Bandomasis važiavimas Citroën ë-C3: Patikimas ir įperkamas elektromobilis

Bandomasis važiavimas Citroën ë-C3: Patikimas ir įperkamas elektromobilis

Citroën siekia parodyti, kad ne tik Kinijos gamintojai gali pasiūlyti pigesnius elektromobilius. Naujasis ë-C3 kainuoja kiek daugiau nei 23 000 eurų ir gali nuvažiuoti iki 320 kilometrų. Testavimo kelionė, nuotraukos, techniniai duomenys, kainos.

  • Automobilio pristatymas – 2024 m. vėlyvasis vasara
  • 44 kWh LFP akumuliatorius ir 100 kW greitasis įkrovimas
  • 2025 m. planuojama bazinė versija už mažiau nei 20 000 eurų

C3 yra populiariausias Citroën modelis; nuo pristatymo 2002 m. parduota daugiau nei 5,6 mln. vienetų. Ketvirtosios kartos modelis taip pat tapo elektromobiliu ë-C3, kurio kaina yra prieinama – 23 300 eurų. Yra ir benzininė versija. ADAC jau turėjo galimybę abu modelius išbandyti.

Citroën ë-c3: kaina itin patraukli

Patrauklią naujojo C3 kainą padėjo pasiekti globali Stellantis platforma „CMP Smart Car”, kuria paremtas ë-C3. Tačiau 23 300 eurų nėra žemiausia kaina. 2025 m. bus pasiūlyta bazine versija su apie 200 kilometrų ridos ir kaina 19 900 eurų. Dar pigesnis yra klasikinis C3, siūlomas su 101 AG benzininiu varikliu, kurio pradinė kaina yra 15 240 eurų. Automobiliai pristatomi nuo 2024 m. pabaigos vasaros.

ë-c3: kompaktiški matmenys, 320 km nuotolis

Modelis atrodo pavykęs. Išorėje 4,01 metro ilgio ir 1,75 metro pločio automobilis atrodo kampuotai, kaip kompaktinis SUV, tačiau juo nėra. Stellantis koncerno viduje pirmą kartą naudojamos 44 kWh LFP baterijos. Citroën teigia, kad mažas elektromobilis gali nuvažiuoti iki 320 kilometrų (pagal WLTP) nuotolį. ë-C3 akumuliatorių tiekia SVolt, Kinijos gamintojo Great Wall dukterinė įmonė.

Citroën elektroauto įkraunama 100 kw

Esamoje versijoje automobilį suka priekinėje ašyje esantis 83 kW/113 AG elektros variklis. ë-C3 pagreitėja nuo 0 iki 100 km/val. per apie 11 sekundžių. 135 km/val. yra didžiausias greitis. Miesto sąlygomis ir kasdieniam judėjimui šis pajėgumas yra pakankamas.

Greitkelyje įkrovimo pertraukos sutrumpėja dėl 100 kW DC greitojo įkrovimo funkcijos. Tinkamame įkrovimo stotelėje ë-C3 akumuliatorius nuo 20 iki 80 procentų gali būti įkrautas per 26 minutes. Standartinis AC įkrovimas trunka 4 valandas (esant 7,4 kW kaip standartui) arba 2 valandas ir 50 minučių, jei įmokėta 400 eurų už 11 kW versiją. Neigiamas aspektas – prancūzai čia reikalauja papildomos sumos.

ë-c3: salonas „be” instrumentų

Salonas, atsižvelgiant į skaitmeninę tendenciją, siūlo instrumentų skydelį be klasikinių prietaisų. Vietoj to, ë-C3 įrengtas Head-up Displėjus. Citroën šį sprendimą vadina „C-Zen Lounge” arba „priekinių salono sintezės naujovė”. Head-up Displėjus važiuojant rodo informaciją ant juodos blizgios zonos tarp prietaisų skydelio ir priekinio stiklo apatinės krašto.

Praktiškai metodas patvirtina savo efektyvumą. Net stipriai apšvietus saulės, informacija išlieka aiškiai matoma. Tachometras visada lieka vairuotojo regos lauke.

Papildomai skaitmeninį saloną papildo 10,25 colio lietimui jautrus ekranas centrinėje konsolėje, kuris palaiko belaidį ryšį su Apple Carplay ir Android Auto. Ši parinktis prieinama tik aukštesnės klasės įrangoje. Bazei Citroën siūlo paprastesnį išmaniojo telefono laikiklį, kuris leidžia valdyti telefoną per vairuotojo mygtukus per NFC technologiją.

Vairaratį galima reguliuoti tiek aukštyn, tiek gilyn, o tai užtikrina patogią sėdėjimo poziciją. Jis gausiai aptrauktas ir malonus liesti. Patogios „Advanced Comfort” sėdynės reguliuojamos ilgiu ir aukščiu, tačiau vis tiek gerai palaiko apatinę nugarą. Bazinės sėdynės yra paprastos, bet ne nepatogios.

Salono kokybė tinkama klasės lygiu. Citroën įdiegia daug kietų plastikų, tačiau šiame kainų segmente tai nesukelia problemų. Ką leidžia pasiekti keleiviams, jaučiasi kokybiška ir papildomai patobulina minkštos zonos. Kadangi pateiktas bandomasis automobilis dar buvo ankstyvas priešgamybinis modelis, tam tikros detalės gali dar keistis į teigiamą pusę.

Naujas c3 taip pat su benzininiais varikliais

Be pilno elektromobilio versijos, Citroën siūlo C3 ir su vidaus degimo varikliais. Pagrindinėje dalyje yra 1,2 litro turbininis trijų cilindrų variklis su 101 AG ir šešių pavarų mechaninė transmisija. Jei rankinis perjungimas nėra pageidaujamas, galima rinktis 48 voltų lengvojo hibrido versiją su 100 AG ir dvigubos sankabos transmisija. Pagrindinis dėmesys modelyje yra skiriamas elektromobiliui, kuris Vokietijoje turėtų sudaryti daugiau nei 60 procentų pardavimų dalį.

Benzininis variklis, kai nebandomas su hibridiniu technologijos, sudaro gerą pirmąjį įspūdį. Dinamikos požiūriu jis šiek tiek lengvesnis nei elektromobilio versija, nes sveria apie 1 200 kilogramų, o tai yra apie 300 kg mažiau nei elektrinė versija. Turbininis variklis prie pavarų keitimo turi įveikti nedidelę turbųjų skylę, tačiau jis išlaiko gerą našumą. Tai pasirodo pateisinama vairuojant už miesto ribų su aukštesniu bėgiu, kuris padaro keliones potencialiai malonesnes.

Aukštose apsukose vidaus degimo variklis salone jaučiamas stipriau, tačiau stovint negirdite jo veikimo. Dažnai teks įsitikinti, ar variklis tikrai veikia. Mechaninė transmisija sureguliuota maloniai, tam tikrose vairavimo sąlygose galima pastebėti tam tikrą dainavimą. Pavarų perjungimas nėra nei per ilgas, nei per trumpas, o sudėtingumų greitai nėra.

Apibendrinimas

ë-C3 yra kompaktiškas, patrauklaus dizaino ir be konkurencijos pigus, palyginti su Dacia Spring Electric. Galbūt tai prancūziško virtuvės patiekalas, kuris masėms Vokietijoje padės priartėti prie elektromobilumo. Vokiečių gamintojai kol kas nesusitvarko su elektromobiliais tokiose kainose. Prekių karalius išlieka su šiek tiek daugiau nei 15 000 eurų bazinė C3 kaina su benzininiu varikliu, kuris taip pat padaro pozityvią įspūdį.

Citroën ë-c3/c3: techniniai duomenys, kainos

Techniniai duomenys (gamintojo duomenys)
Variklio tipas Elektromobilis Elektromobilis Benzininis Benzininis (lengvasis hibridas)
Cilindro tūris (benzininis variklis) 1 199 kub. cm 1 199 kub. cm
Maksimali galia kW (sisteminė galia) 83 83 74 74
Maksimali galia AG (sisteminė galia) 113 113 101 101
Sukimo momento 120 Nm 120 Nm 205 Nm 205 Nm
Maksimaliu apsisukimų (benzininis variklis) 5 500 aps./min. 5 500 aps./min.
Varančioji ašis Priekiniai ratai Priekiniai ratai Priekiniai ratai Priekiniai ratai
Pagreičio laikas 0-100 km/h 11,0 s 11,0 s 10,6 s 9,9 s
Maksimalus greitis 132 km/h 132 km/h 183 km/h
WLTP nuotolis (elektrinis) 326 km 326 km
Sunaudojamo CO2 kiekis (WLTP) 0 g/km 0 g/km 126 g/km 123 g/km
Suvartojimas (WLTP) 17,1 kWh/100 km 17,4 kWh/100 km 5,6 l/100 km 5,5 l/100 km
Baterijos talpa (bruto) kWh 44,0 44,0
Įkrovimo galia (kW) AC:7,4-11,0 DC:100,0 AC:7,4-11,0 DC:100,0
Bagažinės tūris normalus 310 l 310 l 310 l 310 l
Automobilio svoris (EU) 1 419 kg 1 419 kg 1 226 kg 1 296 kg
Pakrovimo talpa 491 kg 491 kg 394 kg 429 kg
Priekabos svoris be stabdžių 550 kg 550 kg 600 kg 600 kg
Priekabos svoris su stabdžiais 12% 550 kg 550 kg 600 kg 600 kg
Garantija (transporto priemonė) 2 metai 2 metai 2 metai 2 metai
Ilgis x plotis x aukštis 4.015 mm x 1.755 mm x 1.567 mm 4.015 mm x 1.755 mm x 1.567 mm 4.015 mm x 1.755 mm x 1.567 mm 4.015 mm x 1.755 mm x 1.567 mm
Pagrindinė kaina 23 300 Euro 27 800 Euro 15 990 Euro 20 750 Euro
Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *