Automobilių su septyniomis sėdimomis vietomis už prieinamą kainą pasirinkimas yra ribotas. Citroën pateikia sprendimą su C3 Aircross, kuris nustebins erdve. Tačiau jei norite vairuoti elektra, teks šeimą palikti namuose. Bandomasis važiavimas, duomenys, kainos.
-
Citroën C3 Aircross nuo 18 790 eurų
-
Geras vietos pasiūlymas, nepaisant kompaktinio dydžio
-
Varikliai: du benzininiai, vienas elektrinis
Citroën, priklausantis įvairių markių konglomeratui Stellantis, vis labiau orientuojasi į biudžetinę rinką ir siūlo funkcionalius automobilius už patrauklias kainas. Naujas pavyzdys yra C3, kurio kaina prasideda nuo šiek tiek daugiau nei 15 tūkstančių eurų. Nors jame pateikiama tik būtiniausia technika, tačiau siūloma daug vietos. Elektrinė versija yra neįtikėtinai pigi – tik 23 300 eurų.
Jaunoms šeimoms su vaikais keturių metrų ilgio automobilis gali atrodyti neįprastas pasirinkimas. Tačiau Citroën būtent šiai grupei pasiūlė modelį C3 Aircross. Šis pavadinimas yra suteikiamas erdvesnėms prancūzų modelių versijoms.
C3 aircross: led žibintai standartiškai
Išvaizda Aircross yra labai panaši į paprastą Citroën C3. Nors kaip šeimos automobilis jis turi patrauklių savybių, tačiau neturėtų būti suvokiamas kaip išpūsta C3 versija. Vyriausiasis dizaineris Boris Reinmöller ir jo komanda subtiliai koregavo proporcijas, kad sukurtų patrauklų automobilį, kurio žemo profilio stogas tiktų tiek SUV, tiek mini-vano stiliui. Priekyje montuojami standartiniai išskirtiniai LED žibintai, o dviejų spalvų dažymo variantas su juodu arba baltu stogu yra siūlomas už nedidelį papildomą mokestį.
Vietos pasiūla ir bagažinė
Kadangi Aircross yra ne tik ilgesnis, bet ir jo ašys labiau išdėstytos, automobilyje užtikrinamas didelis erdvės pojūtis. Galinės sėdynės kojų erdvė yra itin dosni tokiomis automobilio matmenimis, tad net suaugusieji gali patogiai sėdėti. Papildoma erdvė nesumažina bagažinės dydžio, bent jau penkiasėdėje versijoje. Jos erdvi bagažinė (460 l, 1600 l su sulankstytomis sėdynėmis) talpina ne tik kasdienius pirkinius, bet ir atostogų bagažą.
Esant reikalui, galinės sėdynės atlošas gali būti išlygintas, sukuriant lygų paviršių. Dviejų aukščių reguliuojamas bagažinės dugnas suteikia papildomos vietos.
Versija su dviem papildomomis sulankstomomis sėdynėmis gale suprantama, kad yra šiek tiek mažiau erdvi. Siekiant įmontuoti šias sėdynes, galinė sėdynė buvo perkelta 6,5 centimetro į priekį, tad vietos antrosios eilės keleiviams sumažėjo. Galinės sėdynės yra skirtos mažiems vaikams ir tinka trumpiems atstumams vežti į mokyklą ar darželį, kadangi į vidų patenkti tenka labiau lipant nei įeinant patogiai.
Komfortiškas važiavimas su C3
Citroën C3 Aircross, nepaisant kompaktiško dydžio, yra pilnavertis šeimos automobilis, ir jis važiuoja stabiliau, nei tikimasi iš tokios mažos transporto priemonės. Sėdynės ir pakaba yra aiškiai orientuotos į komfortą, nors lankstesnė vairo sistema galėtų suteikti daugiau atsako. Važiavimui tai netrukdo, ypač kai 101 AG variklis jau leidžia sklandžiai judėti. Rankinis pavarų perjungimas čia nėra trūkumas.
Tiems, kurie ieško daugiau komforto ir dalinio elektrifikavimo, pasirinkta 136 AG hibridinė jėgainė yra tinkamas sprendimas. Tada 1,2 litro trijų cilindrų variklis kartu su 48 voltų sistema ir elektrifikuotu dvigubos sankabos mechanizmu leidžia iki 50 procentų miesto kelio nuvažiuoti elektra.
Elektrinis C3 aircross turi ribotą galią
Pereinant prie ë-C3 Aircross elektromobilio, pajuntama ir girdima aiški variklio privalumų išraiška. Kai mažasis benzininis variklis prašo daugiau pastangų, E-automobilis užtikrina tylą salone. Tačiau su 83 kW/113 AG nereikėtų tikėtis dinamikos stebuklų, ypač su pilna apkrova arba važiuojant į kalną. Norint aplenkti automobilį užmiesčio keliuose, tereikėtų užtikrinti visišką laisvą kelio ruožą.
Tačiau miesto eismui elektrinis Aircross puikiai tinkamas ir neapkrauna kelionėje dėl įkrovimo. Mieste pasiekimai siekia apie 400 kilometrų. Esant poreikiui, naudojant greitąjį įkroviklį, ë-C3 Aircross savo 44 kWh akumuliatorių užkrauna iki 80 proc. per maždaug 30 minučių. Gamintojas teigia, kad mišrios važiavimo ciklo regionuose pagal WLTP elektrinės pavaros nuotolis siekia 307 kilometrus.
Kainos: prasideda nuo 19 000 eurų
Penkiasėdė Citroën modelio versija kainuoja nuo 18 790 eurų, su dviem papildomomis vietomis – nuo 21 840 eurų, tačiau su pagerinta įranga. Šis Citroën yra vienas pigesnių ir kompaktiškesnių septynvietų automobilių rinkoje. Vis dėlto septynvietis yra siūlomas tik benzininis, tuo tarpu elektrinė versija (26 490 eurai) visada turi penkias sėdimas vietas.
Išvada: protinga automobilis nebūtinai turi būti brangus
Citroën C3 Aircross įrodo, kad protingas automobilis neturi būti pernelyg brangus. Siekdami sumažinti automobilio kainą, prancūzai apsiriboja būtiniausia technika ir gamina automobilį Slovakijoje. Visi svarbiausi pagalbiniai prietaisai yra įrengti, navigacija vykdoma per išmanųjį telefoną, o stilingos ratų gaubtai uždengia nebrangias plienines ratlankius. Norint gauti papildomų funkcijų, tokių kaip galinio vaizdo kamera arba 3D navigacija, teks sumokėti keletą papildomų tūkstančių ir pasirinkti brangesnį Max modelį.
Įdomu tai, kad C3 Aircross technologiškai beveik identiškas naujam Opel Frontera modeliui. Jei netoli nėra Citroën pardavėjo, Opel gali būti puiki alternatyva, siūloma už patrauklią kainą. Tai galimybė, kurią suteikia Stellantis koncerno platforma.
Citroën C3 Aircross: techniniai duomenys
Techniniai duomenys (gamintojo duomenys) |
Citroen C3 Aircross Turbo 100 You (nuo 10/24) |
Citroen C3 Aircross Hybrid 136 You Plus-Paket e-DSC6 (10/24 – 04/25) |
Citroen e-C3 Aircross You (nuo 10/24) |
---|---|---|---|
Variklio tipas |
Benzinas | Benzinas (Mild-Hybrid) | Elektrinis |
Darbinis tūris (degalų variklis) |
1 199 ccm | 1 199 ccm | – |
Maksimali galia kW (sisteminė galia) |
74 | 100 | 83 |
Maksimali galia PS (sisteminė galia) |
101 | 136 | 113 |
Sukimo momentas (sisteminė galia) |
205 Nm | 230 Nm | 125 Nm |
Maksimali galia aps./min. (degalų variklis) |
5 500 aps/min | 5 500 aps/min | – |
Pavaros tipas |
Priekinė dalis | Priekinė dalis | Priekinė dalis |
Pagreitėjimas 0-100km/h |
11,4 s | n.d. | 12,9 s |
Maksimalus greitis |
179 km/h | n.d. | 132 km/h |
Nuotolis pagal WLTP (elektrinis) |
– | – | 307 km |
CO2 emisija kombinuota (WLTP) |
141 g/km | 126 g/km | 0 g/km |
Degalų sunaudojimas kombinuotas (WLTP) |
6,2 l/100 km | 5,6 l/100 km | 18,1 kWh/100 km |
Baterijos talpa (bruto) kWh |
– | – | 44,0 |
Įkrovimo galia (kW) |
– | – | AC: 7,4-11,0 DC: 100,0 |
Bagažinės tūris normalus |
460 l | 460 l | 460 l |
Bagažinės tūris su sulankstyta galine sėdyne |
1 600 l | 1 600 l | 1 600 l |
Tuščias svoris (EU) |
1 373 kg | 1 464 kg | 1 579 kg |
Leistina apkrova |
577 kg | 556 kg | 451 kg |
Netempta priekabos masė |
n.d. | 710 kg | 350 kg |
Tempiamos priekabos masė 12% |
1 300 kg | 1 250 kg | 350 kg |
Garantija (automobilis) |
2 metai | 2 metai | 2 metai |
Ilgis x Plotis x Aukštis |
4 395 mm x 1 795 mm x 1 660 mm | 4 395 mm x 1 795 mm x 1 660 mm | 4 395 mm x 1 795 mm x 1 640 mm |
Pagrindinė kaina |
18 790 eurai | 24 990 eurai | 26 490 eurai |

Automobilių entuziastas ir technikos žinovas, rašantis apie įvairias transporto sritis: nuo naujausių automobilių apžvalgų ir charakteristikų iki motociklų bei vairavimo mokyklų rekomendacijų. Jo tekstuose gausu praktinių patarimų, techninių įžvalgų bei naujienų iš automobilių pramonės. Ypač domisi variklių technologijomis, autoservisų paslaugomis ir automobilių priežiūra, siekdamas padėti skaitytojams priimti geriausius sprendimus.