Kaip „Škoda“ siekia pritraukti „TikTok“ kartos jaunimą į autoservisus

Kaip „Škoda“ siekia pritraukti „TikTok“ kartos jaunimą į autoservisus

Kokie lūkesčiai šiandien kils automobilių pirkėjams? Tie, kurie užaugo su Amazon Prime, TikTok trumpiniais ir vieno mygtuko paspaudimo užsakymais, tikisi greičio – net ir pirkdami automobilį. Skoda reaguoja į šiuos poreikius, siūlydama drąsų bandomąjį projektą: Skaitmeninę parodų salę Amazon UK platformoje, kuri atneša automobilių pasaulį tiesiai į klientų komforto zoną. Čia svarbiausias tampa nebe pardavimo pokalbis, o skaitmeninis pirminis kontaktas.

Naujosios kartos lūkesčiai

Pasaulyje, kuriame netgi vizitus pas odontologą galima susitarti per programėlę, klasikinis automobilių pirkimas atrodo beveik archajiškas. Skoda griauna šį įsitikinimą. Amazon parodų salė siūlo naujausių modelių pasirinkimą, galimybę filtruoti pagal vietovę ir tiesioginę bandomųjų važiavimų užsakymo galimybę – viskas keliais spustelėjimais. Pati prekyba vis dar atliekama per prekybos atstovus. Tačiau pirmasis impulsas dabar ateina iš šios platformos.

Jaunoji pirkėjų karta elgiasi kitaip. Remiantis Cox Automotive atliktu tyrimu, apie 70 % tūkstantmečių kartos ir Z kartos atstovų tyrinėja savo pasirinktus automobilius tik internete. Apsilankymas automobilių salone tapo tik paskutinio patikrinimo žingsniu – ne konsultacija. Jei prekės ženklas čia nėra matomas, jis praranda aktualumą. Su Amazon projektu Skoda užima poziciją kaip „visada prisitaikančio” tiekėjo skaitmeniškai orientuotiems klientams.

Nuo sofos iki bandomojo važiavimo

Parodų salės veikimas primena transporto priemonių konfigūratoriaus, prieinamumo tikrinimo ir aptarnavimo platformos derinį. Pavyzdžiui: Gyvenantys Mančesteryje gali matyti aplinkui esančius tinkamus modelius, rezervuoti bandomąjį važiavimą su konkrečia data ir laiku bei gauti patvirtinimą tiesiai el. paštu.

Visa tolesnė komunikacija su prekybos atstovu yra apgalvota – ne improvizuota. Todėl apsilankymas pas prekybos atstovą tampa tik formalumu, o ne tyrinėjimo aktu.

Kinija pirmauja

Kol Europos automobilių pramonė dar tik bando, Kinija jau žengia žingsnį į priekį. Remiantis McKinsey duomenimis, apie penki procentai klientų ten perka automobilius visiškai internetu – įskaitant apmokėjimą, kredito sutvarkymą ir pristatymą iki poreikių. Skoda su savo Amazon projektu rodo, kad ir Europos gamintojai pradeda eiti šiuo keliu – palaipsniui, tačiau ryžtingai.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *