinas: a6 išlieka kaip sedaninė versija

Žinant, kad Vokietijoje labiau mėgstami universalai, Audi visgi siūlo A6 kaip sedaną. Šis modelis atrodo elegantiškai ir rafinuotai. Skirtingai nuo A5, jis neturi hečbeko formos, todėl bagažinės dangtis ir galinis langas yra atskirti.

A6 lieka A6

Kodėl A6? Galėjo būti A7? Audi po stiprios kritikos atsisakė naujos numeracijos, palikdama dabartinį vardų sistemą. 2024 metais gamintojas paskelbė, kad lyginės skaitmenys bus skirti tik elektrinėms transporto priemonėms, o su degalais varomiems automobiliams bus naudojami nelyginiai skaitmenys. Tai matome tiems pačiam A4/A5 pasikeitimui, bet A6 išlieka su savo elektrine versija A6 e-tron.

Salonas: pranašesnė ankstesnė karta

Audi A6 interjere nėra didelių staigmenų. Modelis taip pat siūlo didelę ekrano aplinką: skaitmeninį prietaisų skydelį, 14,5 colių informacinio-audiosistemos ekraną ir pasirenkamą 10,9 colių pasivažinėjimo ekraną. Kai kurios apdailos medžiagos, pvz., metaliniai elementai, buvo pakeisti į plastikinius, suteikiančius mažiau prabangų pojūtį nei anksčiau. Vietoje to naudojami kokybiški, išperėti plastikai, kurie gali būti pakeisti odinėmis ar perdirbto plastiko alternatyvomis. Pagrindinėje eilėje yra vietos, tačiau aukštiems keleiviams gali būti šiek tiek riboti panoraminio stoglangio atveju.

Audi a6 avant nuotraukose

Šiuo metu nerodomos

Įranga: a6 universalas su daug patogumo

Kaip pridera prabangiai vidutinės klasės automobiliui, naujasis A6 tiek universalas, tiek sedanas gali pasigirti plačia įrangos gama. A6 standartinėje versijoje turi 18 colių lengvojo lydinio ratlankius, o papildomai galima rinktis net 21 colių. Audi teigia, kad garsui izoliacija pagerėjo 30 proc., o dar didesnis komfortas pasiekiamas užsakius akustinį stiklo paketą. Bang & Olufsen garso sistema siūloma 3D garso efektams mėgstantiesiems. Taip pat galima pasirinkti oro pakabą ir hidraulinę pakabą, kad būtų užtikrintas didesnis važiavimo komfortas.

Važiavimas: svoris jaučiamas

Gerai subalansuotas pasiūlymas yra gyvybiškai svarbus verslo segmente. Ar Audi A6 Avant pavyksta pirmojo bandymo metu? Iš dalies. Ypač oro pakaba suteikia automobiliui stabilumo. Avantas išlieka stabilus, net ir komforto režime galima lengvai manevruoti tarpmiestinėse keliose. Lengvai valdomas vairavimas padeda įveikti kreives, tačiau sportiškesnės vairo derinimo dalies gerbėjai gali norėti šiek tiek aštresnio vairo. Galingesnioms variacijoms reikėtų rinktis S6 modelį.

Žinomi varikliai, naujas charakteris

Visi pavarai yra jau žinomi iš A5 modelio, todėl daug m nejs surprises. Dyzelinis variantas 2.0 TDI quattro (taip pat prieinamas su priekinių ratų pavara) pasižymi 204 AG ir MHEV plus (lengvasis hibridas). Norint pasiekti daugiau greičio automagistralėje, reikia kantrybės, nes tarp 1700 ir 1900 aps/min variklis gali pasirodyti lėtai. Tai dėl to, kad transmisijų valdymas bando išnaudoti elektrinį variklį vietoje vidaus degimo. Tačiau, kuo dažniau pavarų dėžė keičia pavaras ir naudojasi benzininiu varikliu, tuo greičiau pasiekiamas kelias.

Bazinėjė benzininiė versijojė su 204 AG be MHEV plus pajuntamas Daugiau gyvybingumo. Daugiausia dinamikos teikia trijų litrų šešių cilindrų variklis su 367 AG, tačiau jis neduoda sportiškų pojūčių. 24 AG elektrinio motorio pagalba prideda harmonijos. Čia galima rinktis tarp priekinės ir keturių varomų ratų sistemų.

Dyzelinis variklis taip pat pasirinktas kaip lengvasis hibridas

MHEV plus ipatystė naudojama ir dyzelinių variklių atveju, jungiant RSG generatorių su transmisijos generatoriumi. RSG gali paleisti variklį ir leisti riedėti, o TSG padeda varikliui su 230 Nm sukimo momentu. Deja, bazinėje versijoje šios technologijos nėra.

Yra tik žinoma, kad Audi dar planuoja išleisti A6 Allroad quattro, S6 bei RS6 versijas. Bei tikimasi sulaukti plug-in hibridinių modelių.

Kainos: A6 prasideda nuo 56,000 eurų

A6 Avant galima užsakyti nuo 2025 metų kovo mėn., pradedant kaina nuo 58,000 eurų. Dyzelinio modelio kainų rėžis prasideda nuo 61,700 eurų. Pristatymas numatytas 2025 m. gegužės mėnesį.

A6 sedaną galima tikėtis pardavimo pradžioje liepos pabaigoje, pergabonėms galimos nuo balandžio 17 d. Sedanas tradiciškai pigesnis už universalą ir pradinė bazė kaina siekia 55,500 eurų.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *