AutoTaktas.lt
  • Apžvalgos
  • Naujienos
  • Priežiūra
  • Paslaugos
  • Varikliai
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
AutoTaktas.lt
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
Pagrindinis Automobilių apžvalga

BMW M140i 2016–2019 apžvalga

Domantas Stankevičius Paskelbė Domantas Stankevičius
2025 30 birželio
Kategorija Automobilių apžvalga
0 0
0

BMW M140i – tai unikalus hečbekas, kuris sujungia sportinius pojūčius su kasdienio naudojimo praktiškumu. Automobilis iš esmės yra atnaujintas ankstesnės kartos BMW M135i modelis, o jo debiutas sukėlė didelį susidomėjimą automobilių entuziastų tarpe. Nors iš išorės tai – įprastas „vienetukas“, tačiau galinių varomų ratų konstrukcija ir dinamiškas elgesys posūkiuose leidžia šiam modeliui drąsiai konkuruoti su daugeliu kitų dinamiškų hečbekų.

Apžvalga

BMW M140i siūlo daugiau nei tik greitį – vairavimo pojūčiai čia itin įkvepiantys. Modelis pasižymi sportišku valdymu, kokybišku interjeru ir sklandžiu važiavimu, tačiau jo kainos antrinėje rinkoje dažnai būna prieinamesnės, nei galima tikėtis. Verta paminėti ir automobilio patikimumą – eksploatacijos išlaidos yra adekvačios pagal klasę, o dažnesni gedimai pasitaiko retai.

Stipriosios pusės

  • Labai gera dinamika ir greitis
  • Manevringas ir įtraukiantis valdymas
  • Patikima konstrukcija

Trūkumai

  • Važiavimas gali tapti kietas pravažiuojant nelygius kelius
  • Vairo informatyvumas galėtų būti geresnis
  • Rinkoje yra pigesnių sportinių hečbekų

Varikliai ir dinamika

M140i turi patobulintą 3,0 litrų turbobenzininį eilinį šešių cilindrų variklį, kuris išvysto 335 AG galią. Įsibėgėjimas iki 100 km/h trunka vos 4,6 sekundės, todėl automobilis yra vienas greičiausių savo klasėje. Galima rinktis tarp šešių bėgių mechaninės ir aštuonių laipsnių automatinės pavarų dėžių. Variklis stiprus visame sūkių diapazone, o skleidžiamas garsas maloniai skatina spausti akceleratorių.

Posūkiuose M140i elgiasi užtikrintai – vairas reaguoja tiksliai, o sukibimas su danga labai geras. Galiniai varomieji ratai užtikrina žaibišką reakciją į akceleratoriaus paspaudimus, o pasirinkus modelį su adaptyviais amortizatoriais kasdienio važiavimo komfortas tampa išties stebinantis. Net ir važiuojant sportine režimu, nelygumai miestų gatvėse dažniausiai nesukelia problemų.

Saloną ir praktiškumas

Nors vairuotojui BMW M140i siūlo sportišką poziciją, salonas išlieka gana santūrus. Galima rinktis trijų arba penkių durų variantą, tačiau abiem atvejais gale aukštesniems keleiviams vietos gali pritrūkti – ypač kojoms. Priekinių sėdynių reguliavimo galimybės leidžia lengvai prisitaikyti prie įvairaus ūgio vairuotojų ar keleivių poreikių.

Didelių sportinių akcentų interjere nėra, todėl salone daugiau BMW 1 serijos tradicijų nei išskirtinio sportiškumo. Bagažinės talpa atitinka kasdieninius poreikius, o nulenkus galines sėdynes grindys lieka lygios ir leidžia patogiai gabenti didesnius daiktus.

Įranga ir komplektacijos

Standartinėje įrangoje rasime navigacijos sistemą, dvi zonų klimato kontrolę, automatiškai įsijungiančius žibintus ir lietaus jutiklius. Verta atkreipti dėmesį į specialią Shadow Edition versiją – ji pasižymi tamsiais ratlankiais, juoda grotelių apdaila, tamsintais žibintais, galiniais parkavimo davikliais ir greičio palaikymo sistema.

Išlaikymo kaštai

Kiek kainuoja naudotas BMW M140i?

2016 metų M140i modelio, kuris yra geros būklės ir nuvažiavęs ne daugiau nei 112 654 km, kainos prasideda nuo maždaug 16 380 eurų. Jei norite naujesnio, 2019 metų automobilio su mažiau nei 64 374 km rida, biudžetą vertėtų didinti bent iki 23 400 eurų.

Eksploatacinės išlaidos

  • Degalų sąnaudos pagal WLTP standartą yra apie 8,7 l/100 km, o automatinės pavarų dėžės versija vidutiniškai sunaudoja apie 8,0 l/100 km. Atsižvelgiant į tokį našumą, rezultatas yra labai geras.
  • CO₂ emisija siekia apie 163 g/km automatinei ir 179 g/km mechaninei pavarų dėžėje, todėl taršos mokestis Lietuvoje bus skaičiuojamas pagal variklio išmetamą CO₂, kuro tipą bei pirmos registracijos metus.
  • Draudimo įkainiai šiam modeliui paprastai būna didesni dėl automobilio sportinių savybių. Techninė priežiūra kainuos brangiau, ypač jei pasirinksite oficialų BMW servisą. Norint sutaupyti, vertėtų ieškoti patikimų nepriklausomų servisų, bet būtina laikytis gamintojo rekomenduojamo aptarnavimo grafiko.

Patikimumas

Bendras M140i bei atitinkamos BMW 1 serijos kartos patikimumas vertinamas kaip geras – didesnį kilometražą įveikę automobiliai problemų sukelia retai. Smulkių nesklandumų pasitaiko rečiau, dažniausiai tai langų apiplovimo sistemos užsikimšimas, jei nenaudojama gamintojo rekomenduota skysčio sudėtis, ar pernelyg jautrios saugumo sistemos, galinčios rodyti perspėjimus. Serviso darbuotojų aptarnavimas dažniausiai vertinamas teigiamai.

Kurį modelį rinktis?

BMW M140i rinkoje egzistuoja kaip paprastas arba Shadow Edition modelis, tačiau didelių skirtumų tarp jų nėra. Patariame rinktis penkių durų variantą dėl didesnio praktiškumo – įlipti ir išlipti bus patogiau tiek keleiviams, tiek vairuotojui.

Variklio pasirinkimo galimybės nėra – pagrindinis skirtumas tik pavarų dėžėje. Mechaninė pavarų dėžė patiks tiems, kurie mėgsta patys perjunginėti pavaras, tačiau automatinė greičių dėžė yra populiaresnė ir pasižymi ypatingu lengvumu bei sklandumu – praktikoje tai tiesiog patogesnis variantas kasdienai.

Mūsų rekomendacija – penkių durų automatinis BMW M140i.

Alternatyvos

  • Ford Focus RS vilioja itin tiksliu valdymu bei didele galia, tačiau pasižymi standesniu važiuoklės darbe ir kiek nepatogia vairuotojo padėtimi.
  • Honda Civic Type R (2017-2022 m.) išsiskiria įspūdinga dinamika ir unikaliu dizainu. Nepaisant sportinių parametrų, šį modelį galima vairuoti kasdien – vidaus erdvė ir komfortas čia stebina, nors multimedijos sistema galėtų būti patogesnė.
Ankstesnis įrašas

Audi A3 sedanas (2013–2020 m.) apžvalga

Kitas įrašas

„Audi A3 Sedan (nuo 2020 m.) apžvalga“

Domantas Stankevičius

Domantas Stankevičius

Charizmatiškas automobilių apžvalgininkas, gebantis įsigilinti į kiekvieno modelio niuansus. Vertina vairavimo pojūtį, technologijas ir dizainą. Jo apžvalgos aiškios, informatyvios ir lengvai suprantamos tiek naujokams, tiek automobilių entuziastams. Mėgsta subtilų humorą ir objektyvias įžvalgas.

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Apžvalgos

Automobilių apžvalga

Volvo EX30 (nuo 2023 m.): apžvalga

2025 2 lapkričio
Automobilių apžvalga

„Volvo C70 (2006–2013) apžvalga“

2025 2 lapkričio
Automobilių apžvalga

„Volvo C70 Coupe (1997–2002) apžvalga“

2025 2 lapkričio
Automobilių apžvalga

„Volvo C30 hečbeko (2007–2013) apžvalga“

2025 2 lapkričio

Apie mus

Automobilių žurnalas internete su straipsniais apie naujienas, priežiūrą, nuomą, padangas, variklius ir daugiau. Sekite, kad būtumėte visada žingsnį priekyje automobilių pasaulyje.

Kategorijos

  • Automobilių apžvalga
  • Automobilių charakteristikos
  • Automobilių naujienos
  • Automobilių nuoma
  • Automobilių padangos
  • Automobilių paslaugos
  • Automobilių priežiūra
  • Automobilių sportas
  • Automobilių supirkimas
  • Automobilių varikliai
  • Autoservisai
  • Informaciniai straipsniai
  • Motociklai
  • Vairavimo mokyklos

Skaičiuoklės

  • Kuro skaičiuoklė
  • Padangų dydžių skaičiuoklė
  • Taršos skaičiuoklė

Naudingos nuorodos

  • Reklama
  • Privatumo politika

Visos teisės saugomos 2021-2025

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros toliau

Pamiršote slaptažodį?

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Automobilių apžvalga
  • Automobilių naujienos
  • Informaciniai straipsniai
  • Automobilių priežiūra
  • Automobilių varikliai
  • Motociklai
  • Automobilių padangos
  • Automobilių nuoma
  • Automobilių supirkimas
  • Automobilių paslaugos

Visos teisės saugomos 2021-2025