JAV sunkvežimių gamintojas Peterbilt pristato du naujus sunkius elektrinius sunkvežimius: 579EV ir 567EV. Modelis 579EV remiasi dyzelinio sunkvežimio 579 platforma. Gamintojas elektrinę šios serijos versiją su EV žyma mato kaip idealų sprendimą regioniniams transporto uždaviniams spręsti.
Iš išorės 579EV išsiskiria nauja radiatoriaus grotele, kuri pasižymi įdomiu raštu su plečiamais radiatoriais strypais. Patys strypai turi mėlynus intarpus. Variklio dangčio kraštai turi šviesius apvadus, taip pat papuoštus mėlynais akcentais. Vidaus dizainą Peterbilt vadina „Platinum Ionic Gray“, o lazeriu graviruoti dekoratyviniai elementai ir pilkos siūlės suteikia šiuolaikišką ir gyvybingą atmosferą sunkvežimių vairuotojų gyvenimui.
322 kilometrų vilkiko nuotolis
Naujasis 579EV siūlo tris skirtingų pajėgumų akumuliatoriaus talpas, su didžiausia (500 kWh) galima pasiekti iki maždaug 322 kilometrų nuotolį. Lithiumo geležies fosfato akumuliatoriaus įkrovimas iki 80 proc. talpos naudojant 350 kilovatų nuolatinės srovės įkroviklį trunka apie 90 minučių. Naujoji 579EV saugos įranga apima elektroninę stovėjimo stabdį ir naujausią Bendix Fusion Stop & Auto-Go Advanced asistentinės sistemos versiją. Sistema veikia su nauja priekine kamera ir patobulinta programine įranga, siekdama pagerinti susidūrimų mažinimą tiek su judančiomis, tiek su stovinčiomis transporto priemonėmis. Naujausia versija papildyta automatine pėsčiųjų avarinio stabdymo funkcija ir tolimųjų šviesų asistentu.
Modelis 579EV su didžiausia akumuliatoriaus talpa gali nuvažiuoti iki 322 kilometrų.
Naujasis 567EV skirtas komercinėms užduotims – klasikinis transporteris, savivartis ar įrenginių transporteris yra pavyzdžiai jo pritaikymo galimybių. 567EV priekinės grotelės sijos kyla vertikaliai ir turi tą pačią mėlynų intarpų puošmeną kaip ir modelis 579EV. Variklio dangčio šoninės plokštės taip pat jungiamos išskirtiniais dekoratyviniais elementais. Peterbilt ir 567EV apsirengia „Platinum Ionic Gray“ spalva.
Papildomas galios šaltinis iki 150 kw
567EV turi keturias skirtingų pajėgumų akumuliatorių talpas. Naudojant didžiausią akumuliatorių, pilnai pakrautam elektriniam sunkvežimiui užtenka iki maždaug 402 kilometrų. Sunkvežimio savininko įmontuotas papildomas galios šaltinis (ePTO, electric Power Take-Off) gali iš baterijos išgauti nuo 25 iki 150 kilovatų. Papildomos galios valdymas ir jungikliai yra laisvai konfigūruojami. Priklausomai nuo konstrukcijos, pramoniniais standartais atitinkantys apšvietimo jungikliai yra numatyti geresniam aplinkos apšvietimui. Be to, skirtingoms užduotims yra parengtos kelios rėmų konfigūracijos.
Abu modeliai aprūpinti PACCAR ePowertrain sistema. PACCAR yra Pacific Car and Foundry Company, kuriai priklauso Peterbilt ir Kenworth (abi JAV), taip pat DAF (Nyderlandai) ir Leyland (Didžioji Britanija). Variklis sudarytas iš dviejų elektros variklių, prijungtų prie trijų greičių pavarų dėžės. Variklių galia siekia 613 arklio galių, o maksimalus sistemos sukimosi momentas – 2 508 niutonmetre. Energijos rekuperacijos stiprumas yra reguliuojamas trijų lygių.
Tiekėjų pagalba Peterbilt JAV taip pat siūlo sunkvežimiams reikalingų įkrovimo stočių įrengimą, kurių galia siekia iki 350 kW.

Automobilių entuziastas ir technikos žinovas, rašantis apie įvairias transporto sritis: nuo naujausių automobilių apžvalgų ir charakteristikų iki motociklų bei vairavimo mokyklų rekomendacijų. Jo tekstuose gausu praktinių patarimų, techninių įžvalgų bei naujienų iš automobilių pramonės. Ypač domisi variklių technologijomis, autoservisų paslaugomis ir automobilių priežiūra, siekdamas padėti skaitytojams priimti geriausius sprendimus.