Nors BMW 7 serijos sedanas jau pradeda atrodyti šiek tiek pasenęs, šio modelio patikimumas ir vairavimo malonumas vis dar išlieka tarp stipriųjų savybių.
Bendra apžvalga
BMW 7 serijos modelis pasižymi puikiu važiuoklės stabilumu, komfortišku interjeru ir rafinuotais varikliais. Visi automobiliai komplektuojami su penkių pavarų automatine transmisija, kuri veikia sklandžiai ir be didesnių pastangų. Nors silpnesnis 728 modelis lėčiau įsibėgėja ir nėra toks dinamiškas lenkimo metu, galingesnės V8 versijos suteikia daugiau vairavimo džiaugsmo ir energijos.
Važiavimo savybės
Posūkiuose 7 serijos sedanas išlieka stabilus ir nuspėjamas, o važiuojant didesniu greičiu jaučiamas tvirtumas bei tikslus vairo valdymas. Sportines savybes papildo puiki vairuotojo sėdėsena – sėdynės patogios ir gerai prilaiko kūną, todėl ilgų kelionių metu nuovargis sumažėja.
Komfortas ir interjeras
Salone akcentuojamas patogumas ir erdvumas. Kabinoje gausu kokybiškų medžiagų, detalių klibėjimai ar barškesiai pasitaiko retai. Tačiau galinėje sėdynėje per vidurį pakelta sėdynės dalis, tad trims suaugusiems keleiviams gali būti ankštoka. Klimato kontrolė veikia patikimai, nors valdymas gali pasirodyti nepatogus. Nuo 1997 metų gamykloje pradėti montuoti šoniniai oro pagalvės, o nuo 2001 metų – elektrinė vairo kolonėlės reguliacija tapo standartine įranga.
Eksploatacinės išlaidos ir kaina
Įsigijus naudotą BMW 7 serijos sedaną, galima gauti prabangų automobilį už palyginti nedidelę pinigų sumą. Tačiau išlaidos eksploatacijai – ypač degalams ir remontui – išliks didelės. Visi modeliai – tik su benzininiais varikliais, todėl kuro sąnaudos neišvengiamai didelės. Pavyzdžiui, 326 AG V12 variklis vidutiniškai vartoja apie 14 l/100 km, o V6 – apie 11,3 l/100 km. V8 versijos kuro sąnaudos yra tarp jų. Aptarnavimo kaštai taip pat nemaži, nes remonto darbai ir detalės kainuoja brangiau, o patikimumo tyrimuose modelis pasirodė ne itin užtikrintai. Todėl laikui bėgant gali tekti investuoti į nemenko dydžio remontą.
Patariami modeliai
Bendrai visi 7 serijos modeliai yra verti dėmesio. Asortimentas buvo pristatytas 1994 metais su 730 ir 740 V8 varikliais. 1996 m. silpnesnis V8 tapo žinomas kaip 735, o tais pačiais metais rinkoje pasirodė šešių cilindrų 728, dar anksčiau – 750 V12 (1995 m.). 2001 išleista Sport versija pasižymi didesniais ratais ir sportinėmis padangomis, nors tai padidina salono triukšmą.
- V8 varikliai dažnai patraukia pirkėjus balanso tarp galios ir ekonomijos dėka, tačiau šie motorai taip pat gali turėti cilindrų nusidėvėjimo problemų.
- 750i su V12 varikliu žavi dinamišku pagreičiu, palydovine navigacija ir televizoriumi priekinėje panelėje, bet eksploatacijos išlaidos gali tapti per dideliu finansiniu iššūkiu.
- Long versijos suteikia daugiau vietos gale sėdintiems keleiviams ir yra stabilesnės važiuojant nelygiu keliu nei trumpoji bazė.
Ką dar verta apsvarstyti?
Jei ieškote alternatyvos naudotam BMW 7 serijos sedanui, verta atkreipti dėmesį į kitus verslo klasės automobilius, siūlančius prabangą, komfortą ir modernias technologijas.

Charizmatiškas automobilių apžvalgininkas, gebantis įsigilinti į kiekvieno modelio niuansus. Vertina vairavimo pojūtį, technologijas ir dizainą. Jo apžvalgos aiškios, informatyvios ir lengvai suprantamos tiek naujokams, tiek automobilių entuziastams. Mėgsta subtilų humorą ir objektyvias įžvalgas.