Naudotas „Audi A7 Sportback“ yra įdomus pasirinkimas tiems, kurie ieško prabangos, solidumo ir išskirtinio dizaino viename automobilyje. Šis modelis puikiai įsitaiso tarp praktiško „Audi A6“ sedano ir dar aukštesnės klasės „Audi A8“, siūlydamas išvaizdą, artimą penkerių durų kupė su žemu stogu ir be rėmų durimis.
Apie modelį
„A7 Sportback“ sukurtas ant „A6“ platformos, tačiau pasižymi išskirtinėmis kupė linijomis ir šiek tiek kompaktiškesniu siluetu. Panaši idėja sumaniai panaudota ir kituose modeliuose – pavyzdžiui, tarp „Mercedes-Benz CLS“ ar BMW 4 ir 6 serijos „Gran Coupe“.
Pagrindinės stiprybės – įspūdingas variklių pasirinkimas, puiki surinkimo kokybė ir gausi įranga. Tačiau kai kuriuos pirkėjus gali nuvilti valdymas ir, priklausomai nuo komplektacijos, multimedija ar galinės dalies keleivių erdvė virš galvos.
Privalumai ir trūkumai
- Stiprūs, našūs varikliai
- Aukščiausios kokybės salonas
- Daug standartinės įrangos
- Galinės sėdynės erdvė galvai – ribota
- Stabilesnis, bet ne ypač informatyvus vairavimas
Ką gaunate su „Audi A7“?
„A7“ pasižymi elegancija, aukštu komfortu ir išskirtiniu dizainu. Modelių gama nėra plati – siūlomi trys V6 dyzeliniai varikliai: 215 AG, 268 AG ir 315 AG versijos. Visi jie galimi trijuose pagrindiniuose komplektacijos lygiuose – SE Executive, S line ir Black Edition. Sportiški „Audi Sport“ modeliai (S7, RS7 ir RS7 Performance) turi 4,0 l V8 dvigubą turbiną.
Visi varikliai leidžia mėgautis sparta, o septynių laipsnių dvigubos sankabos automatinė dėžė užtikrina sklandų pavarų keitimą, išskyrus pačius galingiausius variantus. Įdomu tai, kad „A7“ svoris gana didelis, nors nemaža dalis kėbulo pagaminta iš aliuminio, siekiant sumažinti masę.
Visgi dinamika ir važiavimo komfortas nenuvilia – automobilis patogus ir standartinėje pakaboje, ir su pasirenkama pneumatine sistema. Be to, visi modeliai, išskyrus ekonomišką „Ultra“ versiją, turi visų varančiųjų ratų pavara (quattro). Pakankamas sukibimas ir galinis varančiosios jėgos paskirstymas leidžia maloniai įveikti posūkius net ir didesniu greičiu.
Salonas stebina kokybe, kruopščiu apdailos atlikimu ir sumaniai išdėstytais valdikliais. Gale užtektinai vietos, tačiau aukštesni keleiviai pajus ribotą erdvę galvai dėl žemėjančios stogo linijos.
Išlaikymo ir įsigijimo ypatumai
Kiek kainuoja naudotas „Audi A7“?
Kaip ir daugelis kitų „Audi“ modelių, „A7“ gerai išlaiko vertę. Už automobilį su aukštesne rida bet geros būklės teks mokėti nuo 11 700 eurų. Jei ieškosite su vidutine metine rida ir pilna aptarnavimo istorija – kainos svyruos nuo 11 700 iki 14 000 eurų (tipiškas 2011 m. modelis). Už 14 000–17 550 eurų rasite 2012–2013 m. automobilius, o gal net kelis 2014 m. egzempliorius. Už 17 550–21 060 eurų jau tikėtina rasti puikios būklės 2014 m. modelių, o 21 060–23 400 eurų užtenka net 2015–2016 metų laidos automobiliams. Naujiesni, 2017–2018 m., kainuoja iki 35 100 eurų.
Eksploatacinės išlaidos
Elegantiškas „A7“ dizainas ir gera aerodinamika leidžia pasiekti palyginti mažas kuro sąnaudas, nepaisant solidžios galios ir masės. Ekonomiškiausias 3.0 TDI 218 AG (Ultra SE komplektacija) sunaudoja apie 4,7 l/100 km, o „quattro“ versija – 5,3 l/100 km. 3.0 272 AG dyzelinis modelis vartoja 5,4 l/100 km, o „Bi-turbo“ – 6,3 l/100 km. Benzininis S7 su 4.0 l varikliu – 7,9 l/100 km, o RS7 gali reikalauti ir daugiau.
Visi „A7“ kainavo virš 46 800 eurų nauji, tad po 2017 m. balandžio registruoti modeliai turi aukštesnius kasmetinius mokesčius. Senesni variantai taip pat nėra pigūs, nes visi išsiskiria palyginti didele CO2 emisija.
Draudimo grupės varijuoja nuo 37 iki 48 – priklausomai nuo variklio ir komplektacijos. Techninė priežiūra ir aptarnavimas pas oficialų atstovą brangesni, tačiau priežiūros planai prasideda nuo 547 eurų už du bazinius aptarnavimus, galima mokėti ir išsimokėtinai.
Kurią „Audi A7“ rinktis?
Jeigu nesvarbiausia taupumas, rekomenduotina „quattro“ versija su 3.0 TDI 218 AG varikliu – sklandus, galingas ir taupus. 3.0 TDI 272 AG ir ypač „Bi-turbo“ modeliai labai greiti, jei nebaisu didesnių išlaidų. S7 ir RS7 skirti greitį vertinantiems ir didelį biudžetą turintiems vairuotojams.
Trys pagrindinės komplektacijos: SE Executive (19 colių ratai, LED žibintai, elektrinis bagažinės dangtis, parkavimo jutikliai, automatiniai žibintai ir valytuvai, galinis spoileris bei odinis salonas, MMI multimedija, navigacija, DAB radijas, „Bluetooth“, USB, keturių zonomis klimato kontrolė ir šildomos priekinės sėdynės), S line (20 colių ratai, sportinė pakaba, „Alcantara“ apdaila, sportiškesnė išvaizda) ir Black Edition (juodos stiliaus detalės, 21 colio ratai, „Bose“ garso sistema).
Alternatyvos
Kiti modeliai, kuriuos verta apsvarstyti – „BMW 6 serijos Gran Coupe“, išsiskiriantis išskirtiniu interjeru ir dinamišku vairavimu. Taip pat verta žvilgtelėti į „Mercedes-Benz CLS“, kuris pasiūlė tokio stiliaus sedano-kupė idėją visai klasei. Visi šie automobiliai turi stiprius variklius, aukštą komfortą, tačiau erdvės galvos lygyje gale gali būti mažiau nei norėtųsi.
Apibendrinant, naudotas „Audi A7 Sportback“ – išskirtinė, kokybiška ir įspūdinga prabangos klasės alternatyva, ilgai išlaikanti vertę ir garantuojanti solidų įvaizdį.

Charizmatiškas automobilių apžvalgininkas, gebantis įsigilinti į kiekvieno modelio niuansus. Vertina vairavimo pojūtį, technologijas ir dizainą. Jo apžvalgos aiškios, informatyvios ir lengvai suprantamos tiek naujokams, tiek automobilių entuziastams. Mėgsta subtilų humorą ir objektyvias įžvalgas.