Bentley Continental GTC (2011–2018 m.) apžvalga

Bentley Continental GTC (2011–2018 m.) apžvalga

Reta pokyčių ir greito tempo pasaulyje „Bentley Continental GTC“ išlieka tikras prabangaus atvirų kabrioletų etalonas. Nors šis automobilis jau seniai nebėra britų rankose, jo išskirtinė elegancija ir sportiškumas vis dar asocijuojasi su neprilygstama britiška prabanga – tarsi vasaros kriketo rungtynės. Nuo pat pasirodymo 2003 metais sportinis „Continental GT“ kupė tapo itin populiarus, ir visiškai natūralu, kad kiek vėliau atsirado ir atviro stogo GTC modelis. Jei ieškote prabangaus kabrioleto, šis modelis yra klasikinis pasirinkimas.

Apžvalga

Nors „Bentley Continental GTC“ nėra kampinių posūkių asas, šis automobilis spinduliuoja nepriekaištingą komfortą ir išskirtinę prabangą. Dažniausiai rekomenduojamas 4.0 l V8 variklis, kuris, lyginant su ankstesne 6.0 l W12 versija, yra lengvesnis, judresnis ir santykinai taupesnis, tačiau nė kiek nenusileidžia galia ir išbaigtumu.

Prabanga kasdienybėje

Tiek 6.0 l W12, tiek 4.0 l V8 varikliai leidžia mėgautis greita, tačiau sklandžia ir tylia kelione nepriklausomai nuo to, ar važiuojate miesto gatvėmis, ar autostrada – net ir su nuleistu stogu girdėsite tik švelnų vėjo bei kelio garsą. Nors automobilis didelis ir sunkus, stabdo ir manevruoja kur kas geriau, nei gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio.

Vidaus apdaila – atskira tema. Kiekviena detalė išklota natūralia oda, poliruota mediena, o kokybė ir surinkimo lygis visiškai atitinka tikros prabangos standartus. Priekinėse sėdynėse erdvės užteks ir aukštiems keleiviams, o galinių sėdynių užteks trumpiems atstumams važiuojantiems vaikams.

Privalumai ir trūkumai

  • Galingi varikliai pasirinkimui
  • Aukšto lygio komfortas bet kokiu greičiu
  • Sklandi važiuoklė ir išskirtinė prabanga viduje
  • Valdymas sunkokas, ypač W12 modelyje
  • Didelės išlaikymo sąnaudos
  • Net naudotas – labai brangus

Eksploatacijos kaina

Kiek kainuoja naudotas „Bentley Continental GTC“?

Po 2011 m. atnaujinimo pagamintas modelis su pilna priežiūros istorija ir vidutine rida kainuos mažiausiai apie 76 000 eurų. Už 82–93 tūkst. eurų galite rasti 2012–2013 m. automobilius iš oficialių „Bentley“ atstovų, o 93–117 tūkst. eurų leis įsigyti nepriekaištingos būklės 2013–2014 m. pavyzdį. Lyginant su naujo kaina, skirtumas didelis, tad naudotas GTC tampa viliojančiu variantu.

Kiek kainuoja eksploatacija?

Svarbu nuo pat pradžių žinoti, kad šio automobilio išlaikymas – ne kiekvieno kišenei. 4.0 l V8 versijos reali vidutinė degalų sąnauda siekia apie 10,9 l/100 km. Tuo tarpu 6.0 l W12 modelis vidutiniškai „suvalgo“ apie 14,2 l/100 km, o sportiškiausias Supersports – net apie 15,9 l/100 km. Realiomis sąlygomis šie skaičiai gali būti dar didesni.

Kelių mokestis – vienas didžiausių, nepriklausomai nuo automobilio registracijos datos. Draudimo grupės taip pat pačios aukščiausios. Techninę priežiūrą rekomenduojama patikėti specializuotiems „Bentley“ meistrams, o dviejų aptarnavimų paketas prasideda maždaug nuo 2 000 eurų.

Kurį pasirinkti?

Kurį naudotą modelį rinktis?

Automobiliai, pagaminti po 2011 m., su V8 varikliais – racionaliausias sprendimas dėl optimalaus galios ir taupumo santykio. Šis motoras pasižymi puikia reakcija, nėra itin ekonominis, bet kuomet palygini su W12, skirtumas akivaizdus. Norėdami išskirtinių emocijų, galite rinktis V8 S modelį su 20 papildomų arklio galių.

W12 agregatas neabejotinai skirtas tiems, kurie nori išsiskirti. Visgi tiek dėl svorio, tiek dėl didesnių išlaidų eksploatacijai rekomenduojamas V8 – jis ir manevringesnis, ir praktiškesnis.

Bentley pasiūloje rasite įvairias komplektacijas, tačiau V8 S su didesniais ratais, sportine pakaba, didesniais stabdžiais ir sportiniu išmetimu – pats smagiausias vairuojant ir išskirtinis savo skambesiu.

Kokie yra konkurentai?

Tokio prabangaus kabrioleto segmente varžovų nėra daug. Akivaizdžiausia alternatyva – „Rolls-Royce Dawn“. Šis didingas kabrioletas turi fenomenalią V12 širdį, užtikrina nepriekaištingą važiavimo komfortą ir išpuoselėtą interjerą. Tiek naujas, tiek naudotas jis kainuoja kur kas daugiau nei daugelis kitų automobilių, o eksploatacijos kaštai – milžiniški. Vis dėlto, tą patį galima pasakyti ir apie „Bentley Continental GTC“.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *