Kurių metų Porsche Cayenne modelių reikėtų vengti

Kurių metų Porsche Cayenne modelių reikėtų vengti

Pirmą kartą pristatytas 2002 metais, Porsche Cayenne yra vienas vertingiausių šio gamintojo modelių. Šis prabangus vidutinio dydžio visureigis – vienas iš nedaugelio Porsche modelių, skirtų ir bekelei. 2008 metais automobilis atgavo naują kvėpavimą, kai jo variklis buvo aprūpintas tiesioginio įpurškimo technologija.

Tačiau ne visi Porsche Cayenne modeliai yra vienodai patikimi. Kai kurie jų turi rimtų trūkumų, todėl svarbu žinoti, kuriuos verta pirkti, o kurių geriau vengti.

Kokius Porsche Cayenne modelius geriau apeiti?

Dauguma naudotų Porsche Cayenne modelių yra saugūs pasirinkimai, tačiau 2004 ir 2011 metų modeliai turėjo didelių problemų.

  • 2004 metų modelis garsėjo aušinimo sistemos, transmisijos ir elektros instaliacijos gedimais. Kai kurie jų reikalavo remonto, kurio kaina siekė per 3 000 eurų.
  • 2011 metų modelis – pats blogiausias pasirinkimas. Jis turėjo rimtų variklio problemų jau ankstyvoje eksploatacijos stadijoje. Buvo fiksuota atvejų, kai variklis sugedo nesiekdamas 64 000 km, stabdžiai nusidėvėjo iki 32 000 km, o variklis perkaisdavo jau po 24 000 km.

Atsižvelgiant į šiuos trūkumus, šių metų modelių patariama vengti.

Patikimi naudoti Porsche Cayenne modeliai

Per beveik 20 metų Porsche Cayenne istoriją dauguma modelių pasirodė esantys patikimi. Jie puikiai tinka tiek važiavimui mieste, tiek bekele, tačiau svarbu pasirinkti tokį, kuris nekels problemų.

Rekomenduojami naudoti Porsche Cayenne modeliai:

  • 2003
  • 2005
  • 2006
  • 2007
  • 2008
  • 2009
  • 2010
  • 2012
  • 2013
  • 2014
  • 2015
  • 2016
  • 2017
  • 2018
  • 2019
  • 2020

Iš šių modelių 2003, 2007, 2017, 2018, 2019 ir 2020 metų versijos yra pačios patikimiausios, nes neturi registruotų rimtų defektų.

2005, 2006, 2008, 2009, 2010, 2014, 2015 ir 2016 metų modeliai taip pat geri, nes turėjo vos keletą pranešimų apie smulkias problemas, kurios dažniausiai išryškėdavo po 130 000 km ir buvo nebrangios taisyti (apie 1 000–2 000 eurų).

2013 ir 2014 metų modeliai laikomi patikimais, tačiau jie gali turėti nedidelių defektų dar iki 64 000 km, nors šios problemos nėra itin rimtos.

Kokių Porsche Cayenne metų modelių vengti?

Jeigu ieškote naudoto Porsche Cayenne, verta vengti šių metų modelių:

  • 2004
  • 2011

2004 metų modelis kentėjo nuo aušinimo sistemos, transmisijos ir elektros gedimų. Dažnas trūkumas – plastikiniai aušinimo vamzdžiai, kurie linkę trūkti ir sukelti nuotėkius. Taip pat fiksuoti pavaros veleno atraminio guolio gedimai. Kai kurie savininkai skundėsi, kad automobilis visai neužsiveda. Remonto išlaidos gali siekti 3 000 eurų ar daugiau.

2011 metų modelis dar prastesnis – jis turėjo tiek pat gedimų kaip ir 2004 metų modelis, bet jie buvo dar rimtesni. Automobilis dažnai perkaisdavo jau po 24 000 km, kai kurie varikliai sugedo nesiekdami 64 000 km, o stabdžių sistemos susidėvėjimas buvo pastebėtas jau po 32 000 km. Dėl šių priežasčių šio modelio geriau vengti.

Dažniausios Porsche Cayenne problemos

Pagal patikimumo vertinimą Porsche Cayenne surinko 1,5 iš 5 balų, užimdamas paskutinę vietą tarp vidutinio dydžio prabangių visureigių.

Dažniausiai pasitaikančios problemos:

  • Variklio gedimai – dažnai užsidega įspėjamoji lemputė, girdimi pašaliniai garsai, variklis gali išsijungti važiuojant. Dažniausias sprendimas – pilnas variklio keitimas.
  • Transmisijos problemos – vairuotojai skundėsi, kad pavarų dėžės skirstytuvas staiga sugenda, o veleno centriniai guoliai nusidėvi ir sugenda.
  • Aušinimo sistemos defektai – pirmosios kartos modeliuose dažnai fiksuoti plastikiniai aušinimo vamzdžiai, kurie neatlaiko aukštų temperatūrų ir gali pradėti tekėti. Tai gali pakenkti kitiems automobilio komponentams.
  • Degalų sistemos problemos – kai kuriems modeliams pasitaikė degalų siurblio gedimai, dėl kurių automobilis neužsiveda arba užgesta važiuojant. Tokiu atveju reikia keisti siurblį.

Ar Porsche Cayenne yra patikimas?

Nepaisant prabangos klasės, Porsche Cayenne buvo sukurtas kaip kasdieniam naudojimui skirtas visureigis tiems, kurie nori daugiau nei įprastas SUV. Tinkamai prižiūrimas, šis modelis gali tarnauti nuo 240 000 iki 320 000 km, tačiau jo patikimumas nėra pats geriausias.

Pagal RepairPal patikimumo vertinimą, Porsche Cayenne gavo 1,5 iš 5 balų, todėl yra laikomas mažiausiai patikimu vidutinio dydžio prabangiu visureigiu. Didžiausia problema – aukštos eksploatacijos išlaidos. Vidutinės metinės remonto išlaidos siekia apie 1 130 eurų, o tai yra gerokai daugiau nei daugelio kitų SUV. Be to, 21% remonto atvejų laikomi rimtais gedimais.

Nepaisant to, kai kurie Porsche Cayenne savininkai yra patenkinti savo automobiliu. Patikimumas priklauso nuo priežiūros, tačiau bendri duomenys rodo, kad šis modelis nėra pats patikimiausias.

Dažniausiai užduodami klausimai: Porsche Cayenne modeliai, kurių reikėtų vengti

Kokius Porsche Cayenne metų modelius reikėtų aplenkti?

Verta vengti 2004 ir 2011 metų modelių.

  • 2004 metų modelis turėjo aušinimo sistemos, transmisijos ir elektros instaliacijos problemų. Dažniausi gedimai – plastikiniai aušinimo vamzdžiai, kurie linkę trūkti, pavaros veleno guolio gedimai ir kartais automobilio neužsivedimas. Remonto kainos dažnai viršija 3 000 eurų.
  • 2011 metų modelis – prasčiausias pasirinkimas dėl rimtų variklio gedimų. Buvo atvejų, kai variklis sugedo nesiekęs 64 000 km, stabdžiai nusidėvėjo iki 32 000 km, o aušinimo sistemos problemos pasirodė jau po 24 000 km.

Kokie dažniausi 2004 metų Porsche Cayenne gedimai?

  • Plastikinių aušinimo vamzdžių lūžimas
  • Pavaros veleno centrinio guolio gedimai
  • Elektros sistemos problemos, dėl kurių automobilis gali neįsijungti

Kokius Porsche Cayenne modelius verta pirkti naudotus?

Dauguma 2003–2020 metų modelių yra laikomi saugiais. Geriausi variantai – 2003, 2007, 2017, 2018, 2019 ir 2020 metų modeliai, nes apie juos nebuvo registruota jokių reikšmingų nusiskundimų.

Ar Porsche Cayenne patikimas automobilis?

Patikimumas priklauso nuo priežiūros, tačiau oficialūs duomenys rodo, kad Porsche Cayenne nėra labai patikimas modelis. Remonto išlaidos yra didelės, gedimai dažni, o net 21% visų taisymų laikomi rimtais.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *