AutoTaktas.lt
  • Apžvalgos
  • Naujienos
  • Priežiūra
  • Paslaugos
  • Varikliai
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
AutoTaktas.lt
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
Pagrindinis Automobilių apžvalga

Maserati Spyder (1992–2007) apžvalga

Domantas Stankevičius Paskelbė Domantas Stankevičius
2025 18 rugpjūčio
Kategorija Automobilių apžvalga
0 0
0

Ieškantiems išskirtinumo tarp sportinių automobilių, naudotas Maserati Spyder gali būti puikus pasirinkimas. Šis modelis išsiskiria retesniu paplitimu nei kupė versija, tad tikrai neliksite nepastebėti miesto gatvėse. Be to, tai labai malonus automobilis vairuoti.

Variklis ir vairavimo pojūčiai

Maserati Spyder aprūpintas galingu 4,2 litro 390 AG varikliu, kuris užtikrina sklandų galios perdavimą plačiame sūkių diapazone. Reaguoja į akseleratoriaus paspaudimą akimirksniu – nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja vos per 4,9 sekundės. Maksimalus greitis – 283 km/h, o tai garantuoja išskirtinį sportiškumą tiek trasoje, tiek kasdienėje eksploatacijoje.

Nors Spyder yra kabrioletas, jis ne tik greitas, bet ir stabilus posūkiuose. Automobilio važiuoklė tiksliai reaguoja į vairo komandas ir išlaiko puikų stabilumą, o elektroninė amortizatorių sistema efektyviai slopina kelio nelygumus. Tai leidžia mėgautis komfortišku važiavimu be didesnio svyravimo.

Techninė įranga ir salono privalumai

Salono apdaila – išskirtinė, kokybiška ir kartu prabangi, o valdymo elementai išdėstyti patogiai. Nors kai kurie mygtukai savo dizainu yra panašūs, prie jų priprantama gana greitai.

Kiekvienas Maserati Spyder turi pažangias saugos sistemas: keturias oro pagalves, stabdžių antiblokavimo sistemą, elektroninę traukos kontrolę ir šiuolaikinį Skyhook pakabos valdymą. Dėka jame naudojamų jutiklių, amortizatoriai visada adaptuojami pagal realias kelio sąlygas, todėl kelionė išlieka sklandi bei saugi.

Pavarų dėžės pasirinkimas

Pirkėjai turi galimybę rinktis iš dviejų skirtingų greičių dėžių. Rankinė dėžė – gana tiksli, tačiau pavarų svirtis įrengta šiek tiek toliau, tad tiesioginis valdymas reikalauja įpročio. Prie šaltesnio variklio, pavarų jungimas gali būti kiek grubesnis.

Alternatyva – paddle-shift sistema, primenanti Formulės 1 tipo valdymą. Važiuojant su šia dėže, nereikia sankabos pedalo, o pavaros perjungiamos už vairo esančiomis mentelėmis. Pasirinkus tarp keturių režimų (normalus, sportinis, automatinis ir mažos traukos), galima prisitaikyti prie įvairių važiavimo sąlygų. Visgi, norint pavaras perjungti sklandžiai, prireiks šiek tiek praktikos.

Bendrai vertinant, paddle-shift versija rekomenduojama daugeliui – ji labiau išryškina automobilio sportišką charakterį ir leidžia mėgautis šiuolaikišku vairavimu.

Priežiūra ir išlaikymo kaštai

Kaip ir būdinga prabangioms transporto priemonėms, Maserati Spyder išlaikymas nėra pigus. Serviso darbai kainuoja daugiau nei vidutiniškai, o degalų sąnaudos siekia apie 15 l/100 km. Be to, šiam automobiliui Lietuvoje yra taikomas taršos mokestis, priklausomai nuo CO₂ emisijos, kuro tipo bei pirmosios registracijos metų.

Tiesa, naudoti Spyder modeliai išlaiko vos kiek mažiau nei pusę savo pradinės vertės po trejų metų, tad antrinėje rinkoje galima rasti patrauklių pasiūlymų. Modelis vis dar išlieka retas, tad jo vertė ilgainiui gali išaugti dėl išskirtinumo.

Ką verta žinoti prieš perkant

Visi Maserati Spyder modeliai turi tą patį variklį, todėl pagrindinis sprendimas – pasirinkti pavarų dėžę pagal vairuotojo poreikius. Standartinė įranga įspūdinga, o spalvos ir apdailos pasirinkimas – tik jūsų skonio reikalas.

Nepaisant didesnių išlaidų eksploatacijai, šis automobilis gali būti išmintingas ir ilgalaikis pasirinkimas ieškantiems išskirtinumo, solidumo bei puikių vairavimo pojūčių.

Ankstesnis įrašas

Maserati Quattroporte sedano (2004–2013) apžvalga

Kitas įrašas

Puikioji atžala kurianti stebuklus

Domantas Stankevičius

Domantas Stankevičius

Charizmatiškas automobilių apžvalgininkas, gebantis įsigilinti į kiekvieno modelio niuansus. Vertina vairavimo pojūtį, technologijas ir dizainą. Jo apžvalgos aiškios, informatyvios ir lengvai suprantamos tiek naujokams, tiek automobilių entuziastams. Mėgsta subtilų humorą ir objektyvias įžvalgas.

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Apžvalgos

Automobilių apžvalga

Tai patys futuristiškiausi šiandien parduodami automobiliai

2025 19 lapkričio
Automobilių apžvalga

Volvo EX30 (nuo 2023 m.): apžvalga

2025 2 lapkričio
Automobilių apžvalga

„Volvo C70 (2006–2013) apžvalga“

2025 2 lapkričio
Automobilių apžvalga

„Volvo C70 Coupe (1997–2002) apžvalga“

2025 2 lapkričio

Apie mus

Automobilių žurnalas internete su straipsniais apie naujienas, priežiūrą, nuomą, padangas, variklius ir daugiau. Sekite, kad būtumėte visada žingsnį priekyje automobilių pasaulyje.

Kategorijos

  • Automobilių apžvalga
  • Automobilių charakteristikos
  • Automobilių naujienos
  • Automobilių nuoma
  • Automobilių padangos
  • Automobilių paslaugos
  • Automobilių priežiūra
  • Automobilių sportas
  • Automobilių supirkimas
  • Automobilių varikliai
  • Autoservisai
  • Informaciniai straipsniai
  • Motociklai
  • Vairavimo mokyklos

Skaičiuoklės

  • Kuro skaičiuoklė
  • Padangų dydžių skaičiuoklė
  • Taršos skaičiuoklė

Naudingos nuorodos

  • Reklama
  • Privatumo politika

Visos teisės saugomos 2021-2025

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros toliau

Pamiršote slaptažodį?

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Automobilių apžvalga
  • Automobilių naujienos
  • Informaciniai straipsniai
  • Automobilių priežiūra
  • Automobilių varikliai
  • Motociklai
  • Automobilių padangos
  • Automobilių nuoma
  • Automobilių supirkimas
  • Automobilių paslaugos

Visos teisės saugomos 2021-2025