BMW 4 serijos yra pirmosios kartos F32 kupė, F33 kabrioletas ir F36 Gran kupė 4 durų, bei turi daug vienodų dalių kaip 2011 metų F30 BMW 3 serija, o tai yra labai puikus dalykas. BMW sukūrė F32 ir išsprendė daugelį problemų, kurios būdavo F30 modeliuose. Dėl šių priežasčių F32 tapo vienu iš patikimiausiu ir geidžiamiausiu automobilių.
BMW 4 F32 dyzelinio variklio problemos
N47 dyzeliniai varikliai esantys F32 – 418d ir 420d nebeturi grandinių paskirstymo problemų, nes visi F32 modeliai gavo atnaujintą variklio versiją. 6 cilindrų varikliai dažniausiai yra be problemų, išskyrus užsikimšusius DPD ir EGR filtrus, jeigu su automobiliu yra važiuojami trumpi atstumai, tarkime mieste. Svarbu yra stebėti anglies kaupimosi EGR vožtuvo būklę, kad būtų išvengiama žalos ateityje. EGR vožtuvus ir DPF filtrus galima išvalyti. Todėl labai svarbu reguliariai prižiūrėti ir tikrinti. Taip pat buvo atšauktas ir EGR aušintuvas, dėl kurio buvo galima pažeisti įsiurbimo kolektorių ir sukelti ugnį.
BMW 4 F32 benzininio variklio problemos
F32 4 serijos benzininiai varikliai yra patikimi ir puikūs. Vienintelė išimtis yra taikoma N20 turbininiams varikliams, kuriuose gali pasitaikyti problemų paskirstymo grandinėje, kurios buvo iki 2015 metų. Ši problema yra ir BMW X3 F25 varikliuose. Dėl šių problemų yra patariama vengti 2014 metų F32 4 serijos modelių. Tačiau B48 4 cilindrų 435I ir B58 440i 6 cilindrų varikliai yra laikomi nuostabiais, o eilinis 6 cilindrų variklis B58 yra vienas iš labiausiai giriamų, kaip šiuolaikinis BMW benzininis variklis. B58 varikliai taip pat yra ir Toyota Supra, todėl tai daug pasako apie patikimumą.
BMW 4 F32 automatinės pavarų dėžės problemos
F32 4 serijos automatinės pavarų dėžės neturi kokių nors rimtų problemų, tačiau yra jautrios reguliariems alyvos ( transmisijos skysčio) ir filtrų keitimams. Jeigu tepalų keitimas nėra atliekamas laiku, tuomet gali kilti rimtų problemų, kuomet pradės trūkčioti bėgių perjungimo metu. Aptarnavimas nėra pigus, todėl rekomenduojame rinktis automobilį su aptarnavimo istorija.
BMW 4 serijos F32 alkūninio veleno padėties jutiklio problemos
F32 kurie buvo pagaminti nuo 2018 metų gegužės 15d iki 2018 metų birželio 7 dienos gali turėti problemų su alkūninio veleno padėties jutikliu. Kuomet yra siunčiami blogi signalai, variklis persijungia į ,,limp” rėžimą ir yra apribojama galia, kad būtų išvengiama variklio defekto.
Su šia bėda susidūrė ir 2014 metų liepos mėnesį išleisti F32 modeliai – 420i, 428i ir 435i. Dėl klaidingų variklio padėties valdymo parametrų skaitmeninėje variklio elektronikos programinėje įrangoje, automobilis mirgėjo įspėjamaisiais pranešimais. Kartais šiam gedimui užtekdavo perprogramuoti DME programinę įrangą, o jei tai nepadėdavo, tuomet prireikdavo atlikti fizinį VANOS sistemos ir alkūninio veleno remontą.
Paprastos BMW 4 F32 problemos
- Didžioji dalis savininkų praneša problemas apie ankstyvo variklio švaistiklio ar starterio gedimus.
- Kyla problemų su reguliuojama galine pakaba. ( Rekomenduojama vengti modelių su elektroniniu būdų reguliuojama pakaba).
- Dėl blogos konstrukcijos, šie modeliai dažnai susiduria su oro kondicionavimo radiatoriaus pažeidimais, kadangi jis stovi žemai ir kylantys akmenys pridaro žalos.
- Alyvos nutekėjimas ant skirtingų variklio tarpiklių.
- OEM stabdžių sistema labai greitai nusidėvi.
BMW 4 serija F33 kabrioleto problemos
Apie F33 4 serijos kabrioletus nebuvo pranešama jokių problemų. Tai yra vienas iš geriausių pasirinkimų, jeigu ieškote patikimo kabrioleto.
Kėbulo ir salono BMW 4 serijos F32 problemos
- Barška salonas. Galima girdėti vėjo triukšmą.
- Prasta mygtukų kokybė salone. Greit išblunka arba įtrunka.
- Greitai pasižeidžia ratų apdaila.
BMW F32 elektronikos problemos
- Susiduriama su atsarginės kameros problemomis. Dažnai problemų kyla su ,,Bluetooth”. sinchronizavimu.
- Retai, bet kyla problemų su beraktės įėjimo sistema, šviesos jungikliais, galiniais žibintais, valytuvių varikliais.
Ar BMW 4 F32 yra patikimas automobilis?
Tikrai taip. F32 yra puikus pasirinkimas, kuomet yra lyginama su kitais BMW automobiliais. F32 turi daugybę variklių, kurie neturi jokio polinkio į gedimus. Dažniausiai problemos yra mažos, kurios nesukels daug rūpesčių.