Sukurtas pirmiausia Europos rinkai, Lexus LBX atsidūrė pačioje kompanijos pasaulinio asortimento apačioje. Tai miestui pritaikytas krosoveris, sukurtas remiantis Toyota Yaris Cross – krosoveriu, kurio mūsų krantuose neparduodama, ir kuris standartiškai komplektuojamas su hibridine jėgos pavara.
164,9 colio ilgio, 71,8 colio pločio ir 60,8 colio aukščio LBX yra mažiausias Lexus asortimento narys. Kalbant apie kontekstą, mažiausias šiuo metu Jungtinėse Valstijose parduodamas „Lexus“ krosoveris yra UX, kurio ilgis yra 177 coliai, plotis 72,4 colio ir aukštis apie 60 colių. Netgi CT, mažasis hečbekas, kuris pasitraukė iš mūsų rinkos po 2017-ųjų modelio metų, buvo maždaug 6,4 colio ilgesnis nei LBX.
Europos dydžio LBX – pavadinimas, reiškiantis Lexus Breakthrough Crossover – turėtų pritraukti naujų, jaunesnių pirkėjų į prekės ženklo salonus. Jame yra neaiškios „Yaris Cross“ proporcijos, tačiau jis turi savo išvaizdą, kuriai būdingi kampiniai priekiniai žibintai, sušvelnintos įprastos ašies grotelės, šviesos juosta, besidriekianti per galą, ir galimas dviejų atspalvių stogo skydas. .
„Mes „dekonstravome“ veleno groteles, kad atsirastų vieta naujam dizainui. Mums pavyko sukurti naują priekinio paviršiaus identitetą, kuris yra visiškai kitoks nei anksčiau, tačiau akimirksniu atpažįstamas kaip „Lexus“, – paaiškino Koichi Suga, „Lexus“ generalinis direktorius. Lexus dizainas.
LBX viduje yra gaiviai paprastas išdėstymas su apgaubiamu prietaisų skydeliu, galimu 12,3 colio skaitmeniniu prietaisų skydeliu ir 9,8 colio jutikliniu ekranu, skirtu Lexus Link Connect informacijos ir pramogų sistemai. Standartinių ir papildomų funkcijų sąraše yra odiniai apmušalai, Apple CarPlay ir Android Auto suderinamumas, skaitmeninis raktas, kurį savininkas gali bendrinti su kitu vairuotoju, ir Mark Levinson garso sistema.
Galia gaunama iš benzino ir elektrinio hibridinio jėgos agregato, kurį sudaro 1,5 litro trijų cilindrų variklis, nikelio-metalo hibrido (NiMH) akumuliatorių paketas ir du variklio generatoriai. Sistemos bendra galia pasiekia 136 arklio galias ir 136 svarų pėdų sukimo momentą, o priekinius ratus sukasi per nuolat kintamą transmisiją (CVT). Už papildomą mokestį galima įsigyti visų varančiųjų ratų pavarą, o už ją sumokėję pirkėjai gauna papildomą elektros variklį, kuris įjungia galinius ratus. Mums buvo pranešta, kad inžinieriai sureguliavo jėgos agregatą, kad būtų „malonus veikimas“ ir kad LBX gali važiuoti tik elektra trumpais atstumais, nors visų specifikacijų dar nėra.
Lakštinis metalas slepia modulinę GA-B platformą, kuri taip pat yra kelių mažiausių Toyota modelių (tokių kaip minėtasis Yaris Cross ir tik Europoje skirtas Aygo X) pagrindas. Tačiau „Lexus“ pažymi, kad ji „iš esmės pakoregavo“ architektūrą, kad atitiktų jos reikalavimus.
Lexus pardavėjai visoje Europoje pradės gauti LBX 2024 m. pradžioje, o vadovai tikisi, kad krosoveris taps vienu perkamiausių bendrovės visame tvenkinyje. Informacija apie kainas nebuvo paskelbta. Autoblogas iš „Lexus“ atstovo sužinojo, kad LBX nebus parduodamas Jungtinėse Valstijose.