2008 metais Nissan pranešė, jog tuomet naujasis R35 GT-R Nürburgring Nordschleife trasoje įveikė ratą greičiau nei per 7 minutes ir 30 sekundžių. Šis rezultatas pranoko net garsųjį Porsche 911 ir sukėlė sumaištį Vokietijoje. Kitas GT-R modelis, kai tik jis pasirodys, nepriklausomai nuo savo formos ar rato, taip pat turės pasiekti tokį pat įspūdingą rezultatą.
Niujorko tarptautinėje automobilių parodoje Ponz Pandikuthira, Nissan produktų strategijos vadovas, dalijosi savo lūkesčiais naujam GT-R modeliui. Jis pabrėžė, kad svarbiausia – išlaikyti automobilio autentiškumą. Jei, pavyzdžiui, modelis būtų su priekine varančiąja ašimi ir elektrinis, jis nebeatitiktų GT-R esmės. Naujas modelis privalo išlikti artimas savo šaknims ir demonstruoti aukštą pasiekimą Nürburgringe.
Pandikuthira tikina, kad būtent šis pasiekimas – Porsche 911 įveikimas šioje trasoje – formavo automobilio reputaciją ir tai išliks svarbia kriterijumi naujam modeliui.
Greitėjantys standartai ir nusistovėjusios normos
Palyginus su 2008 metais, Porsche 911 per tą laiką žymiai patobulėjo. Šiuo metu greičiausias gamyklinis šio modelio variantas – GT3 RS, kuris 2023 metais ratą įveikė per 6 minutes ir 49,328 sekundes. Nuo GT-R rato 2008-aisiais Nürburgring trasa taiko oficialią matavimo tvarką – dabar matuojamas pilnas 20,83 kilometro trasos ilgis, nors anksčiau dažnai būdavo skaičiuojama 20,6 kilometro atstumu, praleidžiant tiesiąją nuo techninio aptarnavimo zonos. Kad būtų galima tiesiogiai palyginti su GT-R rezultatu, GT3 RS pilną atstumą įveikė per 6 minutes ir 44,848 sekundes.
Taigi, naujas GT-R turės būti itin greitas, kad galėtų pranokti šį pasiekimą, ypač jei į rinką atvyks naujasis turbo varikliu aprūpintas GT2 RS modelis.
Elektros technologijos prioritetas
Pandikuthira pažymi, kad būsimas GT-R modelis privalės būti iš dalies elektrifikuotas. Didelės galios automobiliai tiesiog nebeatitiks emisijų reikalavimų, todėl daug kas priklauso nuo to, kada technologijos pasieks tinkamą lygmenį. Tam prireiks baterijų ir variklių technologinės pažangos, todėl gali prireikti kelerių metų, tačiau GT-R tikrai sugrįš.
- Šiuo metu naujas GT-R nėra kuriamas
- Nuo idėjos iki realybės paprastai prireikia apie ketverių metų
- Nissan naujasis generalinis direktorius Ivan Espinosa yra automobilizmo entuziastas ir teigia norintis GT-R sugrįžimo
Kol vyksta laukimas, Porsche 911 toliau greitėja, todėl Nissan teks rimtai pasistengti, kad ateityje išliktų konkurencingas.

Automobilių entuziastas ir technikos žinovas, rašantis apie įvairias transporto sritis: nuo naujausių automobilių apžvalgų ir charakteristikų iki motociklų bei vairavimo mokyklų rekomendacijų. Jo tekstuose gausu praktinių patarimų, techninių įžvalgų bei naujienų iš automobilių pramonės. Ypač domisi variklių technologijomis, autoservisų paslaugomis ir automobilių priežiūra, siekdamas padėti skaitytojams priimti geriausius sprendimus.