MG TF – tai kompaktiškas dvivietis sportinis automobilis, kuris vilioja savo nebrangia eksploatacija ir dailiu dizainu. Nors šiame automobilyje variklis sumontuotas viduryje, kaip ir daugelyje kitų sportinių modelių, vairavimo pojūtis arčiau įprasto karšto hečbeko nei sudėtingų sportinių mašinų.
Bendros savybės
MG TF išsiskiria tuo, kad kasdien naudojant jis yra netikėtai praktiškas dvivietis – ypač tarp vidurio variklio sportinių automobilių. Jo išvaizda traukia akį, o kainos už naudotus modelius leidžia ragauti sportinės technikos malonumus nebrangiai.
Vairavimo pozicija galėtų būti žemesnė, o vairo jautrumas sportiškumą mėgstantiems gali pasirodyti šiek tiek prigesintas – elektrinis vairo stiprintuvas neperduoda tiek informacijos, kiek tikėtumėtės iš sportiško automobilio.
Pakeitimai ir valdomumas
2002 metais išleistas TF modelis pakeitė ankstesnį MGF – čia buvo atsisakyta dujomis užpildytos pakabos, todėl automobilis vingiuotuose keliuose elgiasi žvaliau. Visgi, važiuojant per nelygų asfaltą komfortas kiek sumenksta, lyginant su pirmtaku. Pastoge uždengtas TF nesamdžia triukšmo ir efektyviai apsaugo nuo lietaus, tad net blogesni orai tampa ne kliūtis kelionei.
Eksploatacijos kaštai
Kokia naudojamo MG TF kaina ir išlaikymas?
Palyginti su dauguma kitų sportinių automobilių, MG TF yra ekonomiškas pasirinkimas. Net jeigu varikliai reikalauja aukštų apsukų, lengvas kėbulas ir aerodinaminė forma užtikrina, kad degalų sąnaudos išliks nedidelės – įprastose eismo sąlygose galima tikėtis 6,7 l/100 km arba geresnio rezultato.
- Draudimo kainos MG TF dažniausiai būna mažesnės nei daugumos kitų panašios klasės sportinių automobilių.
- Techninė priežiūra nebrangi – aptarnavimo kainos dažnai prilygsta mažesnės klasės miesto automobiliams, o dalių tiekėjų netrūksta.
- Lietuvoje MG TF savininkams galioja taršos mokestis, kurio dydis priklauso nuo CO₂ emisijos, kuro tipo ir automobilio pirmosios registracijos datos.
Rinkoje vis dar gausu gerai išlaikytų MG TF egzempliorių, o specializuoti servisai padeda užtikrinti ilgalaikį eksploatavimą.
Kuris MG TF tinkamiausias?
Daugiausiai vairavimo džiaugsmo suteiks 1,8 l VVC 160 modelis su kintama vožtuvų laiko sistema – tai greičiausias TF variantas: nuo 0 iki 100 km/val. automobilis įsibėgėja per mažiau nei 7 sekundes, bet kasdien važinėjant galima sutaupyti degalų, nes jis naudoja apie 6,7 l/100 km.
- Ieškantiems pigiausio įsigijimo varianto, tiktų 1,6 l modelis – tik reikia žinoti, kad dinamika bus kiek vangoka.
- 1,8 l 135 AG versija – optimalus sprendimas, norintiems balanso tarp kainos ir galios.
- 120 AG Stepspeed variantas nerekomenduojamas dėl lėtumo.
Ką rinktis vietoje MG TF?
Tarp pagrindinių alternatyvų svarstykite patikimą Mazda MX-5 ar sportišką Toyota MR2. Šie automobiliai vertinami dėl vairavimo malonumo, patikimumo ir laisvos prieigos prie dalių bei remonto paslaugų.

Charizmatiškas automobilių apžvalgininkas, gebantis įsigilinti į kiekvieno modelio niuansus. Vertina vairavimo pojūtį, technologijas ir dizainą. Jo apžvalgos aiškios, informatyvios ir lengvai suprantamos tiek naujokams, tiek automobilių entuziastams. Mėgsta subtilų humorą ir objektyvias įžvalgas.