Kalbant apie elektromobilius iš Amerikos, daugelis pirmiausia galvoja apie Tesla. Tačiau kita JAV firma jau yra pasiruošusi konkurencijai: Lucid prekės ženklas, kuriai vadovauja laikinas generalinis direktorius Marc Winterhoff. Mažiau nei prieš dešimtmetį įkurta buvusių Tesla darbuotojų su Saudo Arabijos finansavimu, ši kompanija jau 2021 m. pradėjo kelti šurmulį su savo limuzinu Lucid Air.
Lucid gravity kaina prasideda nuo 130 000 eurų
Dabar, viduryje Musk krizės, vadovas Winterhoff su Gravity pristato naują SUV, siekdamas pagerinti nuotaiką visuomenėje. Nors Air modelis nėra pigus, planuojama, kad aukštos kokybės SUV kainuos apie 130 000 eurų, o rinkoje pasirodys 2025 metų vasaros pabaigoje. Pradinės versijos kaina gali siekti apie 100 000 eurų.
Šis modelis yra dar brangesnis nei Kaių EV9 ir Hyundai Ioniq 9, kurie yra pagrindiniai konkurentai kartu su prabangiu Mercedes EQS SUV. Tačiau amerikiečiai siūlo daugiau galios varikliui ir akumuliatoriams kartu su subtiliu dizainu.
5,03 metro atrodo stebėtinai siaurai
Kur kiti SUV yra linkę būti masyvūs, Gravity savo 5,03 metro ilgiu atrodo elegantiškai ir subtiliai kaip ir Air modelis, besigirddamas neprilygstamu cW koeficientu 0,24 šioje klasėje. Jis atsargiai vengia perteklinių LED šviesų, kurių dažnai turi kinų konkurentai, ir papuošimų, kuriuos europiečiai mėgsta pritvirtinti savo automobiliams. Kadangi jis yra plokštesnis nei dauguma aukštos klasės SUV modelių, jis atrodo beveik kaip vienatūris ir primena senąją Mercedes R klasę.
Bagažinė yra milžiniška
Salone yra daugybė lakuotų ir odinių apdailų, kurios, nors ir turėdamos aukščiausios kokybės pretenzijų, nėra tokios tobulos kaip Audi ir kiti modeliai. Bet bagažinė yra didelė, kaip ir vienatūrio lankstumas. Lucid jau dabar montuoja elektrinius slankiojančius ir asimetriškai padalintus trijų vietų suolus ir planuoja ateityje pasiūlyti viengules sėdynes.
Daugiau nei trijų metrų ratų bazė ir ypatingai plonos sėdynės leidžia suaugusiesiems trečioje eilėje sėdėti pakankamai patogiai, o su 3200 litrų talpos bagažine Gravity gali būti naudojamas kraustymosi darbams. Taip pat daugiau nei 200 litrų talpos priekinė bagažinė, kuri gali virsti stalu piknikui su specialiais paminkštinimais.
Sparčiai įkraunama ir 700 km nuotolis
Pagrindinė amerikiečių stiprybė yra jų variklis ir ypač akumuliatoriai. Kai kiti konkurentai dar tik su 800 voltų standartu, Lucid naudoja 926 voltų baterijas, kurios leidžia greičiau įkrauti. Technikos vadovas Eric Bach žada iki 400 kW piko galią, o tai reiškia, kad JAV galima nuvažiuoti 200 mylių per nepilnai dešimt minučių kraunant. Europoje ši pavaža turėtų būti apie 400 kilometrų per mažiau nei ketvirtį valandos. Visa tai galima išbandyti retai reikia dėl 123 kWh talpos, kuri suteikia daugiau nei 700 kilometrų vairavimo diapazoną.
Lucid elektrinis SUV gali pasiekti 270 km/h greitį
Galingas baterijų komplektas maitina du motorus, kurie Grand Touring modelyje turi 600 AG gale ir 228 AG priekyje, bendras sukimo momentas yra 1232 Nm. Nors Gravity sveria beveik tris tonas, jis įsibėgėja per 3,6 sekundės, pasiekdamas 270 km/h greitį, kai dauguma konkurentų sustoja ties 200 km/h. Nieko nuostabaus, kad Lucid vadovas Winterhoff laiko tai superautomobiliu tarp septynviečių.
Nors paspartinimas kelia nerimą, tačiau Gravity pasiekia savo galią gerai kontroliuojamas. Standartinė greita oro pakaba ir ašinių galinių ratų valdymas leidžia ne tik greitai važiuoti kairiąja juosta, bet ir tiksliai manevruoti vingiuotais kalifornijos šalies keliukais. Kai tik priprantate prie kampinio vairo, vairuotojo veide atsiranda elektrizuntas šypsena.

Automobilių entuziastas ir technikos žinovas, rašantis apie įvairias transporto sritis: nuo naujausių automobilių apžvalgų ir charakteristikų iki motociklų bei vairavimo mokyklų rekomendacijų. Jo tekstuose gausu praktinių patarimų, techninių įžvalgų bei naujienų iš automobilių pramonės. Ypač domisi variklių technologijomis, autoservisų paslaugomis ir automobilių priežiūra, siekdamas padėti skaitytojams priimti geriausius sprendimus.