Automobilių gamintojai mėgsta pabrėžti jauną savo klientų auditoriją. Pastaraisiais metais, pavyzdžiui, „Dodge“ nurodė, kad jų pirkėjai yra patys jauniausi rinkoje. 2024 metų kovą „Ferrari“ skelbė, jog net 40 procentų naujų klientų buvo jaunesni nei 40 metų. Daugelis bendrovių siekia atrodyti šiuolaikiškai ir patraukliai, todėl nenori, kad salonus užpildytų vyresnio amžiaus pirkėjai.
„Lexus“ tai pasiekti gali būti sudėtingiau. Neseniai paskelbtoje „S&P Global Mobility“ ataskaitoje, kurioje lyginami „Lexus“, BMW ir „Mercedes-Benz“ pirkėjai, išryškėjo ryškūs demografiniai skirtumai, ypač kalbant apie amžių. Naujausių „Lexus“ klientų vidutinis amžius siekia 57,6 metų. Toje pačioje analizėje, apimančioje laikotarpį nuo 2024 metų spalio iki 2025 metų sausio, nurodoma, kad prabangaus segmento pirkėjų amžiaus vidurkis yra 54 metai. „Mercedes“ klientai vidutiniškai yra 55,7 metų, o BMW – 54,3 metų amžiaus.
Tas pats tyrimas atskleidė ir „Lexus“ klientų namų ūkių pajamas. Palyginti su konkurentais, jie uždirba mažiau – beveik 47 procentai jų uždirba iki 138 000 eurų per metus. BMW išsiskiria didžiausia aukštas pajamas gaunančių klientų dalimi – beveik 65 procentai jų pirkėjų namų ūkių pajamos siekia bent 138 000 eurų.
Visgi vyresni „Lexus“ klientai nesidrovi rinktis šio prekės ženklo automobilius. Per pirmuosius tris šių metų mėnesius „Lexus“ pardavimai ūgtelėjo 5,8 procento ir šis ketvirtis tapo geriausiu istorijoje. Toks rezultatas tęsė sėkmingus 2024 metus, kurie „Lexus“ buvo rekordinių pardavimų metai. Panašu, kad klientų amžius nebūtinai lemia sėkmę.
Kita vertus, demografiniai pokyčiai atsispindi ir lyčių pasiskirstyme tarp „Lexus“ pirkėjų. Remiantis „S&P“ duomenimis, pastaraisiais mėnesiais 50,4 procento šios markės automobilių nusipirko moterys, nors bendrai prabangių automobilių segmente jos sudaro tik 40,6 procento visų pirkėjų. Palyginimui, BMW klientų tarpe vyrai sudaro daugiau nei 61 procentą, o tai yra 1,9 procento daugiau nei vidurkis šiame segmente.

Automobilių entuziastas ir technikos žinovas, rašantis apie įvairias transporto sritis: nuo naujausių automobilių apžvalgų ir charakteristikų iki motociklų bei vairavimo mokyklų rekomendacijų. Jo tekstuose gausu praktinių patarimų, techninių įžvalgų bei naujienų iš automobilių pramonės. Ypač domisi variklių technologijomis, autoservisų paslaugomis ir automobilių priežiūra, siekdamas padėti skaitytojams priimti geriausius sprendimus.