Visai gali būti, kad naujasis Škoda Elroq taps populiariu modeliu. Šis kompaktiškas elektrinis SUV iš Škoda, kaip visada, pasižymi praktišku dydžiu ir įspūdinga technologija už patrauklią kainą. Pateikiame pirmuosius įspūdžius, techninius ypatumus ir kainas.
Škoda elroq: išmatavimai ir bagažinė
Nepaisant to, kad Elroq kėbulo ilgis yra net 16 centimetrų trumpesnis nei Enyaq, jis siūlo daug vietos salone. Ratų bazė išlieka ta pati – 2,76 metro. Gamintojo teigimu, bagažinė talpina 470–1580 litrų bagažo, kai galinės sėdynės yra sulenktos. Be to, Elroq bagažinės dugne yra mažesnių skyrių daiktams laikyti, kad jie nedulkėtų aplinkui.
Galinėje sėdynėje suaugusieji turi pakankamai vietos kojoms ir galvai. Vienintelis trūkumas yra žemai esanti sėdynė, dėl kurios keliai šiek tiek kyla į viršų.
Vairuojant Elroq jausmas yra geras ir malonus. Sėdynės komfortas puikus. Kruopščiai parinktos medžiagos, ypač gražus tekstilinis prietaisų skydelio apdangalas (galima rinktis ir dirbtinę odą) suteikia malonumo tiek vizualiai, tiek lytėjimu.
Vaizdinės detalės
Norint pasirinkti važiavimo režimą, centrinėje konsolėje patogiai yra svirtis. Šalia yra du puodelių laikikliai, skyreliai ir dvi ventiliuojamos telefonų nišos, iš kurių viena skirta indukciniam įkrovimui. Priešingai, pirštinių dėklo ir durų rankena atrodo mažiau kokybiška, nes pagamintos iš pigaus kieto plastiko.
Po dideliu 13 colių įstrižainės lietimui jautriu ekranu yra daugelio padėčių mygtukai, skirti asistentams, važiavimo profiliams, stovėjimo pagalbai, avariniam mirksėjimui, taip pat priekinio ir galinio stiklo šildymui.
Salono temperatūra nustatoma apatinėje lietimui jautraus meniu dalyje. Tačiau garsumo reguliavimas kaip ir VW Golf, turi nepatogų „slankiklį“, kuris ir nėra labai patogus naudojimui. Laimei, garsumą galima reguliuoti ir ant vairo, kuris veikia kur kas geriau.
Naujasis apšvietimas, geresnė aerodinamika
Siekiant optimizuoti Škoda Elroq energetinį efektyvumą, dizaineriai daug dėmesio skyrė automobilio aerodinamikai. Rezultatas – puikus 0,26 aerodinaminis koeficientas. Prie to prisidėjo lygesnis priekio dizainas, pašalinus Enyaq radiatoriaus grotelių kampus. Elroq priekinė dalis nustato tendencijas būsimiems modeliams. Ji turi siaurą LED dienos šviesos juostą per visą priekio gaubtą. Po jos šonuose yra pagrindiniai žibintai su Matrix technologija, kurie turėtų būti ryškesni ir tikslesni nei ankstesni modeliai.
Šonuose ir gale Škoda Elroq atrodo kaip sumažinta Enyaq versija. Automobilyje naudojami tradiciniai lankūs durų rankenėlės, o ne dažnai naujuose elektromobiliose matomi įtraukiami atidarytuvai. Vizualiai išsiskiria pilki plastikiniai skydai palei ratlankius ir durų apačią.
Elektrinis SUV su trimis akumuliatorių versijomis
Škoda Elroq naudoja tokią pačią variklio technologiją kaip ir Škoda Enyaq. Elroq siūlomos akumuliatorių versijos yra su 55 ir 82 kWh talpa, o variklio galia nuo 125 iki 210 kW. Ateityje bus pridėta vidutinė 63 kWh talpos akumuliatoriaus parinktis. Išbandytas modelis buvo top versija su dideliu akumuliatoriumi. Dėl jo 210 kW greitis viešajame eisme nėra išnaudojamas. Testuotojas pasitenkino subtiliu greičio įspėjimu, kuris kitose transporto priemonėse, ypač iš Kinijos, dažnai būna erzinantis.
Elroq elektrinė trauka jaučiasi iš esmės tikrai gerai. Tai taip pat galima pasakyti apie jo važiuoklės reguliavimą. Ši darnaus reguliavimo važiuoklė suteikia patogaus važiavimo pojūtį, o nors nėra galimybės pasirinkti skirtingus važiuoklės režimus, ji vis tiek yra labai rekomenduojama.
Nuotolis ir įkrovimo pajėgumas
Tačiau vairuotojas gali pasirinkti rekuperacijos jėgą naudojant menteles ant vairo. Yra pasirinkti trys rekuperacijos lygiai ir vienas glide lygis. Jei norite, galite leisti rekuperacijos stiprumą valdyti automatinei technologijai – taip pat veiksminga paslauga. Mažas apsisukimo spindulys, tik 9,3 metro, taip pat yra labai džiuginantis. Didelio galingumo stotyje greitojo įkrovimo pajėgumas yra iki 175 kW. Tai yra daugiau nei pakankama šioje transporto priemonių klasėje. Viešame AC stotelėje arba namų sieninėje mitybos stotelėje jis įkraunamas tik iki 11 kW.
82 kWh akumuliatoriaus nuotolis siekia iki 580 kilometrų, o bazinio su 55 kWh baterija modelio iki 375 kilometrų.

Automobilių entuziastas ir technikos žinovas, rašantis apie įvairias transporto sritis: nuo naujausių automobilių apžvalgų ir charakteristikų iki motociklų bei vairavimo mokyklų rekomendacijų. Jo tekstuose gausu praktinių patarimų, techninių įžvalgų bei naujienų iš automobilių pramonės. Ypač domisi variklių technologijomis, autoservisų paslaugomis ir automobilių priežiūra, siekdamas padėti skaitytojams priimti geriausius sprendimus.