Pamirškite visą egzotiką, kurią paprastai aptinkate užgriozdinant šios svetainės puslapius – „Ford E-Transit” tikriausiai yra reikšmingiausias 2022 m. transporto priemonių pristatymas. 100 procentų elektrinė didelio Fordo „Transit” furgono versija nėra maža akimirka. Tiesiog pagalvokite, kiek daiktų atkeliauja į jūsų namus užpakalinėje šių daiktų dalyje, kiek mylių kuklusis „Transit” kasdien slenka aukštyn ir žemyn pro šalį, miestuose ir miesteliuose bei iš jų. Net nedidelės jų dalies elektrifikavimas – pradinis jų derinys bus apie penkis procentus (tai vis dar yra vienas iš 20) – yra svarbus kitas žingsnis mūsų dabartinės transporto sistemos raidoje. Be to, elektrinis „Transit” neveikia tokiu lygiu kaip dyzeliniai modeliai. Daugeliu atžvilgių tai dar geriau.
Kodėl didelis triukšmas? Jau anksčiau buvo didelių elektrinių furgonų, ar ne?
Žinoma, rinkoje jau yra keletas. Tačiau dauguma jų yra prastai atliktos – tarsi kokiam kiemo garažui būtų pavesta juos pakeisti iš dyzelinio kuro kaip Kubos poklimato apokalipsės versijoje – o kai kuriems netrukdo maži važiavimo atstumai ir aukštos kainos. Taigi, nors Fordas vėluoja į vakarėlį, reikia tiek laiko, kad atvyktų gerai pasiruošti. Tinkamas testavimo režimas reiškia, kad „E-Transit” buvo įveikiamas taip pat, kaip ir bet kuris kitas šios serijos modelis, o 68 kWh akumuliatoriaus paketas „Ford” suteikia „tikslinį” WLTP maksimalų bendrą 196 mylių atstumą. Galimos 25 skirtingos versijos, tai šiek tiek skirsis, tačiau tai yra 160 kilometrų daugiau nei lygiavertis Mercedes-Benz eSprinter (kuris JK yra tik viena versija). Pavyzdžiui.
O našumas? Ar tikrai elektriniai furgonai nėra lėti?
Senas momentinis sukimo momento dalykas yra ilgas, tačiau tai tiesa – visi pagrindiniai varžovai kenčia nuo kuklios galios. Vėlgi, kaip pavyzdį paėmus „Mercedes”, „eSprinter” turi tik 114 AG, o tai nėra daug, jei reikia prikrauti savo didelį furgoną statybinių reikmenų. „Ford” į tai žiūri gana skirtingai. Naudojant vieną iš Mustang Mach-E variklių paketų, mažesnės galios variantas turi 135 kW, o tai atitinka 180 AG. Šis sureguliuotas modelis buvo pridėtas, kai ėmė nervintis pradinis variantas, kurio galia yra 265 AG – daug daugiau nei bet kuris kitas šiuo metu JK parduodamas furgonas ir gana patogus, kai maksimali naudingoji apkrova siekia net 1758 kg. Ar minėjome, kad „E-Transit” taip pat yra varomas galiniais ratais?
Pragaras. Skamba linksmai!
RWD furgonuose yra labiau susijęs su pakrauta trauka, o ne į šonus – ir kol kas „Ford” leido mums išbandyti tik mažesnės galios modelį, tačiau pakanka pasakyti, kad nerasite daug vairuotojų, kurie skųstųsi našumu. Dar geriau, priėmęs sprendimą montuoti variklį gale, nereikalaujant blaškytis su atraminiais velenais, „Ford” turėjo visiškai iš naujo sukurti „Transit” galinę pakabą. Taigi vietoj lakštinių spyruoklių ir įtemptos ašies E-Transit turi spyruokles ir nepriklausomą pakabą, kuri akimirksniu pakelia jo valdymą į kitą įspūdingumo lygį. Ir, kad būtų aišku, Tranzitas jau buvo netikėtai pajėgus šiame skyriuje. Pridėkite akumuliatorių po bagažinės grindimis, o tai sumažina neapkrautą svorio centrą maždaug pėda, ir staiga gausite didelį furgoną, kuris ne tik išvažiuoja iš žiedinių sankryžų kaip tyli raketa, bet ir puikiai išlaiko save plokščią. kontroliuojamas, kai apie juos dalgis. Saugokitės skubančio kurjerio viename iš jų. Erdvė po variklio dangčiu nėra tuščia – čia „Ford” suslėpė visas valdymo sistemas ir pridėjo avarijos konstrukciją, kurią inžinieriai vadina „mega brace”, kuri atkartoja struktūrinį vidaus degimo variklio vaidmenį sudaužant priekinę dalį, tačiau nosis jaučiasi lengvesnė ir nori pasukti. Tačiau daugumai vairuotojų tikriausiai svarbiau yra tai, kad nepriklausoma galinė dalis suteikia didesnį komfortą ant nelygių paviršių. Nugara lieka šiek tiek šokinėjanti, kai nėra apkrauta, tačiau net ir pridėjus nedidelę naudingąją apkrovą tai greitai suvaldoma.
Geriau nei dyzelis?
Taip – nors tai jau yra vienas iš malonesnių didelių furgonų, kuriuos galima vairuoti, „E-Transit” žengia didelius žingsnius. Viduje tyliau (keista, ne visada įmanoma naudojant elektrinį furgoną), vieno greičio transmisija apsunkina eismą, taip pat daug mažiau vibracijos, nors kai kurias aptikome, kai oro kondicionierius įsijungdavo stipriausiai. „Ford” taip pat sukūrė daugiapakopę stabdžių energijos regeneravimo sistemą, kuri skiriasi nuo to, ką patyrėme anksčiau. Nenuostabu, kad yra važiavimo režimų pasirinkimas – normalus, ekologinis ir slidus – bei transmisijos L nustatymas, kuris padidina variklio pasipriešinimą, kai nukeliate akceleratorių. Bet jei atkreipiate dėmesį į kelią priekyje ir matote, kad gali būti naudingas papildomas stabdymas varikliu, taip pat galite paspausti stabdžių pedalą. Vienu bakstelėjimu galite nustatyti pusiaukelę tarp standartinio D ir agresyvesnio L, du bakstelėjimai nukelia iki to lygio, o tada, kai vėl pradedate greitėti, jis nustatomas iš naujo. Koncepcija veikia gerai, jei ji taip pat sukuria įspūdį, kad transporto priemonės užpakalinės, galbūt jums tinka, tačiau atrodo keistas požiūris, kai ant vairo esančių mentelių rinkinys galėjo pasiekti tą patį rezultatą įprastu būdu. Taip pat verta atkreipti dėmesį į vairavimo autobusą. Tai ne tik rodomas procentas centriniame ekrane, bet ir kalba apie jus, jei jis tikrai mano, kad jums reikia nurodymų, pvz., tomis akimirkomis, kai nuolat baksojate į kairįjį pedalą, bandydami išsiaiškinti atkūrimo procedūrą. …
Ar yra kokių nors kitų protingų technologijų?
Šiame dideliame centriniame ekrane yra „Sync 4” ir nors „Leader” ir „Trend” specifikacijų lygiai pavadinti taip pat, kaip ir dyzelinių modelių, jie abu turi daugiau standartinio „E-Transit” komplekto. Atnaujinimai apima ProPower Onboard sistemą, kuri naudoja pagrindinės pavaros akumuliatorių kaip įrankių ir įrangos maitinimo šaltinį; kabinoje yra įprastas kištukinis lizdas, o krovinių zonoje – du, jie gali sunaudoti iki 2,3 kW. Dar svarbiau yra visa „Ford Pro” ekosistema, kurią „Ford” pristato aplink šį furgoną. Tai apima viską, ko reikia norint naudotis elektros energija, nesvarbu, ar perkate vieną furgoną, ar parką. Tai vienas iš tų automobilių gamintojo kaip paslaugų teikėjo dalykų – „Ford Pro” siūlo transporto parko valdymą, aptarnavimą, finansų ir įkrovimo infrastruktūros konsultacijas ir montavimą – visa tai viename kontaktiniame taške. Tai neapsiriboja „E-Transit” ar „Ford” automobiliais, nes jis sukurtas taip, kad būtų integruotas į esamą mišrių gamintojų parką, tačiau tai ypač svarbu dėl teigiamo gebėjimo padėti suprasti, kurios verslo dalys yra E. Tranzitas būtų tinkamas, o tada paaiškins, kaip galėtumėte valdyti jo apmokestinimą. Atrodo pakankamai tvarkingas.
Ir kaip vyksta jo įkrovimas?
Norint pasiekti 100 procentų, prireiks daugiau nei aštuonių valandų naudojant 11,3 kW trifazio maitinimo šaltinį – dauguma JK namų ūkių yra vienfaziai 7 kW, o tai užtruks daugiau kaip 11,5 valandos, nors padėtis gerėja. „E-Transit” taip pat turi 115 kW nuolatinės srovės įkrovimo galimybę, todėl 80 proc. įkraunate maždaug per 34 minutes. Tačiau tai yra brangesnė (dažniausiai reikalingas viešasis įkrovimo tinklas), o pakartotinis naudojimas nebus naudingas ilgalaikiam akumuliatoriaus būklei.
Ford E-Transit: verdiktas
Atrodo, kad trumpesnis važiavimo atstumas ir įkrovimas yra nedidelė kaina, kurią reikia mokėti už visus aukščiau nurodytus teigiamus dalykus. Jei galite priversti E-Transit pasiteisinti, verta rimtai apsvarstyti – tai nėra toks triukšmas, kokį keltume apie bet kurį kitą didelį elektrinį furgoną, kuriame mokėsite daugiau pinigų už daug žemesnės kokybės patirtį. kiekviena pagarba. Didžiausia „E-Transit” problema greičiausiai bus jo įsigijimas, nes nuoširdžiai abejojame, ar pasiūla sugebės neatsilikti nuo paklausos.