Pagaliau prieinamas elektromobilis: Hyundai Inster kainuoja nuo 23 900 eurų – su solidžia veikimo nuotole, gera įranga ir išradingomis detalėmis. Pirmas testavimas atskleidžia, kas už ir kas prieš šį automobilį.
- Dvi motorų ir dvi akumuliatorių versijos
- Veikimo nuotolis iki 370 kilometrų pagal WLTP
- Keičiamas salono plotis tik 3,83 metro ilgio automobilyje
Ar šį automobilį galima vertinti rimtai? Toks klausimas kyla, kai pirmą kartą matote linksmai atrodantį Inster: siauras ir trumpas automobilis, su išraiškingomis priekinėmis žibintomis, šiek tiek mini-SUV stilistikos.
Tačiau lengva suklysti, nes šis elektrinis modelis turi daug ką pasiūlyti. Tai vienas iš nedaugelio elektromobilių rinkoje, kainuojančių mažiau nei 25 000 eurų.
Gerai įrengta, lanksčios sėdynės
Nuo bazinės „Select” versijos įranga yra stulbinančiai plačią: septynios oro pagalvės, galinis parkavimo asistentas, DAB radijo imtuvas, navigacijos sistema, patogus išmaniojo telefono sujungimas per Apple CarPlay ir Android Auto, elektriniai langai priekyje ir gale, reguliuojama vairo padėtis, USB jungtis, skaitmeniniai prietaisai ir 10,3 colių lietimui jautrus ekranas. Pagalbinės sistemos, tokios kaip nuovargio atpažinimas, juostos išlaikymo ir automatinis stabdžių asistentas bei greičio apribojimų atpažinimas, yra standartinės. Pradeda automatinis mygtuko paspaudimas ir Keyless-Go yra bazinėje konfigūracijoje. Už 23 900 eurų konkurentai dažnai nesuteikia tiek daug.
Be to, Inster interjeras yra itin lankstus. Su aukštesnio lygio „Trend” įranga (dar 2000 eurų) jis tampa tikru „stebuklingu kubiku ant ratų”. Galinė sėdynė gali pasislinkti 16 centimetrų išilgai, jos atlošas reguliuojamas ir abi priekinės sėdynės gali būti padėti lygiai. Jei norite, ant sėdynės galima uždėti oro čiužinį ir naktį apsistoti automobilyje.
Bildergalerija: Hyundai Inster detaliai
Automobilis yra protingai suprojektuotas ir turi daug inovatyvių detalių, pavyzdžiui, pritvirtinamą stalą arba skėčio laikiklį. Hyundai iš tiesų įdėjo daug pastangų svarbių detalių kūrimui.
Šviesos ir šešėliai: vieta ir bagažinė
Nors Inster interjerio sprendimai pažangūs, jų negana paslėpti, kad šis automobilis vis vien mažas. Krovinių skyrius pakankamas šeimos pirkiniams ar trumpai kelionei savaitgaliui, bet ne daugiau. Tiesa, paslenkant galinę sėdynę į priekį, padėtis pagerėja, tačiau tai šiek tiek mažina kojų erdvę, kurios Inster, stebėtinai, turi gana daug. Net didesnėms žmonėms virš galvos lieka daug vietos.
Pavaros: 2 galingumo lygiai, 2 akumuliatoriai
Hyundai siūlo šį modelį su dviem varikliais ir dviem akumuliatoriaus dydžiais. Pagrindinė versija pasižymi 71 kW/97 AG galia ir turi 42 kWh akumuliatorių, leidžiantį nuvažiuoti iki 327 kilometrų. Galingesnė versija – 85 kW/115 AG, su 49 kWh akumuliatoriumi, kuris palankiomis sąlygomis leidžia įveikti 370 kilometrų. Šis variantas kainuoja 1500 eurų daugiau.
Maksimali įkrovimo galia 85 kW
Taupant pinigus, verta pasirinkti „Efektyvumo paketą” (1000 eurų), kuris aprūpina automobilį šilumos siurbliu. Jis prisideda prie efektyvesnio akumuliatoriaus naudojimo žiemą, o taip pat galima iš anksto pasiruošti greitiems įkrovimams. Abu akumuliatoriai prisikrauna nuo 10 iki 80 procentų per maždaug 30 minučių.
Kokio ilgio yra veikimo nuotolis?
Veikimo nuotolis ir energijos sunaudojimas priklauso nuo vairavimo stiliaus, greičio ir temperatūros. Hyundai Inster veikimo nuotolio rezultatai keičiasi priklausomai nuo šių sąlygų.
Pabaigoje, Inster yra labai įdomus pasiūlymas tiems, kuriems nereikia didelio automobilio ir kurie nesiekia ilgų kelionių greitkeliais.
Hyundai Inster: techninės charakteristikos, kaina
Techniniai duomenys (gamintojo pateikti) | Hyundai Inster (42 kWh) Select | Hyundai Inster (49 kWh) Select |
---|---|---|
Variklio tipas | Elektrinis | Elektrinis |
Galia (kW/PS) | 71/97 | 85/115 |
Maksimalus greitis | 140 km/h | 150 km/h |
Veikimo nuotolis WLTP | 327 km | 370 km |
Baterijos talpa (kWh) | 42,0 | 49,0 |

Automobilių entuziastas ir technikos žinovas, rašantis apie įvairias transporto sritis: nuo naujausių automobilių apžvalgų ir charakteristikų iki motociklų bei vairavimo mokyklų rekomendacijų. Jo tekstuose gausu praktinių patarimų, techninių įžvalgų bei naujienų iš automobilių pramonės. Ypač domisi variklių technologijomis, autoservisų paslaugomis ir automobilių priežiūra, siekdamas padėti skaitytojams priimti geriausius sprendimus.