Mercedes 300. Adenauer, Flügeltürer, 300 E-24. Istorija, furore, našta? Spręskite patys. Mercedes C 300 4Matic siūlo išskirtinių technologijų, kurios jį išskiria. Ar girdėjote apie Nanoslide, Coneshape, 48 voltų ISG? Visa tai susiję su keturių cilindrų varikliu. Šeši cilindrai, trijų litrų darbinis tūris? Tai jau praeitis. Nusivils tik tie, kurie turi lūkesčių. Taigi, šešių cilindrų fanai: skladynė ir ruoškite kreidą.
Ant baro kalbant apie Formulės-1 technologijų perdavimą turbokompresoriaus sujungimo sistemoje, galima pasikalbėti apie praktines savybes. Čia jau nebėra įprasto hibrido, nes 300 modeliui užtenka integruoto 48 voltų starterio generatoriaus, kuris švelniai užkuria alkūninį veleną, padeda laisvam riedėjimui (klaidingai vadinamam „buriavimu“, nes stiebo nėra) ir grąžina šiek tiek surinktos energijos per elektrinę mašiną. To nėra kaip galingo postūmio, o nuosaikiai fone, kaip ir visas automobilis. Pradedant beveik per minkšto plieninių pakabos komforto, kuris iš lygių kelių plokštelių išrauna takelius. Tęsia balansuota visų ratų vairavimo sistema, kuri ramina neramius vairuotojus ir padeda tiksliai važiuoti.
Mercedes c 300 4matic: mūsų sąnaudos
Mercedes teigia, kad C 300 4Matic suvartoja 7,5 litro 100 kilometrų pagal WLTP standartą. Kasdienybėje šis rodiklis keičiasi. Mes nustatėme, kad vidutinė sąnaudos siekia 9 litrus, kas sukuria 14,49 euro kuro išlaidas šimtui kilometrų. Ekonomiškoje trasoje Mercedes sunaudojo 6,6 litro, kai važiuojant dienos maršrutu – 9,1 litrus. Intensyvesnio važiavimo metu suvartojimas išaugo iki 10,9 litrų. Šios sąnaudos apskaičiuotos naudojant tuometinę kuro kainą (10.04.2025 / A95: 1,61 euro/litrą).
Testinis suvartojimas susideda iš 70% dienos kelionės ir 15% ekonomiškos bei sportiškos važiavimo.
Mėnesinės išlaidos
Važiuojant taip ekonomiškai kaip mūsų testiniame ekonominiame ruože, kuro išlaidos siekia 10,63 euro šimtui kilometrų. Intensyvaus vairavimo būdu – 17,55 euro. Mercedes C 300 4Matic metiniai mokesčiai siekia 229 euro, civilinės atsakomybės draudimas – 585 eurus. Dalinė ir pilnoji kasko siekia 404 ir 1.730 eurų atitinkamai. Mėnesinės eksploatacinės išlaidos siekia 401 eurą, jei automobilis nuvažiuoja 15.000 kilometrų per metus. Dvigubai didesnė rida padidina šias išlaidas iki 708 eurų. Nuvertėjimo čia nesvarstysime.
Testavimo būdas
„auto motor und sport” testavimo suvartojimas susideda iš trijų skirtingai svertų važiavimo sąlygų. 70 proc. sudaro vadinamosios „dienos kelionės” suvartojimas, kuris yra vidutinė 21 kilometro kelionė tarp gyvenamosios vietos ir darbo. 15 procentų yra ekonomiška, maždaug 275 kilometrų ilgio kelionė. Kitus 15 procentų sudaro sportinio vairuotojo maršrutas. Jo ilgis panašus į ekonominį maršrutą, tačiau jo trasoje daugiau greitkelių, todėl vidutinės greičio reikšmės yra didesnės. Kuro kainų pagrindas yra dienos, kai buvo rašomas straipsnis, informacija iš portalo „mehr Tanken”.
Mėnesinių išlaidų skaičiavimas apima priežiūrą, susidėvėjimo dalių sąnaudas ir transporto priemonių mokesčius, jei manoma, kad metinė rida yra 15.000 ir 30.000 kilometrų, nepaisant nuvertėjimo. Skaičiavimo pagrindas yra testinio suvartojimo duomenys, trijų metų laikymo laikotarpis, be žalos klasės SF12 civilinei atsakomybei ir pilnojo draudimo paslaugų Allianz Direct su nuolaidomis už garažo naudojimą ir apribojimus tam tikriems vairuotojams (nesusidūrė / metinis 15.000 km / gyvenamoji vieta paštinių kodų zonoje 70174 / ne jaunesni nei 21 / partneriai vairuotojai vyresni nei 25 metų).
Nuotraukų galerijoje galite pamatyti visus palyginamajame teste dalyvavusius automobilius, kurių duomenys buvo pagrindas šiam išlaidų ir realių sąnaudų straipsniui.
Mercedes C 300 4Matic | |
Bazinė kaina | 61.666 € |
Išoriniai matmenys | 4793 x 1820 x 1446 mm |
Bagažinės talpa | 455 l |
Variklio darbinis tūris / tipas | 1999 cm³ / 4 cilindrai |
Galia | 190 kW / 258 AG prie 5800 aps/min |
Maksimalus greitis | 250 km/h |
0-100 km/h pagreitis | 6,3 s |
Vidutinės sąnaudos | 7,1 l/100 km |
Testinės sąnaudos | 9,0 l/100 km |

Automobilių entuziastas ir technikos žinovas, rašantis apie įvairias transporto sritis: nuo naujausių automobilių apžvalgų ir charakteristikų iki motociklų bei vairavimo mokyklų rekomendacijų. Jo tekstuose gausu praktinių patarimų, techninių įžvalgų bei naujienų iš automobilių pramonės. Ypač domisi variklių technologijomis, autoservisų paslaugomis ir automobilių priežiūra, siekdamas padėti skaitytojams priimti geriausius sprendimus.