Ieškantiems išskirtinumo tarp sportinių automobilių, naudotas Maserati Spyder gali būti puikus pasirinkimas. Šis modelis išsiskiria retesniu paplitimu nei kupė versija, tad tikrai neliksite nepastebėti miesto gatvėse. Be to, tai labai malonus automobilis vairuoti.
Variklis ir vairavimo pojūčiai
Maserati Spyder aprūpintas galingu 4,2 litro 390 AG varikliu, kuris užtikrina sklandų galios perdavimą plačiame sūkių diapazone. Reaguoja į akseleratoriaus paspaudimą akimirksniu – nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja vos per 4,9 sekundės. Maksimalus greitis – 283 km/h, o tai garantuoja išskirtinį sportiškumą tiek trasoje, tiek kasdienėje eksploatacijoje.
Nors Spyder yra kabrioletas, jis ne tik greitas, bet ir stabilus posūkiuose. Automobilio važiuoklė tiksliai reaguoja į vairo komandas ir išlaiko puikų stabilumą, o elektroninė amortizatorių sistema efektyviai slopina kelio nelygumus. Tai leidžia mėgautis komfortišku važiavimu be didesnio svyravimo.
Techninė įranga ir salono privalumai
Salono apdaila – išskirtinė, kokybiška ir kartu prabangi, o valdymo elementai išdėstyti patogiai. Nors kai kurie mygtukai savo dizainu yra panašūs, prie jų priprantama gana greitai.
Kiekvienas Maserati Spyder turi pažangias saugos sistemas: keturias oro pagalves, stabdžių antiblokavimo sistemą, elektroninę traukos kontrolę ir šiuolaikinį Skyhook pakabos valdymą. Dėka jame naudojamų jutiklių, amortizatoriai visada adaptuojami pagal realias kelio sąlygas, todėl kelionė išlieka sklandi bei saugi.
Pavarų dėžės pasirinkimas
Pirkėjai turi galimybę rinktis iš dviejų skirtingų greičių dėžių. Rankinė dėžė – gana tiksli, tačiau pavarų svirtis įrengta šiek tiek toliau, tad tiesioginis valdymas reikalauja įpročio. Prie šaltesnio variklio, pavarų jungimas gali būti kiek grubesnis.
Alternatyva – paddle-shift sistema, primenanti Formulės 1 tipo valdymą. Važiuojant su šia dėže, nereikia sankabos pedalo, o pavaros perjungiamos už vairo esančiomis mentelėmis. Pasirinkus tarp keturių režimų (normalus, sportinis, automatinis ir mažos traukos), galima prisitaikyti prie įvairių važiavimo sąlygų. Visgi, norint pavaras perjungti sklandžiai, prireiks šiek tiek praktikos.
Bendrai vertinant, paddle-shift versija rekomenduojama daugeliui – ji labiau išryškina automobilio sportišką charakterį ir leidžia mėgautis šiuolaikišku vairavimu.
Priežiūra ir išlaikymo kaštai
Kaip ir būdinga prabangioms transporto priemonėms, Maserati Spyder išlaikymas nėra pigus. Serviso darbai kainuoja daugiau nei vidutiniškai, o degalų sąnaudos siekia apie 15 l/100 km. Be to, šiam automobiliui Lietuvoje yra taikomas taršos mokestis, priklausomai nuo CO₂ emisijos, kuro tipo bei pirmosios registracijos metų.
Tiesa, naudoti Spyder modeliai išlaiko vos kiek mažiau nei pusę savo pradinės vertės po trejų metų, tad antrinėje rinkoje galima rasti patrauklių pasiūlymų. Modelis vis dar išlieka retas, tad jo vertė ilgainiui gali išaugti dėl išskirtinumo.
Ką verta žinoti prieš perkant
Visi Maserati Spyder modeliai turi tą patį variklį, todėl pagrindinis sprendimas – pasirinkti pavarų dėžę pagal vairuotojo poreikius. Standartinė įranga įspūdinga, o spalvos ir apdailos pasirinkimas – tik jūsų skonio reikalas.
Nepaisant didesnių išlaidų eksploatacijai, šis automobilis gali būti išmintingas ir ilgalaikis pasirinkimas ieškantiems išskirtinumo, solidumo bei puikių vairavimo pojūčių.

Charizmatiškas automobilių apžvalgininkas, gebantis įsigilinti į kiekvieno modelio niuansus. Vertina vairavimo pojūtį, technologijas ir dizainą. Jo apžvalgos aiškios, informatyvios ir lengvai suprantamos tiek naujokams, tiek automobilių entuziastams. Mėgsta subtilų humorą ir objektyvias įžvalgas.