Subaru Outback automobilį, kurį žinojome 30 metų, dabar pakeitė naujas modelis. Visgi tai nereiškia, kad jis visiškai pasikeitė. Jei įsigilinsite į 2026 metų Subaru Outback profilį, pastebėsite, kad jis turi šiek tiek universalumo bruožų. Toks universalumas pastebimas daugumoje crossover automobilių, todėl jie ir vadinami crossover.
Naujasis, septintos kartos Outback, būtent taip ir apibūdinamas. Šnipėtos nuotraukos anksti parodė dizaino pokyčius, o nuėmus kamufliažą, matome gausybę išraižytų linijų ir plastiko. Subaru teigia, kad tai suteikia automobiliui „naujo, drąsesnio dizaino“ įspūdį. Priekyje yra simetriškas vaizdas su plačia stačiakampe grotelių sritimi, apsupta žibintų. Apatinėje dalyje yra tamsios plastiko detalės, o važiuoklės žibintai įtaisyti kvadratinėse angose.
Naujas dizainas išorėje ir viduje
Link galinės dalies ankstesnio modelio nuožulni stogo linija beveik dingo. Naujas Outback išlaikė stačią išvaizdą su didesniais langais, kurie baigiasi su staigiau nuolaidžiu galinio lango pakraštyje. D-stulpelis nebeturi nuožulnaus stiklo. Net ratų arkos turi sudėtingą segmentuotą stilių, panašų į Forester. Kai kuriais aspektais Forester labiau panašus į universalą negu dabartinis Outback. Ar tai pagerėjo nuo ankstesnio modelio? Vertinti dar per anksti.
Antrauka viduje atrodo tikrai geriau. Didelis portretinis ekranas pakeistas 12,1 colio, horizontaliai orientuotu ekranu, kuris yra aukščiau ant skydelio. Vairuotojas turi naują 12,3 colio skaitmeninį prietaisų skydelį. Nors ekranai nesujungti, jie įrengti viename rėmelyje, suteikiančiame švarų ir simetrišką vaizdą. Tai standartas visoms Outback komplektacijoms, bet aukštesni modeliai turi papildomų prabangos elementų. Be to, klimato valdymui pridėta mygtukų, o konsolės centre yra didelis pavarų svirtis.
Pokyčiai nėra tik išvaizdos atžvilgiu. Subaru teigia, kad naujas kėbulo dizainas suteikia 34,6 kubinių pėdų bagažo vietos gale, tai yra dviem kubinėmis pėdomis daugiau nei ankstesniame modelyje. Stogas padidėjęs 5,08 cm, tad automobilio viduje daugiau vietos galvai, nors tikslių matmenų Subaru nežino. Taip pat yra pridėta papildoma izoliacija stoge ir stogo sienoje, todėl automobilio viduje mažiau triukšmo. Sėdynės dabar tvirtinamos tiesiai prie kėbulo geresnei komfortui ilgose kelionėse.
Nauja išvaizda, ta pati Subaru jėgainė
Šių naujų kėbulo plokščių ir tvirtai pritvirtintų sėdynių pagrindas yra pažįstamas Subaru ingredientas. 2,5 litrų bokserinis keturių cilindrų variklis vis dar perduoda jėgą visiems keturiems ratams, bet dabar išvysto 180 arklio galių. Tai dviem arkliais mažiau nei ankstesnis modelis, tačiau yra papildomos dvi Nm, pasiekusios 242 Nm. Subaru nemini jokios važiuoklės dinamikos pakeitimų po nedidelių patobulinimų. Jėga perduodama per CVT transmisiją, kuri simuliuoja pavarų perjungimus, jei taip norite.
Specialiai Outback pritaikyta modifikuota WRX vairo sistema užtikrina geresnį valdymą mažais greičiais. Atnaujinta Simetrinė Visų Ratų Pavaros sistema turi greitesnį centrinių diferencialų užraktą. Tiems, kurie ieško daugiau galios, XT grįžta su tuo pačiu turbokompresoriumi 2,4 litro keturių cilindrų varikliu, išvystančiu 260 AG. Sukimo momentas padidėjo iki 375 Nm, septyniais daugiau nei praėjusiame modelyje. Naudojama ta pati CVT su rankinio režimo galimybe, nors Subaru teigia, kad naujoji Visų Ratų Pavaros sistema turi greitesnį centrinis diferencialo užraktą ir kitus smulkius pakeitimus.
Naujasis Outback vis dar turi 22 cm prošvaisą, tačiau pirmą kartą galite įsigyti su gamykliniais 19 colių ratais. Kalbant apie technologijas, yra galimybė gauti naujausią Eyesight vairuotojo pagalbos sistemą, įskaitant galimybę vairuoti be rankų iki 137 km/h greičiu patvirtintais greitkeliais. Apple ir Android suderinamumas standartinis visose versijose tiems, kurie mėgsta naudotis savo telefonais pramogoms ir navigacijai.
Kainos už 2026 metų Outback bus paskelbtos arčiau jo pasirodymo datos. Modelis planuojamas prekyboje nuo 2025 metų pabaigos su Premium, Limited, Touring, Limited XT, Touring XT ir Wilderness apdailomis.

Automobilių entuziastas ir technikos žinovas, rašantis apie įvairias transporto sritis: nuo naujausių automobilių apžvalgų ir charakteristikų iki motociklų bei vairavimo mokyklų rekomendacijų. Jo tekstuose gausu praktinių patarimų, techninių įžvalgų bei naujienų iš automobilių pramonės. Ypač domisi variklių technologijomis, autoservisų paslaugomis ir automobilių priežiūra, siekdamas padėti skaitytojams priimti geriausius sprendimus.