AutoTaktas.lt
  • Apžvalgos
  • Naujienos
  • Priežiūra
  • Paslaugos
  • Varikliai
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
AutoTaktas.lt
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
Pagrindinis Automobilių apžvalga

Mazda Tribute 4×4 (2001–2004) apžvalga

Domantas Stankevičius Paskelbė Domantas Stankevičius
2025 21 rugpjūčio
Kategorija Automobilių apžvalga
0 0
0

Mazda Tribute 4×4 – ar verta rinktis naudotą?

Bendra apžvalga

Pristatytas kaip prašmatnus visureigis, Mazda Tribute vis dėlto labiau pritaikytas asfaltuotiems keliams, o ne sudėtingam reljefui. Automobilis gamintas bendradarbiaujant su Ford, todėl turi daug panašumų su Maverick modeliu: siūloma 2,0 litrų arba 3,0 litrų V6 benzininė jėgainė. Gamintojas pirkėjams suteikė galimybę rinktis tarp dviejų ar visų keturių varomų ratų, tačiau tokia laisvė dažnai būdinga tik naujesniems modeliams.

Nors vairuotojo sėdėsena patogi, o priekyje vietos tikrai netrūksta, galinių sėdynių galvai kartais gali pritrūkti erdvės. Praktiškumo mėgėjams turėtų patikti talpus bagažinė ir pažangi 60/40 dalimis nulenkiama galinė sėdynė – todėl automobilis lengvai tiks šeimai ar aktyviam laisvalaikiui.

Važiavimo savybės

Nors dizainas žada nuotykius bekelėje, Tribute puikiai jaučiasi tik įprastame kelyje. Vairuoti malonu: vairo mechanizmas reaguoja tiksliai, važiuoklė vidutiniškai sugeria nelygumus. Visgi ženkli kėbulo svyravimo tendencija ir ribotos bekelės galimybės neleis pamiršti, kad automobilis sukurtas labiau kasdienai nei iššūkiams gamtoje.

Interjeras ir komfortas

Tribute salone dominuoja praktiškumas bei paprastumas – viskas išdėstyta aiškiai ir valdymas nesukelia jokių klausimų. Tačiau dizainas gali pasirodyti per daug santūrus, lyginant su konkurentais. Kita vertus, funkcionalumu skųstis neverta: gausu įvairių dėtuvėlių, visi pagrindiniai valdikliai lengvai pasiekiami.

Eksploatacijos išlaidos

Tribute yra viena praktiškesnių pasirinkimų tarp naudotų SUV, tačiau benzininiai varikliai reikalauja atidesnio žvilgsnio į degalų sąnaudas. Dyzelinės jėgainės nesiūlomos, todėl pasirinkimas gana ribotas. 2,0 litrų variklio versija keturiems ratams vidutiniškai sunaudoja apie 8,1 l/100 km, o V6 gali pareikalauti iki 11,8 l/100 km. Tuo ženkliu pranašumu pasižymi tokie konkurentai kaip Toyota RAV4 ar Honda CR-V, ypač skirtuose važiuoti asfaltu.

Automobilio priežiūra dažniausiai kainuoja mažiau nei analogiškų modelių – Mazda atstovybėse aptarnauti Tribute gana nebrangu. Pagrindiniai dėvimi mazgai neretai kainuoja mažiau nei kitų visureigių, o nenumatyti remontai neapsunkina piniginės.

Lietuvoje už Mazda Tribute taikomas taršos mokestis priklauso nuo išmetamo anglies dvideginio kiekio, kuro rūšies ir pirmos registracijos metų. V6 varikliams bei senesniems modeliams šis mokestis bus didesnis, tad prieš įsigyjant verta pasitikrinti konkrečią sumą pagal pasirinktą automobilį.

Pirkėjų pasirinkimas

Dviejų varomų ratų Tribute modelio versijos dažniausiai siūlomos paprastesnės komplektacijos, todėl norintiems papildomo komforto verta rinktis GSi apdailos lygio variantus. Jie dažnai turi tokias naudas kaip lengvojo lydinio ratlankiai, elektrinis stoglangis ir CD grotuvas be bazinės komplektacijos privalumų – oro kondicionieriaus, oro pagalvių bei ABS sistema.

3,0 litrų V6 modelis skiriasi dar ir išskirtiniu salono apdailos lygiu: komplektuojamas su automatinė pavarų dėže, CD keitikliu, odos apmušalais. Visgi už šį pasirinkimą tenka papildomai sumokėti tiek įsigyjant, tiek eksploatuojant – kuro sąnaudos bei draudimas gali būti didesni.

Kokius konkurentus verta apsvarstyti?

Pirkėjams svarstantiems naudotą Mazda Tribute verta atkreipti dėmesį ir į kitus populiarius SUV – ypač Toyota RAV4 ir Honda CR-V. Abu šie modeliai pasižymi ekonomiškesniu degalų suvartojimu bei geresniu komfortu kasdieniam važinėjimui. Jei prioritetas – patikimumas, žemesnės eksploatacijos išlaidos ir daugiau dyzelinių variantų, verta apsvarstyti ir kitus segmentui priklausančius automobilius.

Ankstesnis įrašas

Mazda RX-8 kupė (2003–2011) apžvalga

Kitas įrašas

Mazda 2 (nuo 2015 m.) apžvalga

Domantas Stankevičius

Domantas Stankevičius

Charizmatiškas automobilių apžvalgininkas, gebantis įsigilinti į kiekvieno modelio niuansus. Vertina vairavimo pojūtį, technologijas ir dizainą. Jo apžvalgos aiškios, informatyvios ir lengvai suprantamos tiek naujokams, tiek automobilių entuziastams. Mėgsta subtilų humorą ir objektyvias įžvalgas.

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Apžvalgos

Automobilių apžvalga

Štai automobiliai, kuriuos skaitytojai rinktųsi visam gyvenimui

2025 19 lapkričio
Automobilių apžvalga

Tai patys futuristiškiausi šiandien parduodami automobiliai

2025 19 lapkričio
Automobilių apžvalga

Volvo EX30 (nuo 2023 m.): apžvalga

2025 2 lapkričio
Automobilių apžvalga

„Volvo C70 (2006–2013) apžvalga“

2025 2 lapkričio

Apie mus

Automobilių žurnalas internete su straipsniais apie naujienas, priežiūrą, nuomą, padangas, variklius ir daugiau. Sekite, kad būtumėte visada žingsnį priekyje automobilių pasaulyje.

Kategorijos

  • Automobilių apžvalga
  • Automobilių charakteristikos
  • Automobilių naujienos
  • Automobilių nuoma
  • Automobilių padangos
  • Automobilių paslaugos
  • Automobilių priežiūra
  • Automobilių sportas
  • Automobilių supirkimas
  • Automobilių varikliai
  • Autoservisai
  • Informaciniai straipsniai
  • Motociklai
  • Vairavimo mokyklos

Skaičiuoklės

  • Kuro skaičiuoklė
  • Padangų dydžių skaičiuoklė
  • Taršos skaičiuoklė

Naudingos nuorodos

  • Reklama
  • Privatumo politika

Visos teisės saugomos 2021-2025

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros toliau

Pamiršote slaptažodį?

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Automobilių apžvalga
  • Automobilių naujienos
  • Informaciniai straipsniai
  • Automobilių priežiūra
  • Automobilių varikliai
  • Motociklai
  • Automobilių padangos
  • Automobilių nuoma
  • Automobilių supirkimas
  • Automobilių paslaugos

Visos teisės saugomos 2021-2025