Honda HR-V hečbeko (2015–2022) apžvalga

Honda HR-V hečbeko (2015–2022) apžvalga

Naudotas „Honda HR-V“ – tai netradicinio dizaino mažas miesto visureigis, kuris atkreipia dėmesį originaliu išvaizdos ir praktiškumo deriniu. Nors ankstyvieji modeliai rinkoje pasirodė dar prieš daugiau nei dešimtmetį, vėlesnės kartos šį automobilį pavertė patraukliu pasirinkimu ieškantiems talpaus, ekonomiško ir kasdieniams poreikiams puikiai tinkančio automobilio.

Praktiškas vidaus išplanavimas

Viena iš didžiausių „Honda HR-V“ stiprybių – itin universalūs galiniai sėdynių sprendimai. Čia rasite vadinamąsias „Magic Seats“ sėdynes, kurios ne tik susilanksto lygiu grindų paviršiumi, bet ir gali būti pakeltos aukštyn, kaip kino teatruose, kad būtų galima gabenti aukštesnius daiktus. Priekinėje dalyje patogu ir erdvu dviems keleiviams, o įvairūs daiktų dėjimo skyriai padeda palaikyti tvarką salone.

Bagažinė pasižymi išskirtine talpa. Nors galinėse sėdynėse erdvės šiek tiek mažiau, kartu su universaliu sėdynių perstatymu tai leidžia išnaudoti automobilio erdvę pagal įvairiausius poreikius.

Pavarų dėžės ir varikliai

Nors variklių pasirinkimas nėra itin platus, „Honda HR-V“ galima rinktis su 1,6 litro dyzeliniu arba 1,5 litro benzininiu varikliu (128 AG arba 180 AG). Automatinė pavarų dėžė siūloma galingesniam benzininiam variantui. Didžioji dalis modelių yra aprūpinti gausu papildomų įrangos sprendimų net ir pradinėje komplektacijoje. Klimato kontrolė, automatiniai žibintai ir t.t. – viskas randama jau baziniame S modelyje, o aukštesnės SE, SE Navi ir EX komplektacijos orientuotos į dar daugiau komforto ir technologijų.

Jeigu vertinate dinamiškumą, verta žinoti, kad benzininis variklis tampa gana garsus stipriai spaudžiant akseleratorių. Dyzelinis – garsiai veikia praktiškai visą laiką, todėl ilgų kelionių metu kai kuriuos gali trikdyti padidintas triukšmas. Taip pat, važiuojant prastesnės kokybės keliais „Honda HR-V“ pakaba gali pasirodyti per daug kieta, todėl didesni kelio nelygumai juntami gana aiškiai.

Važiavimo patirtis

Nors važiavimas kartais gali atrodyti per kietas, „HR-V“ stabilumas posūkiuose, tikslus vairavimas bei trumpa ir tiksli pavarų svirtis (mechaninėse versijose) suteikia automobiliui sportiškumo pojūtį miesto gatvėse bei užmiesčio keliuose. Dyzelinis variklis pasižymi pakankamu sukimo momentu, kas itin svarbu lenkimams ar važiavimui su pilnu kroviniu.

Kaina ir išlaikymo sąnaudos

Rinkdamiesi naudotą „Honda HR-V“, turėsite pasiruošti didesnėms investicijoms nei kai kurie konkurentai. Pradinė kaina už seniausius 2015 metų automobilius prasideda nuo maždaug 10 530 eurų, tačiau daugeliu atvejų už tokią sumą įsigysite didelės ridos automobilį. Jei norite automobilio su mažesne rida ir gera eksploatavimo istorija, biudžetą reikėtų didinti bent iki 11 700–14 040 eurų. Už 2017–2018 metų modelį reikia skirti 14 040–19 890 eurų, o naujesni, 2019–2021 metų automobiliai kainuoja nuo 19 890 eurų ir daugiau.

Degalų sąnaudos priklauso nuo pasirinkto variklio. Oficialūs duomenys rodo, kad tiek benzininės, tiek dyzelinės versijos naudoja degalų panašiai kaip ir pagrindiniai konkurentai – vidutiniškai apie 6,5–7,5 l/100 km. Lietuvoje automobilio eksploatacijos išlaidas taip pat lemia taršos mokestis, kuris priklauso nuo CO₂ emisijos, kuro tipo ir pirmosios registracijos metų. Paprastai dyzeliniai varikliai turi aukštesnį mokestį dėl didesnių emisijų, todėl į tai būtina atsižvelgti renkantis modelį.

Techninės priežiūros kaštai vidutiniai – serviso kainos nėra žemiausios rinkoje, tačiau ir nestebina dideliais išlaidų šuoliais. „Honda“ siūlo išankstinio apmokėjimo servisų planus jaunesniems automobiliams, tad verta pasitikrinti, ar ieškomame naudotame automobilyje jau yra sumokėta už tokią paslaugą.

Kuris „HR-V“ tinkamiausias?

Nors galingesnis dyzelinis „HR-V“ atrodo viliojančiai dėl didesnio sukimo momento, realiame gyvenime ekonomiškesnis ir sklandžiau veikiantis 1,5 litro benzininis variklis bus patikimesnis pasirinkimas daugumai vairuotojų. Jis nebrangus ir lengvai randamas, o trečdalis parduodamų HR-V buvo būtent su šiuo varikliu.

Ieškant optimalios komplektacijos, bazinis S modelis tiks tiems, kurie tikisi tik pagrindinių funkcijų. Geriausia vertė – SE komplektacija: jos įranga universali, automobiliai gausūs rinkoje, todėl rasite tinkamą variantą praktiškai bet kuriam biudžetui.

Alternatyvos ieškantiems

Jei norite šiuolaikiško mažo miesto visureigio, vertėtų pasižvalgyti į panašios kainos ir dar mažesnės ridos „Seat Arona“ modelius. Lyginant su dviejų metų senumo HR-V, jis atrodo labai patraukliai tiek kaina, tiek naujumu.

Ekonomiškas ir erdvus „Suzuki Vitara“ pasiūlys neprastesnę įrangą už žemesnę kainą, o „Citroën C4 Cactus“ išsiskiria originaliu dizainu bei patrauklia vidaus apdaila. Nors kai kuriems gali pritrūkti vairavimo malonumo, bet už prieinamesnę kainą jis yra puiki alternatyva kasdienai – kaip ir HR-V, jis labiau orientuotas į praktiškumą nei sportiškumą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *