Elektrinis miesto automobilis už mažiau nei 20,000 eurų? Leapmotor su modeliu T03 siūlo būtent tai. Pateikiame pirmąją informaciją apie kainą ir pirmuosius įspūdžius vairuojant šį kinišką automobilį.
Tuo metu, kai daugelis laukia pigių elektrinių automobilių iš Europos, kinų naujokai užpildo trūkstamas nišas, kurios čia dar nėra. Šis prekės ženklas yra europietiškesnis, nei gali pasirodyti: Stellantis (tarp kurių yra Peugeot, Citroën, Opel, Fiat ir Jeep) valdo 51 procentą bendrai su Leapmotor International Amsterdame įsikūrusios įmonės, kuri atsakinga už automobilių pardavimą Vokietijoje.
Be to, T03 Europai gaminamas modulinės konstrukcijos gamykloje Lenkijos mieste Tychy. Tai daugiausia susiję su numatomais ES mokesčių tarifais kinų automobiliams.
Alternatyva Fiat 500 E?
T03 tiesioginiu konkurentu galima laikyti Dacia Spring, kuris yra toje pačioje transporto priemonių klasėje ir panašiame kainų segmente. Šalia jo, nors ir ženkliai brangesni, yra Citroen e-C3 ir Fiat 500 E. Leapmotor T03 Vokietijoje kainuoja nuo 18,900 eurų ir jau galima jį užsakyti. Iki 2024 metų pabaigos turi būti atidarytos 40 prekybos vietos. Vien tik Miunchene ir Berlyne jų jau yra šešios (apžvalgos data: 2025 balandis).
Miesto automobilio t03 pasiūlymas
T03 yra pirmasis modelis iš partnerysčių atėjusių į Europą, vėliau turėtų sekti didesnis SUV pavadinimu C10. Su savo kompaktiškais matmenimis T03 pristatomas kaip mieste patogus automobilis. Dėl ilgio 3,62 metrai jis turėtų rasti vietą automobiliui net ir tankiai apgyvendintose metropolijose. Vizualiai šis naujokas primena Smart Forfour ir Fiat 500 E, pastarasis taip pat yra vienas iš T03 bendros grupės automobilių.
Salono ekranas
Mažame kinų automobilyje salonas minimalistinis, tačiau ne visiškai tuščias. Nors Leapmotor dažniausiai naudoja juodą plastiką, darbinis 10 colių lietimui jautrus ekranas su informacinėmis technologijomis vis dėlto įrengtas. Taip pat yra navigacijos sistema. Medžiagos nėra aukščiausios klasės, tačiau atitinka savo kainų lygį ir, pirmuoju įspūdžiu, yra kruopščiai surinktos. Nieko negirdi girgždančio ar klibinančio.
Prie apatinės plokščios vairo dalies pritvirtinta 8 colių kombinacinis prietaisų skydas. Be to, vietos yra tinkamos šio tipo automobilių klasei: priekyje ir gale net didesniems keleiviams nebus per maža erdvė, nesijaučia užspaustas kaip mažame automobilyje, oro gausu kvėpuoti.
gausiai aprūpinta įranga Leapmotor T03
T03 siūlomas trim spalvomis, 15 colių aliuminio ratlankiai yra standartiniai. Net ir bazinėje versijoje šis mažai kainuojantis kiniškas modelis jau aprūpintas gerai. Automobilis turi galinio vaizdo kamerą, parkavimo jutiklius, klimato kontrolę ir panoraminį stiklinį stogą be papildomų mokesčių. Taip pat pridėta dešimt pagalbinių sistemų, šeši oro pagalvės, trys kameros ir penki radarai, padedantys įgyvendinti saugiausią elektrinį automobilį klasėje. Kol kas nėra aišku, kaip T03 pasirodys Europos standartų susidūrimo teste. Vis dėlto nuolat girdimos įvairios skambėjimo ar pypsėjimo garsai, dėl kurių automobilių pagalba gali priversti jus jaustis įtartinai. Daugumą galima išjungti nustatymuose, tačiau dirbtinis važiavimo garsas, sklindantis iki 30 km/h, nėra galimybės pakeisti. Jis nuolat lydės važiuojant miestuose.
T03 vairavimo įspūdis
Yra trys važiavimo programos (Eco, Sport, Standard), kurios lemia variklio galingumą, energijos rekupuliaciją, kuro sąnaudas ir vairo jautrumą. Tačiau stebina, kaip suaugusią T03 važiuoja. Jis yra stabilus kelyje, vairo kontrolė tiksliai valdoma, o patogumas, nepaisant nepakankamų ilgių, yra daugiau negu tikėtasi. Bandymo metu borto kompiuteris rodė mažiau nei 10 kWh/100 km. Tai beveik mažiausia sąnauda. Greitajame įkroviklyje su 48 kW galios greitis būdingas klasei, o prie DC įkrovimo stotelės užtrunkama apie 36 minutes norint padidinti energijos lygį nuo 30 iki 80 procentų. Namuose prie įprastos sienos įtampos tai užtruktų apie 3,5 valandų, naudojant 6,6 kW įmontuotą įkroviklį.
Nuotolis, akumuliatorius, variklis: iki 265 km
Leapmotor T03 turi 70 kW (95 AG) elektrinį variklį, kuris leidžia elektrinį automobilį iki 100 km/h pagreitinti per 12,7 sekundės. Jo 37,3 kWh talpos baterija leidžia keliauti iki 265 kilometrų pagal WLTP, o tai, esant vidutinėms degalų sąnaudoms apie 10 kWh/100 km, pasirodo realistiška.
Leapmotor T03: techninės specifikacijos, kaina
- Variklio tipas: Elektrinis
- Maksimali galia kW (sisteminė galia): 70
- Maksimali galia AG (sisteminė galia): 95
- Sukimo momentas (sisteminė galia): 158 Nm
- Pavarų tipas: Priekiniai ratai
- Pagreitis 0-100 km/h: 12,7 s
- Maksimalus greitis: 130 km/h
- Autonomija WLTP (elektrinė): 265 km
- CO2 vertė suminis (WLTP): 0 g/km
- Sąnaudos suminis (WLTP): 16,3 kWh/100 km
- Baterijos talpa (bendrąja) kWh: 37,3
- Baterijos talpa (tikroji) kWh: 36,0
- Krovimo galia (kW): AC:3,7-6,6 DC:45,0
- Bagažo talpa įprasta: 210 l
- Bagažo talpa nuleidus galines sėdynes: 880 l
- Tuščio svoris (ES): 1.175 kg
- Krovumo gebėjimas: 300 kg
- Garantija: 3 metai arba 100.000 km
- Ilgis x plotis x aukštis: 3.620 mm x 1.652 mm x 1.577 mm
- Pradinė kaina: 18,900 euro

Automobilių entuziastas ir technikos žinovas, rašantis apie įvairias transporto sritis: nuo naujausių automobilių apžvalgų ir charakteristikų iki motociklų bei vairavimo mokyklų rekomendacijų. Jo tekstuose gausu praktinių patarimų, techninių įžvalgų bei naujienų iš automobilių pramonės. Ypač domisi variklių technologijomis, autoservisų paslaugomis ir automobilių priežiūra, siekdamas padėti skaitytojams priimti geriausius sprendimus.