Chrysler Voyager – tai vienas tų automobilių, kurie išsiskiria nestandartiniu septynių sėdimų vietų išdėstymu. Vietoj įprastos dviejų-trijų-dviejų sėdynių kombinacijos, čia rasime dvi sėdynes priekyje, dvi vidurinėje eilėje ir tris gale. Toks išplanavimas gali būti patogus, tačiau reikia įvertinti, kad galinėje eilėje pečių erdvės bus mažiau nei daugelyje kitų vienatūrių.
Viena iš didžiausių šio automobilio silpnybių – labai sunkios ir masyvios galinės sėdynės, kurias išimti norint padidinti bagažinės erdvę gali būti iššūkis. Visgi didesnėje „Grand Voyager“ versijoje net ir su visomis sėdynėmis lieka pakankamai vietos bagažui. Kelionėse keleiviai džiaugsis erdviu salonu ir slankiojančiomis galinėmis durimis, kurios gerokai palengvina įlipimą bei išlipimą, ypač ankštose stovėjimo vietose.
Valdymas ir komfortas
Nors viduje – daug erdvės ir galimybių patogiai įsitaisyti net aukštiems keleiviams, vairavimo pozicija palieka norėti daugiau. Baziniuose SE modeliuose vairas yra nereguliuojamas, tad ne kiekvienam pavyks rasti idealią pozą. Brangesni LE ir LX modeliai leidžia reguliuoti vairo pasvirimą, kas šiek tiek padeda, bet iš esmės – vairuotojo komforto šis modelis nesužiba.
Važiuoklė orientuota į minkštumą, todėl kelio nelygumai pilsis į saloną, o posūkiuose automobilis linkęs siūbuoti. Šis „amerikietiškas“ stilius gali nepatikti tiems, kurie tikisi tvirto valdymo ar kelionių be svyravimo pojūčio. Be to, vairas labai lengvas, informatyvumo stokojantis, tad kartais gali atrodyti pernelyg neaiškus.
Praktiškumas ir ekonomiškumas
Chrysler Voyager priskirtinas prie vienų erdviausių vienatūrių savo klasėje. Jame vietos pakaks ne tik septyniems keleiviams, bet ir jų bagažui, ypač jei renkatės Grand versiją. Įrangos komplektacijose stebins net bazinis SE modelis: oro kondicionierius, nuotolinis centrinis užraktas, šildomi veidrodėliai. LE komplektacijoje rasite dar kruizo kontrolę ir lengvojo lydinio ratlankius, o prabangiausias LX variantas siūlomas su V6 varikliu, jame – pilnai elektrinės sėdynės, odinis salonas ir metalizuoti dažai.
Tačiau reikia turėti omenyje, kad eksploataciniai kaštai čia – nemaži. Net ekonomiškiausias dyzelinis variklis sunaudoja apie 7,0 l/100 km mišriu režimu, o benzininiai gali pasigirti tik 10,1 l/100 km ar daugiau. Tokie rodikliai smarkiai viršija daugumos šiuolaikinių vienatūrių vidurkį. Prie viso to prisideda ir aukštos draudimo išlaidos bei neretai brangesnis remontas, ypač jei automobilį prižiūrite oficialiuose servisuose.
Variklių pasirinkimas
Populiariausias ir taupiausias pasirinkimas – 2,5 l dyzelinis variklis su penkių pavarų mechanine greičių dėže. Jis užtikrina mažesnes kuro sąnaudas, nors nėra itin tylus ar švelnus. Benzininiai variantai – 2,0 l ir 3,3 l V6 – patenkins ieškančius galios, tačiau jiems būdingos gerokai didesnės degalų sąnaudos ir didesnė tarša.
Retkarčiais pirkėjus traukia puošnesnės komplektacijos ir papildoma įranga, tačiau svarbu atidžiai įvertinti būklę, nes senesni Voyager modeliai neretai susiduria su elektronikos ar salono interjero patvarumo problemomis.
Saugumas ir taršos mokestis
Šio modelio saugumas – viena didžiausių silpnybių. Europos saugumo bandymuose jis pelnė tik vieną žvaigždutę iš keturių galimų, todėl šeimoms siūloma pasverti alternatyvas, jei saugumas – prioritetas. Lietuvos taršos mokestis priklauso nuo anglies dvideginio emisijų, kuro rūšies ir pirmos registracijos metų. Verta žinoti, kad Voyager su dyzeliniais ir didesnio darbinio tūrio benzininiais varikliais bus priskirtas prie labiau taršių ir už jį teks mokėti daugiau.
Alternatyvos ir rekomendacijos
- Jei norite didelės erdvės, tačiau brangios eksploatacijos vengiate, verta pasidomėti kitais rinkoje esančiais vienatūriais, kurie siūlo mažesnes kuro sąnaudas ir aukštesnius saugumo standartus.
- Rinkdamiesi naudotą Chrysler Voyager, prioritetą teikite modeliams su pilnai išlaikytu serviso istorijos įrašu bei patikrintais varikliais.
- Neapsigaukite vien salonu – atkreipkite dėmesį į sėdynių funkcionalumą bei praktiškumą ir įvertinkite, ar automobilio eksploatacija atitinka jūsų poreikius.

Charizmatiškas automobilių apžvalgininkas, gebantis įsigilinti į kiekvieno modelio niuansus. Vertina vairavimo pojūtį, technologijas ir dizainą. Jo apžvalgos aiškios, informatyvios ir lengvai suprantamos tiek naujokams, tiek automobilių entuziastams. Mėgsta subtilų humorą ir objektyvias įžvalgas.