Mercedes-Benz E-Class W211 E 320 CDI yra galingas automobilis, pasižymintis našumu ir prabanga, žinomas dėl efektyvaus dyzelinio variklio ir pažangių funkcijų. Tačiau, kaip ir kiti W211 modeliai, E 320 CDI turi savo dalį įprastų problemų. Šiame straipsnyje detaliai nagrinėjamos šios problemos, analizuojamos jų priežastys ir pateikiamos praktinės sprendimo galimybės savininkams ir entuziastams.
Mercedes E-Class W211 E 320 CDI variklio našumo problemos
E 320 CDI variklis yra 3,0 litro šešių cilindrų dyzelinis variklis, kuris yra vertinamas dėl savo sukimo momento ir kuro efektyvumo. Nepaisant savo galingo našumo, variklis turi keletą pasikartojančių problemų, su kuriomis savininkai gali susidurti laikui bėgant.
Viena iš dažniausiai pranešamų problemų yra alyvos nutekėjimai. Savininkai dažnai pastebi alyvos dėmes po savo automobiliu arba deginančios alyvos kvapą vairuodami. Šie nutekėjimai dažnai kyla iš vožtuvų dangtelių tarpiklio, turbo alyvos sandariklių arba alyvos aušintuvo sandariklių. Laikui bėgant šios dalys nusidėvi dėl didelio karščio ir slėgio, susijusio su dyzeliniais varikliais. Alyvos keitimo ignoravimas ir prastos kokybės alyvos naudojimas gali pagreitinti tarpiklio degradaciją. Alyvos nutekėjimams spręsti būtina atlikti išsamią apžiūrą, kad būtų nustatyta šaltinis. Sugedusių sandariklių ar tarpiklio keitimas yra būtinas, o reguliarios alyvos keitimo procedūros naudojant aukštos kokybės sintetinę alyvą gali padėti užkirsti kelią pasikartojimui.
Purškimo įrenginių sandariklių gedimai yra dar viena paplitusi problema E 320 CDI. Dyzeliniai purkštukai atlieka svarbų vaidmenį tiekiant tikslų kuro kiekį varikliui. Laikui bėgant, sandarikliai, kurie laiko purkštukus, gali nusidėvėti, sukeldami tai, kas dažnai vadinama „juodąja mirtimi” – anglies nuosėdų kaupimasis aplink purkštuko pagrindą. Tai gali lemti prastą variklio našumą, padidėjusį kuro suvartojimą ir ryškų dyzelino kvapą salone. Pagrindinė priežastis yra ilgas naudojimas be sandariklių keitimo arba netinkamo purkštukų tvirtinimo. Šios problemos sprendimas apima purkštukų sandariklių keitimą, paveiktos zonos valymą ir tinkamo sukimo momento užtikrinimą montuojant. Reguliarūs patikrinimai gali padėti anksti aptikti šią problemą ir užkirsti kelią dideliam pažeidimui.
Dar viena problema, kuri vargina E 320 CDI, yra turbo kompresoriaus gedimas. Turbo kompresorius padidina variklio galią ir efektyvumą, priversdamas daugiau oro patekti į degimo kamerą. Tačiau jis laikui bėgant gali nusidėvėti, ypač jei variklis nėra tinkamai prižiūrimas. Turbo gedimo simptomai apima galios praradimą, per didelį dūmų kiekį iš išmetimo vamzdžio arba ūžimą pagreitėjimo metu. Dažniausios priežastys yra alyvos užteršimas, tepimo trūkumas arba svetimkūnių pažeidimai. Turbo gedimo sprendimas paprastai apima turbo kompresoriaus keitimą. Norint išvengti šios problemos, reguliarios alyvos keitimo procedūros, aukštos kokybės alyvos naudojimas ir leidimas varikliui atvėsti po ilgalaikio naudojimo gali prailginti turbo gyvenimą.
Mercedes E-Class W211 E 320 CDI transmisijos problemos
E 320 CDI turi 5 greičių automatinę transmisiją, kuri žinoma dėl sklandaus veikimo, tačiau senesni modeliai dažnai susiduria su transmisijos problemomis.
Dažnai pranešama apie problemą, susijusią su uždelstu arba grubiu perjungimu. Vairuotojai gali pastebėti uždelsimą keičiant pavaras arba smūgį, kai automobilis pereina iš vienos pavaros į kitą. Ši problema dažnai kyla dėl gedimo konduktoriaus plokštėje arba nusidėvėjusio vožtuvų korpuso, kurie yra esminiai transmisijos hidraulinės kontrolės sistemos komponentai. Senas arba užterštas transmisijos skystis gali dar labiau pabloginti šias problemas. Problemos sprendimas dažnai reikalauja konduktoriaus plokštės keitimo arba vožtuvų korpuso atstatymo. Reguliarus transmisijos skysčio keitimas yra labai svarbus, kad būtų išvengta tokių problemų ir užtikrintas sklandus pavarų perjungimas.
Problemos su sukimo momentu konverteriu taip pat yra aktualios E 320 CDI transmisijai. Sukimo momento konverteris palengvina galios perdavimą iš variklio į transmisiją, o kai jis sugenda, gali pasireikšti simptomai, tokie kaip drebėjimas pagreitėjimo metu arba sumažėjęs kuro efektyvumas. Pagrindinės priežastys yra nusidėvėjimas, perkaitimas ir skysčio užteršimas. Šios problemos sprendimas paprastai reikalauja sukimo momento konverterio keitimo. Prevencinės priemonės apima tinkamų skysčių lygių palaikymą ir reguliarias transmisijos paslaugas.
Mercedes E-Class W211 E 320 CDI dyzelinių dalelių filtro (DPF) problemos
Dyzelinių dalelių filtras (DPF) E 320 CDI yra sukurtas sumažinti išmetimus, surenkant ir kaupiant suodžius iš išmetamųjų dujų. Tačiau DPF susijusios problemos yra dažnos šiame modelyje, ypač automobiliuose, kurie daugiausia naudojami trumpiems atstumams.
Viena didžiausių problemų yra DPF užsikimšimas. Kai automobilis dažnai naudojamas trumpiems atstumams, išmetimo temperatūra gali nepasiekti reikiamų lygių, kad sudegintų sukauptus suodžius, sukeldama užblokavimus. Tai gali sukelti simptomus, tokius kaip sumažėjusi variklio galia, padidėjęs kuro suvartojimas arba įspėjimo lemputė prietaisų skydelyje. Užsikimšę DPF dažnai kyla dėl netinkamų regeneracijos ciklų. Problemos sprendimas apima priverstinę regeneraciją naudojant specializuotą diagnostinę įrangą arba DPF keitimą, jei jis yra stipriai užsikimšęs. Prevencinės priemonės apima reguliarius ilgesnius važiavimus greitkeliu, kad būtų leidžiama natūraliai regeneruoti DPF.
Mercedes E-Class W211 E 320 CDI pakabos ir vairo problemos
W211 E 320 CDI pakabos ir vairo sistemos yra sukurtos užtikrinti sklandų ir kontroliuojamą važiavimą, tačiau tam tikri komponentai gali nusidėvėti ir sugesti.
Airmatic pakabos gedimai yra dažna problema. Airmatic sistema naudoja oro stratus ir kompresorių, kad suteiktų reguliuojamą važiavimo aukštį ir amortizavimą. Laikui bėgant, oro stratai gali sukelti nuotėkius, o kompresorius gali sugesti dėl per didelio naudojimo arba elektros gedimų. Pakabos gedimo simptomai apima nelygų važiavimo aukštį, nusileidusią pakabą arba įspėjimo lemputę prietaisų skydelyje. Pagrindinės priežastys yra oro strato nusidėvėjimas ir per didelis krūvis kompresoriui. Sugedusių oro strato keitimas ir kompresoriaus remontas yra būtini, kad būtų atkurta pakabos funkcionalumas. Reguliarūs patikrinimai ir ankstyvas mažų nuotėkių sprendimas gali padėti prailginti Airmatic sistemos tarnavimo laiką.
Vairo problemos, tokios kaip per didelis žaismas arba laisvas vairo jausmas, taip pat praneša E 320 CDI savininkai. Šios problemos dažnai kyla iš nusidėvėjusių vairo svirčių arba rutulinių guolių, kurie jungia vairo komponentus su ratais. Ilgalaikis naudojimas ir važiavimas prastais keliais pagreitina šių komponentų nusidėvėjimą. Sugedusių vairo svirčių arba rutulinių guolių keitimas gali išspręsti problemą. Reguliarūs pakabos ir vairo patikrinimai yra būtini, kad būtų galima anksti aptikti nusidėvėjimo požymius ir užkirsti kelią didesniam pažeidimui.
Mercedes E-Class W211 E 320 CDI elektros sistemos problemos
Mercedes-Benz E-Class W211 E 320 CDI turi pažangias elektros sistemas, kurios pagerina jos prabangą ir funkcionalumą. Tačiau šios sistemos gali būti linkusios į gedimus, sukeldamos nepatogumų ir kartais brangius remontus.
Dažnai pranešama apie problemą, susijusią su Sensotronic stabdžių kontrolės (SBC) sistema, pažangia elektronine stabdžių technologija, skirta pagerinti reakcijos laiką ir saugumą. Nepaisant inovacijų, SBC sistema žinoma dėl gedimų, dažnai dėl nusidėvėjimo jos vidinėje hidraulinėje siurblyje arba elektros gedimų kontrolės vienete. SBC gedimo simptomai apima sumažėjusią stabdymo efektyvumą, įspėjimo pranešimus prietaisų skydelyje arba net visišką stabdžių sistemos išjungimą. Pagrindinė priežastis yra ribotas SBC vieneto tarnavimo laikas, kuris gali nusidėvėti po tam tikro stabdymo ciklų skaičiaus. Mercedes-Benz paskelbė atšaukimus ir pratęstas garantijas automobiliams, kuriems taikomi SBC gedimai, todėl savininkai turėtų patikrinti, ar jų automobilis atitinka nemokamo keitimo sąlygas. Jei atšaukimas nėra taikomas, būtina keisti SBC siurblį arba modulį. Reguliarūs stabdžių sistemos patikrinimai ir programinės įrangos atnaujinimų užtikrinimas gali prailginti sistemos tarnavimo laiką ir sumažinti gedimo riziką.
Alyvos išsikrovimas yra dar viena dažna elektros problema. Daugelis savininkų praneša apie situacijas, kai automobilis nesikrauna po to, kai buvo pastatytas keletą dienų. Ši problema dažnai kyla dėl parazituojančių elektros srovių iš neveikiančių komponentų, tokių kaip valdymo moduliai, relės arba Command informacijos ir pramogų sistema. Kai kuriais atvejais netinkamas alternatorius, kuris nesugeba efektyviai įkrauti akumuliatoriaus, prisideda prie problemos. Alyvos išsikrovimo diagnozavimas reikalauja išsamaus patikrinimo, kad būtų nustatytas per didelio srovės srauto šaltinis. Sugedusių komponentų keitimas ar remontas paprastai išsprendžia problemą. Norint išvengti alyvos išsikrovimo, būtina užtikrinti, kad visos elektroninės įrangos ir šviesos būtų išjungtos, kai automobilis pastatytas, ir periodiškai patikrinti akumuliatorių bei alternatorių dėl veikimo.
Command informacijos ir pramogų sistema W211 E 320 CDI yra dar viena savininkų nusivylimo priežastis. Ši sistema, kuri kontroliuoja navigaciją, garsą ir klimato nustatymus, gali patirti gedimų, tokių kaip užšalimo ekranai, nereaguojantys mygtukai arba staigūs sistemos perkrovimai. Šios problemos dažnai kyla dėl pasenusios programinės įrangos, pažeistos laidų arba besivystančių vidaus komponentų. Command sistemos problemų sprendimas gali reikalauti programinės įrangos atnaujinimų arba paveiktos įrangos keitimo. Tinkama priežiūra ir nereikalingo sistemos apkrovimo vengimas gali sumažinti gedimo riziką.

Automobilių entuziastas ir technikos žinovas, rašantis apie įvairias transporto sritis: nuo naujausių automobilių apžvalgų ir charakteristikų iki motociklų bei vairavimo mokyklų rekomendacijų. Jo tekstuose gausu praktinių patarimų, techninių įžvalgų bei naujienų iš automobilių pramonės. Ypač domisi variklių technologijomis, autoservisų paslaugomis ir automobilių priežiūra, siekdamas padėti skaitytojams priimti geriausius sprendimus.