„Ford“ sugebėjo gerokai padidinti „Maverick“ gamybą savo Hermosiljo gamykloje Meksikoje. Pagal gamybos duomenis, paskelbtus Maverick sunkvežimių klubas, gegužę pirmą kartą šiais metais 2023 metų modelio pikapo našumas pasiekė dviženklį skaičių; nuo 8694 vienetų sausį iki 11061 gegužę. Ši produkcija ir toliau didės, nes „Ford“ trečiajai pamainai gamykloje pasamdys 1 100 naujų tiesioginių darbuotojų ir 5 000 netiesioginių darbuotojų. Tikėtina, kad to nepakaks, kad būtų išvalytas šių modelių metų „Mavericks“ atsilikimas. Per tą patį akcininkų renginį, kuriame „Ford“ generalinis direktorius Jimas Farley naudojo naują F serijos „Super Duty“ kaip automobilių gamintojo dėmesio kokybei pavyzdį, į klausimą apie „Maverick“ produkciją jis atsakė pesimistiškai dėl 2023 m. atsilikimo pašalinimo. „Liepos mėnesį gamykloje padidinsime pajėgumus, tai padės. Deja, mes visiškai neįvertinome „Maverick” paklausos, todėl net ir padidinus pajėgumus nesu įsitikinęs, kad turėsime daug „Maverick” visiems.”
Bosas pažymėjo, kad prekiautojai turi dešimčiai dienų „Mavericks“, todėl, matyt, apgailėtinos naujienos galioja tik tiems pirkėjams, kurie laukia rezervacijų. Palyginkite tai su „Cox Auto“. balandžio pabaigoje rašęs, kad F-150 inventorius buvo sukurtas iki 97 tiekimo dienų. Tačiau dėl menkos „Maverick“ atsargų pirkėjų, kurie pasirodo aikštelėse, dažnai prašoma sumokėti pardavėjo įmokas už privilegiją parsivežti vieną iš kompaktiškų pikapų namo.
Fordo valdžia rašė, kad 2024 m. Maverick užsakymų knyga atidaroma kitą mėnesį, sunkvežimis pradedamas gaminti lapkritį. „Ford“ užsakymų planavimo skaičiuoklėje toje pačioje gijoje, kaip ir anksčiau „Maverick Truck Club“, prognozuojama, kad „Ford“ iki liepos pabaigos užbaigs visus „EcoBoost“ modelius, tačiau lapkričio 1 d. vis tiek turės maždaug 19 500 nebaigtų „Maverick Hybrid“ versijų. lentelėje, palyginti su skaičiumi nuo 2022 m. gruodžio 1 d.
Galimos geros naujienos yra tai, kad gamybos laikotarpiu nuo liepos 31 d. iki rugpjūčio 28 d. „Ford“ tikisi „patobulinto hibridinio mišinio“ ir daugiau priekabos vilkties. Nepageidaujamos naujienos, su kuriomis susiduria rezervacijų turėtojai, likę be sunkvežimio, yra ta, kad visose mūsų perskaitytose ataskaitose teigiama, kad „Ford“ neapsaugos nuo kainos užsakymo perkėlimui į 2024 m. Jei „Maverick“ MSRP kitais metais padidės 3 500 USD, laukiantys sunkvežimiuose turės sumokėti aukštyn. Nepamirškite, kad tai yra nepastovios situacijos, o iki lapkričio dar toli. Situacija gerėja ir gali tai padaryti dar kartą.