Brabus kuria nuosavą miestą privačioje saloje

Brabus kuria nuosavą miestą privačioje saloje

Pirmiausia automobiliai, tada laivai, o dabar prabangūs nekilnojamojo turto objektai. Bottropo prabangą kurianti įmonė Brabus žengia neįprastai didelį žingsnį automobilių derinimo žanre. CEO Constantin Buschmann vadovaujama įmonė Abudabi statys ir prekiaus savo prabangiai įrengta 100 000 kvadratinių metrų sala.

Salos pavadinimas „Brabus sala – WOW namai” bus skirtas turtingiems ir itin turtingiems klientams prestižiniame ir centriniame Al Seef rajone, tapsiančiame regiono architektūriniu simboliu. Ambicingas planas apima apie 450 individualiai suprojektuojamų būstų, įskaitant 350 apartamentų ir 100 vilų.

Brabus dizainas namams

Viso pastato dizainas atspindės tipiškas Brabus savybes. Tad jau aišku, kad pastatai nebus neišskirtiniai ar kuklūs. Būstų interjeras gali būti individualiai sukonfigūruotas su įvairiomis spalvų ir įrengimo koncepcijomis, tačiau visada išlaikys Brabus Masterpiece automobilių dizaino filosofiją.

Pagrindinėse orientacijos srityse numatytos trys spalvų schemos: „Juoda ir drąsi”, „Balta palaima” ir „Pilkoji užuovėja”. Įėjimo kainos už nedidelius būstus ir dviejų kambarių apartamentus prasideda nuo 700 000 eurų, o brangiausieji objektai kainuos iki 6 500 000 eurų. Statybos pradžia numatyta 2025 metų vasarą, o baigti darbus planuojama nuo 2028 metų pradžios.

CEO Constantin Buschmann teigia, kad šis projektas yra reikšmingas etapas prekės ženklui: „Beveik penkis dešimtmečius Brabus kuria produktus, kurie sukelia emocijas, įspūdį ir fizinį prisilietimą. Tačiau šis projektas yra visiškai kitoks. Čia mes kuriame ne tik transporto priemones gyvenimo būdui, mes kuriame šią gyvenimo būdo koncepciją.”

Projekto įgyvendinimas atliekamas glaudžiai bendradarbiaujant su Cosmo by Reportage Properties, gerai žinomu statybos vystytoju iš Jungtinių Arabų Emyratų. Brabus sala ne tik atspindės naujovišką gyvenimą, bet ir pabrėš įmonės augančią reikšmę Golf regione, siekiant individualumo, ikoniško dizaino ir prabangos.

Automobilių markės perka prabangų nekilnojamąjį turtą

Kitos automobilių markės taip pat vis labiau siekia prabangaus nekilnojamojo turto – Aston Martin ir Porsche jau turi dangoraižius Majamyje, netrukus savo projektus vykdys Bentley, Mercedes-Benz ir Pagani. Bugatti planuoja grandiozinį 171 aukštų bokštą Dubajuje. Tačiau Brabus su savo sala žengia dar toliau.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *