SangYup Lee, Hyundai ir Genesis dizaino vadovas, aiškiai skiria dizainerio ir stilisto profesijas. Stilistas pridengia inžinierių darbą išvaizda, o dizaineris mąsto, kaip produktas bus naudojamas. Tai apima ne vien estetiką, bet ir funkcionalumą. Dėl šios priežasties Lee yra įsitikinęs, kad automobilio salone būtini tikri mygtukai.
Lee interviu duodamas „Motor1“ per Niujorko automobilių parodą pažymi, kad dizainas turi padėti žmonėms. Jutikliniai mygtukai atrodo moderniai, bet, jei jie nesuteikia realios pagalbos, juos sunku laikyti naudinga funkcija.
Apžiūrime ką tik pristatyto 2026 metų Palisade vidų. Nors papildomiems klimato kontrolės nustatymams naudojamas ekranas, salone yra ir rankenėlės temperatūrai reguliuoti bei greitieji mygtukai daugybei informacinės sistemos ir automobilio funkcijų valdymui, įskaitant važiavimo režimus. Vairo mygtukai yra tikri, kaip ir šoninių veidrodėlių valdymo mygtukai. Lee didžiuojasi ir centre esančia konsolės dalimi, kuri suformuota taip, kad ant jos būtų patogu atremti ranką valdant jungiklius.
Pagrindinė idėja – nereikia kelti peties, norint keisti nustatymus, o svarbiausia – tai padaryti galima neatitraukiant akių nuo kelio. Pastebima ir daugiau apgalvotų sprendimų. Lee atkreipia dėmesį, kad daugelyje automobilių didelės prietaisų ir informacinių ekranų panelės montuojamos virš prietaisų skydelio, todėl gali būti veikiamos atspindžių. Palisade ekranai yra sumontuoti po dekoratyvine apdaila, tad jų nespigina saulė.
Lee pabrėžia, jog tai svarbu, nes šis automobilis skirtas šeimai. Dizaino komanda išanalizavo, kaip žmonės kasdien naudoja automobilį – veža vaikus į mokyklą, dalyvauja įvairioje veikloje – ir kūrė sprendimus pagal tikro gyvenimo situacijas. Svarbu, kad automobilį būtų paprasta vairuoti ir valdyti – jam nereikia sudėtingumo.
Funkcionalumas atsispindi ir automobilio išorėje. Kaip Lee minėjo anksčiau, tradicinė SUV forma leidžia maksimaliai išnaudoti vidaus erdvę, tačiau dizaino komanda, pavyzdžiui, pakeitė langų išlinkimą, taip padidindama erdvės galvai kiekį. Tai sprendimas, kuris nepastebimas iš pirmo žvilgsnio, bet vertinamas naudojantis automobiliu.
Toks požiūris išsiskiria iš daugelio ir parodo, jog geri dizaineriai siekia ne tik gero dizaino, bet ir funkcionalaus rezultato. Anksčiau Lee „Motor1“ papasakojo apie savo pokalbį su garsiu automobilių dizaineriu Giorgetto Giugiaro. Paklausęs, kuris kūrinys jam mieliausias, Lee tikėjosi išgirsti apie Lotus Esprit ar kitą sportišką modelį. Tačiau Giugiaro išskyrė originalų Fiat Panda, nes jis, pasak dizainerio, labiausiai pakeitė žmonių gyvenimą.
Iš trumpo pokalbio su Lee akivaizdu, kokią svarbą ši pamoka užėmė jo požiūryje. Tai viena pagrindinių priežasčių, kodėl Hyundai šiandien gali būti laikomas inovatyviu dizaino požiūriu – ne tik dėl išvaizdos.

Automobilių entuziastas ir technikos žinovas, rašantis apie įvairias transporto sritis: nuo naujausių automobilių apžvalgų ir charakteristikų iki motociklų bei vairavimo mokyklų rekomendacijų. Jo tekstuose gausu praktinių patarimų, techninių įžvalgų bei naujienų iš automobilių pramonės. Ypač domisi variklių technologijomis, autoservisų paslaugomis ir automobilių priežiūra, siekdamas padėti skaitytojams priimti geriausius sprendimus.