Dacia Logan MCV (2013–2020 m.) apžvalga

Dacia Logan MCV (2013–2020 m.) apžvalga

Dacia Logan MCV universalas – puikus pasirinkimas tiems, kurie ieško erdvumo už mažą kainą. Šis modelis stebina savo praktiškumu ir ekonomiškumu, ypač rinkoje ieškant naudotos transporto priemonės. Tačiau nereikia stebėtis – pigios gamybos detalės išduoda jo biudžetinę kilmę.

Bazinė informacija

Dacia Logan MCV pasižymi itin didele bagažo ir keleivių erdve, už kurią daugeliui konkurentų tektų sumokėti kur kas daugiau. Universalo kaina naudotų automobilių rinkoje patraukli, o jo paprastumas ir ekonomiški varikliai leidžia naudoti automobilį ilgus metus be didelių išlaidų.

Variklių pasirinkimas

  • 1.5 l dyzelinis (88 AG) – puikiai tinka tiems, kurie dažnai keliauja dideliais atstumais.
  • 1.2 l benzininis (73 AG) – paprastas, bet šiek tiek lėtesnis kasdieniams poreikiams.
  • 0.9 l turbininis benzinas (89 AG) – ekonomiškas, tačiau gerokai smagesnis nei atmosferiniai analogai.
  • Vėlesniuose modeliuose 1.2 l pakeistas į 1.0 l (73 AG) variklį.

Visi varikliai komplektuojami su penkių pavarų mechanine greičių dėže. Automatinės pavarų dėžės nesiūloma.

Komfortas ir įranga

Nors Dacia Logan MCV interjeras yra paprastas ir be prabangių medžiagų, išplanavimas praktiškas: tiek vairuotojui, tiek keleiviams užtenka vietos galvai ir kojoms. Kai kurie modeliai, pavyzdžiui, Ambiance, turi nuotolinio valdymo centrinį užraktą, elektrinius priekinius langus, Bluetooth ir CD grotuvą. Laureate versija pasiūlys dar oro kondicionierių, lengvo lydinio ratlankius, kelionės kompiuterį, kruizo kontrolę, šildomus bei elektriškai reguliuojamus veidrodėlius ir elektrinius galinius langus.

Stepway versija išlaiko universalo praktiškumą, bet atrodo tvirčiau – didesnis pravažumas, papildomos plastikinės apsaugos. Tokia versija ypač tinka dažnai važiuojantiems prastesniais keliais arba ieškantiems didesnio patvarumo miesto sąlygoms.

Važiuoklės savybės

Dacia Logan MCV pakaba labiau orientuota į važiavimo komfortą, tačiau nei duobėta danga, nei didesni iškilimai nebus įveikti tobulai – važiuoklė veikiau elastinga nei tvirta, ypač tai juntama Stepway versijoje su didesne prošvaisa. Automobilis dažnai pasižymi didesniu kėbulo siūbavimu posūkiuose, o vairo jautrumas nėra stiprioji savybė – ilgose kelionėse gali tekti dažniau koreguoti trajektoriją, ypač esant stipresniam vėjui.

Interjeras ir vieta

Viduje vairuotojo sėdynė nėra itin ergonomiška, tačiau pedalai ir valdymo įranga išdėstyti patogiai. Interjere naudojamos kietos plastmasės, kurios nesuteikia prabangos pojūčio, tačiau jų patvarumas patenkins daugumą šeimos poreikių. Salonas išlieka erdvus tiek priekyje, tiek gale – du suaugę keleiviai už vairuotojo jausis patogiai, trise nugarėlėje ilgose kelionėse bus ankšta, tačiau trims vaikams vietos tikrai pakaks.

Bagažinė – viena didžiausių klasėje; net palyginus su žymiai didesniais universalais, Logan MCV išlaiko persvarą. Krovinių skyriaus grindys nėra visiškai lygios nulenkus galines sėdynes, tačiau žema slenksčio linija palengvina didesnių daiktų pakrovimą. Truputį nepatogu, kad bagažinės dangtį galima atidaryti tik pasukus raktą spynoje arba patraukus svirtelę salone.

Naudoto automobilio kaina

Lietuvoje naudotos Dacia Logan MCV kainos priklauso nuo pagaminimo metų, ridos ir įrangos lygio. Už maždaug 4 680 eurų galėsite rasti 2013–2016 metų automobilį su artėjama prie 80 000 km rida. Jei norėsite modelio su mažesne nei 80 000 km rida, prireiks apie 7 020 eurų. Naujesni nei 2019 metų modeliai – labai reti, o jų kaina gali siekti apie 10 530 eurų ar daugiau, priklausomai nuo būklės ir komplektacijos.

Eksploatacijos išlaidos ir taršos mokestis

Dacia Logan MCV eksploatavimas nekainuoja daug – tiek draudimas, tiek techninė priežiūra dažniausiai patenka tarp pigiausių savo klasėje.

Kuro sąnaudos

  • 1.5 l dyzelinis variklis: vidutiniškai 4,7 l / 100 km.
  • 0.9 l benzininis variklis: apie 5,0 l / 100 km.
  • 1.2 l benzininis: vidutiniškai 5,8 l / 100 km.
  • 1.0 l benzininis: apie 5,7 l / 100 km.

Taršos mokestis

Lietuvoje Dacia Logan MCV priklauso taršos mokesčio tarifui pagal CO₂ išmetimą, degalų tipą ir pirmos registracijos metus. Dažniausiai šio modelio taršos mokestis išlieka vienas žemiausių klasėje, kadangi dyzeliniai varikliai yra ekonomiški, o benzininiai pasižymi palyginti nedidele CO₂ emisija.

Kokį variantą rinktis?

Tiems, kam rūpi ekonomiškumas ir dinamika, verta pasvarstyti apie 0.9 l turbo benzininį variklį – jis ne tik taupus, bet ir užtikrina smagesnį važiavimą lyginant su 1.2 ar 1.0 l varikliais. Jei planuojate dažnai važiuoti magistralėmis ar ilgesnius atstumus, tuomet 1.5 l dyzelinis variklis bus geras pasirinkimas.

Laureate komplektacija rekomenduojama daugumai pirkėjų – už priimtiną kainą gaunate pakankamai komforto ir papildomų funkcijų.

Pagrindiniai konkurentai

  • Skoda Octavia universalas – už maždaug 11 700 eurų galima rasti 2016 metų modelį su apie 80 000 km rida. Octavia išsiskiria aukštesne vidaus apdailos kokybe bei dar didesniu bagažo skyriumi.
  • Ford Focus universalas – naudoti modeliai išsiskiria geromis važiavimo savybėmis ir dideliu pasirinkimu skirtingų komplektacijų bei variklių.

Iš esmės, Dacia Logan MCV – tai universalas, kuris siūlo daugiau nei kainuoja. Tai paprastas, ekonomiškas ir be didesnių išlaidų šeimai ar verslui tinkantis pasirinkimas tiems, kuriems svarbiausia praktiškumas ir nedidelė kaina.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *