AutoTaktas.lt
  • Apžvalgos
  • Naujienos
  • Priežiūra
  • Paslaugos
  • Varikliai
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
AutoTaktas.lt
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
Pagrindinis Automobilių naujienos

Elektromobilių inovacijos mažina vario paklausos augimo potencialą

Mantas Petrauskas Paskelbė Mantas Petrauskas
2025 23 rugpjūčio
Kategorija Automobilių naujienos
0 0
0
Tesla Modelis S 2023 Raudonas

Tesla Modelis S 2023 Raudonas

Pramonės analitikai teigia, kad naujos Tesla ir konkurentų elektrinės transporto priemonės kuriamos taip, kad būtų veiksmingos taip, kad sumažintų vario kiekį, o tai gali apriboti metalo paklausos augimą.

Smarkus elektromobilių pardavimų augimas, kurį lėmė augimas Kinijoje, reiškia, kad vario paklausa ir toliau augs likusį dešimtmetį, tačiau, remiantis dviem naujausiomis prognozėmis, elektromobilių naujovės tapo ribojančiu veiksniu.

Varis buvo vertinamas kaip žaliosios energijos perėjimas, iš dalies dėl elektros automobiliams reikalingų laidų. EV gali sunaudoti net 80 kg (176 svarus) vario, keturis kartus daugiau nei įprasta transporto priemonėje su vidaus degimo varikliu.

Šios savaitės ataskaitoje „Goldman Sachs“ teigė, kad elektromobiliai praėjusiais metais sudarė du trečdalius pasaulinės vario paklausos augimo.

Tačiau elektromobilių ir baterijų gamintojai rado būdų, kaip sumažinti svorį ir išlaidas, o tai reiškia, kad vienai transporto priemonei reikia mažiau vario, atskirai teigė Goldman Sachs ir konsultacinė bendrovė CRU Group.

Nuo šių metų iki 2030 m. CRU grupė sumažino vario sunaudojimo vidutinį EV įvertinimą iki 51–56 kg. Tai buvo mažiau nei ankstesnė prognozė – 65–66 kg per tą patį laikotarpį.

„Goldman Sachs“ apskaičiavo, kad vario kiekis vidutiniame elektromobilyje iki 2030 m. sumažės iki 65 kg, palyginti su 73 kg pernai.

Abu paminėjo inžinerinių pakeitimų grandinę, skirtą padidinti atstumą, sumažinti svorį ir padidinti elektromobilių efektyvumą, o tai turės bendrą vario kiekio mažinimo poveikį.

„Tai gali būti pirmasis įtrūkimas istorijoje dėl paklausos“, – sakė CRU analitikas Robertas Edwardsas. „Kai kurios prognozės buvo labai agresyvios, atsižvelgiant į galimą žaliosios energijos poreikį (variui).

Inžineriniai pakeitimai apima perėjimą prie kompaktiškesnių baterijų, kai elementų nereikia prijungti prie modulių, naudojant plonesnę vario foliją baterijų elementuose ir perėjimą prie aukštesnės įtampos sistemų, kurioms reikės mažiau laidų.

Viename pavyzdyje Tesla tikisi, kad perėjus prie 48 voltų sistemos antriniam akumuliatoriui – mažesnės baterijos, naudojamos funkcijoms, tokioms kaip apšvietimas ir valytuvai, maitinimas – būsimuose elektromobiliuose ji galės sumažinti vario poreikį iki ketvirtadalio energijos. dabartinis lygis, gegužę investuotojams sakė Elonas Muskas.

„Goldman Sachs“ baterijų naujoves ir galimą perėjimą prie aukštesnės įtampos sistemų, tokių kaip „Tesla“, pavadino „pagrindine grėsme varinių elektromobilių paklausos svertui“.

Ji tikisi, kad vario paklausa elektromobiliams šiais metais sieks 1 mln. metrinių tonų, o iki 2030 m. – 2,8 mln.. Anksčiau ji prognozavo 3,2 mln.

Tačiau didesnis elektromobilių skverbties greitis kompensuoja vario naudojimą kiekviename bloke.

CRU teigė, kad tikimasi, kad 2030 metais elektromobiliai ir įkraunami hibridai sudarys 42 % visame pasaulyje parduotų transporto priemonių, o anksčiau buvo prognozuota trečdaliu.

CRU atstovas Edwardsas teigė, kad kai kurie vario populiarumo rodikliai galėjo neįvertinti elektromobilių gamintojų galimybių įdiegti technologijas, ribojančias metalo naudojimą.

Lyginamoji trijų mėnesių vario kaina Londono metalų biržoje 2022 m. kovo mėn. šoktelėjo iki rekordinės 10 845 USD už metrinę toną, iš dalies dėl padidėjusios elektromobilių paklausos istorijos, tačiau nuo to laiko nukrito beveik ketvirtadaliu.

Ankstesnis įrašas

6 rimtos „Subaru FA20“ variklio problemos (ir sprendimai)

Kitas įrašas

BMW 7 serijos kuriame buvo nušautas Tupac parduodamas už 1,75 mln. USD

Mantas Petrauskas

Mantas Petrauskas

Automobilių entuziastas ir technikos žinovas, rašantis apie įvairias transporto sritis: nuo naujausių automobilių apžvalgų ir charakteristikų iki motociklų bei vairavimo mokyklų rekomendacijų. Jo tekstuose gausu praktinių patarimų, techninių įžvalgų bei naujienų iš automobilių pramonės. Ypač domisi variklių technologijomis, autoservisų paslaugomis ir automobilių priežiūra, siekdamas padėti skaitytojams priimti geriausius sprendimus.

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Apžvalgos

Automobilių apžvalga

Tai patys futuristiškiausi šiandien parduodami automobiliai

2025 19 lapkričio
Automobilių apžvalga

Volvo EX30 (nuo 2023 m.): apžvalga

2025 2 lapkričio
Automobilių apžvalga

„Volvo C70 (2006–2013) apžvalga“

2025 2 lapkričio
Automobilių apžvalga

„Volvo C70 Coupe (1997–2002) apžvalga“

2025 2 lapkričio

Apie mus

Automobilių žurnalas internete su straipsniais apie naujienas, priežiūrą, nuomą, padangas, variklius ir daugiau. Sekite, kad būtumėte visada žingsnį priekyje automobilių pasaulyje.

Kategorijos

  • Automobilių apžvalga
  • Automobilių charakteristikos
  • Automobilių naujienos
  • Automobilių nuoma
  • Automobilių padangos
  • Automobilių paslaugos
  • Automobilių priežiūra
  • Automobilių sportas
  • Automobilių supirkimas
  • Automobilių varikliai
  • Autoservisai
  • Informaciniai straipsniai
  • Motociklai
  • Vairavimo mokyklos

Skaičiuoklės

  • Kuro skaičiuoklė
  • Padangų dydžių skaičiuoklė
  • Taršos skaičiuoklė

Naudingos nuorodos

  • Reklama
  • Privatumo politika

Visos teisės saugomos 2021-2025

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros toliau

Pamiršote slaptažodį?

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Automobilių apžvalga
  • Automobilių naujienos
  • Informaciniai straipsniai
  • Automobilių priežiūra
  • Automobilių varikliai
  • Motociklai
  • Automobilių padangos
  • Automobilių nuoma
  • Automobilių supirkimas
  • Automobilių paslaugos

Visos teisės saugomos 2021-2025