Audi A8 (2010–2017 m.) apžvalga

Audi A8 (2010–2017 m.) apžvalga

Perkantiesiems didelius, prabangius sedanus dažniausiai prieš akis iškyla Mercedes-Benz S klasė ar BMW 7 serija. Visgi neretai pamirštamas Audi A8, kuris iš tiesų turi kuo nustebinti.

Bendras vaizdas

Audi A8 yra įspūdingo dydžio, išvaizdus ir solidus automobilis, išsiskiriantis prabanga. Tiesa, kai kuriose srityse, pavyzdžiui, multimedijos naujovėse, jis atsilieka nuo pagrindinių konkurentų.

Pirmasis Audi A8 pasirodė dar 1994 metais. Tuomet jis iš karto išsiskyrė aliuminio konstrukcija ir buvo gerokai lengvesnis už kitas to meto alternatyvas. Vėliau modelis sparčiai tobulėjo – kiekviena karta siūlė vis daugiau pažangių technologijų, o trečioji karta suderino modernumą, gausius papildomus įrangos paketų pasirinkimus ir stilių.

Komfortas ir įranga

Saloje vyrauja išskirtinė prabanga – A8 vidaus apdailos kokybė ir pojūtis atsiliepia ir bendrame važiavimo komforte. Kiekvienas modelis komplektuojamas su nuolatine quattro keturių varančiųjų ratų pavara, kuri užtikrina stabilumą bei gerą sukibimą kelyje. Vairavimas ir pakaba subalansuoti taip, kad važiuotumėte patogiai, tačiau išlaikyta šiokia tokia sportiškumo dvasia – važiuoklė gana standi, todėl kai kuriais atvejais gali pajusti nelygumų poveikį.

Kiti techniniai akcentai: vakarų rinkai Audi A8 siūlė aktyvią naktinio matymo kamerą su pėsčiųjų atpažinimu bei papildomai galimą saulės baterijų stoglangį. Ši technologija leidžia tiekti gaivų orą net išjungus variklį. Tokie sprendimai pabrėžia modelio prestižinį statusą.

Varikliai ir alternatyvos

Populiariausias A8 pasirinkimas – dyzeliniai varikliai: 3.0 litro V6 arba 4.2 litro V8. Abu jie pasižymi galingumu ir tylumu, būtent šių modelių dažniausiai ieško ieškantys naudotų A8. Norintiems dar daugiau dinamikos, siūlomas S8 su 4.0 litro TFSI benzininiu varikliu arba galingiausias 6.3 litro W12 benzinas. Sportiškos S8 versijos suteikia netikėtą temperamentą limuzinui.

Pirkėjas gali rinktis iš SE Executive, Sport ar Black Edition apdailų bei ilgosios arba standartinės važiuoklės. W12 ir S8 versijos turi išskirtinius įrangos lygius.

  • SE Executive modifikacijoje jau standartiškai yra adaptyvi oro pakaba, 18 colių lengvojo lydinio ratlankiai, sportinis diferencialas, LED žibintai, parkavimo jutikliai, atbulinės eigos kamera, dvigubi stiklai bei pastovaus greičio palaikymo sistema.
  • Sport lygis papildomai suteikia 19 colių ratlankius, sportines sėdynes, Bose garso sistemą, Matrix LED žibintus ir sportinius išorės elementus.
  • Black Edition – aukščiausia įranga: 21 colio ratlankiai, sportinė oro pakaba ir gausybė blizgių juodų išorės detalių.

Erdvumas ir privalumai

Audi A8 salono aplinka – iš tiesų maloni, kokybė juntama visuose apdailos sluoksniuose. Tiesa, galinė sėdynė nėra tokia erdvi, kaip kai kuriuose konkurentuose – čia šiek tiek pranašumo turi S klasė. Visgi viduje keliauti malonu, o vairuotojas jaučiasi tvirtai ir užtikrintai. Tokios savybės ypač svarbios pirkėjui, ieškančiam naudoto prestižinio automobilio.

Multimedija

Vienas rimtesnių Audi A8 minusų – kiek senstelėjęs multimedijos sprendimas, kuris gerokai nusileidžia naujesnių BMW ar Mercedes modelių technologijoms.

Kainos ir išlaikymo kaštai

Naudoto Audi A8 kaina

2010 ar 2011 metų Audi A8, įprastos ridos ir su visa serviso istorija, kainuos apie 14 040 eurų. Pigiau tikėtina įsigyti didelės ridos arba prastesnės būklės automobilį. 2011–2012 metų modelio kainos svyruoja nuo 15 210 iki 17 550 eurų, o 2013 metų automobiliai iš nepriklausomų pardavėjų gali kainuoti 18 720–21 060 eurų. Atnaujintos versijos nuo 2014 metų brangesnės – jų kainos siekia 23 400–25 740 eurų.

Eksploatacijos kaštai ir degalų sąnaudos

Išlaikyti Audi A8 nėra pigu. Ekonomiškiausias 3.0 TDI gali vidutiniškai sunaudoti apie 5,7 l/100 km. 3.0 TFSI benzininis variklis – apie 8,8 l/100 km, o 4.2 TDI kai kuriose versijose – apie 7,2 l/100 km. Didžiausias 6.3 W12 retai viršija 11 l/100 km.

Metinis kelių mokestis išlieka aukštas, o jei automobilis įsigytas po 2017 metų balandžio, teks mokėti papildomą metinį mokestį, nes visi A8 modeliai tuo metu nauji kainavo virš 46 800 eurų.

Gamintojų atstovybėse Audi aptarnavimas kainuoja nemažai, tačiau sulaukus trejų metų automobilis patenka į fiksuotos kainos priežiūros programą: smulkus aptarnavimas nuo 192 eurų, didysis – nuo 373 eurų.

Mūsų rekomendacija

Kuris Audi A8 pasirinkimas praktiškiausias?

Daugeliui vairuotojų idealiausias yra 3.0 l V6 dyzelis – tylaus veikimo, pakankamai dinamiškas ir stebėtinai itin ekonomiškas, ypač dėl start-stop sistemos. Šio variklio galia absoliučiai pakanka kasdienai. Dyzeliniai varikliai pagreitėja beveik taip pat kaip ir panašios galios benzininiai, tačiau sukimo momentas ir taupumas akivaizdžiai juos lenkia.

W12 benzininis variantas – įspūdingo charakterio ir galingumo, ypač vertinamas tikrų entuziastų, nors ekonomiškumu nepasižymi. Tuo tarpu S8 – sportiškas pasirinkimas vairuotojui, norinčiam ir komforto, ir dinamikos.

Jei reikšmingi dažni ilgi atstumai, dyzelis bus išmintingiausias pasirinkimas. Benzininė versija logiška tik tuomet, jei rida bus nedidelė ir norisi maksimalaus salono tylumo bei galios.

Mėgstamiausias modelis

Mūsų pasirinkimas – 3.0 TDI SE Executive dėl puikaus balanso tarp komplektacijos, ekonomijos ir komforto, kurie kasdienybėje reikšmingiausi.

Pagrindiniai konkurentai

Pagrindinis Audi A8 varžovas, be abejo, yra Mercedes-Benz S klasė. Šis modelis ne vienerius metus pelno geriausio pasirinkimo vardą liukso klasės sedanų segmente. Jis pasižymi šiek tiek tikslesniu valdymu, erdvesniu, itin komfortišku salonu ir pažangesne multimedija. Ilgalaikis išlaikymas taip pat gali būti pigesnis.

BMW 7 serija dar viena rimta alternatyva – tai itin modernus, kruopščiai sukomplektuotas automobilis, kuris siūlo daug įrangos, aukštą komforto lygį ir tyliai veikiančius, gana taupius variklius. Vėlyvieji modeliai buvo dar geriau valdomi, tačiau net ir senesnės kartos BMW išsiskirdavo komfortu ir gausybe papildomų technologijų.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *