AUDI – naujas, ne „Audi“, pristatytas E5 Sportback modelis (atnaujinta informacija)

AUDI – naujas, ne „Audi“, pristatytas E5 Sportback modelis (atnaujinta informacija)

Vokietijos prabangių automobilių gamintojai daugelį metų sėkmingai veikė Kinijos rinkoje, tačiau situacija keičiasi. Vietiniai automobilių gamintojai, ypač vystant elektromobilių segmentą, verčia tokius prekės ženklus kaip Mercedes, BMW ir Audi keisti ilgalaikes strategijas didžiausioje pasaulio automobilių rinkoje. Audi buvo pirmasis iš šio trejeto, įžengęs į Kiniją dar 1988 metais. Artėjant 2025-iems, pasirodo naujas prekės ženklas – AUDI.

2024 metų pardavimų rezultatų pristatymo konferencijoje generalinis direktorius Gernot Döllner paskelbė, kad pirmasis serijinis AUDI automobilis bus pristatytas parodoje Auto Shanghai. Renginys vyks balandžio 25–gegužės 2 dienomis, tačiau automobilio premjera suplanuota balandžio 23 dieną spaudos atstovams. Tiksli modelio pavadinimo informacija kol kas neskelbiama, tačiau jau aišku, kad tai bus serijinė praėjusių metų koncepcinio modelio AUDI E versija.

  • Nuotrauka: Audi

Skirtingai nei pažįstami Audi modeliai su įvairiais varikliais, AUDI bus orientuotas tik į elektromobilius. Ši sub-brand‘o iniciatyva nebūtinai yra išskirtinai Volkswagen Group projektas, nes automobiliai kuriami kartu su Kinijos gamintoju SAIC. Po pirmojo modelio debiuto artimiausiu metu, dar per dvejus metus bus pristatyti dar du modeliai – visureigis ir Sportback tipo automobilis. Kaip matyti iš E koncepcijos, šiuose automobiliuose nebus keturių žiedų logotipo – vietoj to matomas didelis „AUDI“ užrašas.

Remiantis koncepciniu modeliu, šie tik Kinijai skirti AUDI automobiliai išsiskirs žymiai skirtingu dizainu nuo tarptautiniu mastu gaminamų Audi modelių. Pirmojo automobilio dizainą būtų galima apibūdinti kaip Sportback ir Avant derinį. Salone dominuoja dideli ekranai, o fizinių mygtukų kiekis itin sumažintas, tačiau serijinis modelis dar gali būti pakoreguotas.

E sukurtas remiantis nauja pažangia skaitmenizuota platforma, vystoma bendradarbiaujant su SAIC. Modelis kiek ilgesnis už A5 Avant, bet trumpesnis už naująjį A6 Avant. AUDI teigia, kad šios partnerystės dėka pavyko sumažinti kūrimo laiką 30 procentų. Kadangi automobilis kuriamas naudojant specialiai elektromobiliams pritaikytą platformą, viduje atsirado daugiau vietos nei dviejuose anksčiau minėtuose benzininiuose universaluose. E koncepcijos ratų bazė siekė 2950 milimetrų – ir tai yra šiek tiek daugiau nei A6 Avant.

  • Duomenų šaltinis: Audi

Tarp ašių montuojama talpi – 100 kWh – baterija, kurios teorinis nuvažiuojamas atstumas siekia 700 kilometrų pagal CLTC ciklą. Koncepcinis modelis turėjo 800 V elektros architektūrą, leidžiančią itin sparčiai įkrauti akumuliatorių – per 10 minučių įkraunama tiek energijos, kad būtų galima nuvažiuoti 370 kilometrų. Baterija maitina du elektromobilius variklius, o bendra galia siekia 764 AG ir 800 Nm sukimo momentą, leidžiantį įsibėgėti iki 100 km/val. per 3,6 sekundės.

Į kokią auditoriją orientuojasi naujasis prekių ženklas? AUDI siekia sudominti jauną, technologijomis besidominčią pirkėjų grupę. Šie trys modeliai nebus vieninteliai automobiliai, gaminami tik Kinijai – pagrindinis Audi ženklas taip pat vietinėje rinkoje gamina ir siūlo ilgos ratų bazės sedanus bei visureigius. 2024-aisiais metais pardavimų apimtys sumažėjo 10,9 procento ir sudarė 653 016 vienetų, tačiau šis skaičius vis tiek daugiau nei tris kartus viršija Vokietijoje pasiektus rezultatus.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *