Mazda EZ-60: pristatytas naujas elektrinis SUV modelis

Mazda EZ-60: pristatytas naujas elektrinis SUV modelis

EZ-60 neatrodo kaip įprastas Mazda SUV, ir taip yra todėl, kad tai iš tikrųjų nėra Mazda. Šis būsimas Tesla Model Y konkurentas yra glaudžiai susijęs su Deepal S07, produktu, sukurtu Mazda bendradarbiaujant su Changan, partneriu Kinijoje. Šio mėnesio pradžioje oficialiuose vaizduose buvo atskleistas dizainas, o dabar Pramonės ir informacijos technologijų ministerija (MIIT) paskelbė techninę informaciją.

Kaip prognozuota, EZ-60 bus prieinamas su benzininio variklio generatoriumi, taip kaip ir jo sedanas EZ-6. Nors MX-30 e-Skyactiv R-EV naudoja 0,83 litro rotacinį variklį kaip generatorių, šis didesnis elektrinis SUV renkasi 1,5 litro atmosferinį variklį. Jis varomųjų ratų nesuka, nes jo vaidmuo yra įkrauti 31,7 kilovatvalandės bateriją, suteikiančią 160 kilometrų nuotolį pagal palankų CLTC ciklą. Nors bendra ridos apimtis neatskleista, EZ-6 gali nuvažiuoti iki 1,300 kilometrų su savo ridos pratęsimo sistema, konkuruodami su kai kuriais tolimojo nuotolio europiniais dyzeliniais varikliais.

Energiją tiekia 255 arklio galių elektrinis variklis, sumontuotas galinėje ašyje, o benzininis variklis prisideda 97 AG kaip generatorius. MIIT dokumentai rodo, kad EZ-60 sveria 1 992 kilogramus. Paprastesnė, visiškai elektrinė EZ-60 versija taip pat planuojama, nors jos techninės specifikacijos dar nėra paviešintos. Logika leidžia manyti, kad ji svers daugiau dėl žymiai didesnės baterijos talpos.

Nors paprastai neteikiame daug dėmesio Kinijoje parduodamiems automobiliams, EZ-60 ir EZ-6 yra aktualūs, nes jie bus parduodami ir kitose rinkose. Sedanas jau pervadintas į 6e Europai, ir tikimasi, kad SUV taip pat gaus naują pavadinimą, galbūt CX-6e. Vis dėlto, kaip ir su rotoriais komplektuotas MX-30, ši EV SUV tikėtina nepasirodys JAV rinkoje, ypač esant stiprėjančiai prekybos įtampai.

Mazda gali pasikliauti savo Kinijos partneriu norėdama greičiau išleisti EV rinkoje, tačiau neatsisako kurti savo elektrinės ateities. Naujas EV, kuriamas ant specialiai tam skirtoje platformos, planuojamas 2027 metais, o papildomi dariniai bus pristatyti iki dešimtmečio pabaigos.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *