Automobilių sektorius nuolat vystosi, tačiau didelis visureigių populiarumas nesitraukia. Tą puikiai supranta ir Mazda, kuri nusprendė nekeisti gerai žinomo CX-5 net ir pristatydama visiškai naują CX-50 modelį. Šis sprendimas pasiteisino – senesnysis krosoveris praėjusiais metais išliko perkamiausiu markės automobiliu ir pasiekė 134 088 vienetų pardavimus. Visgi dabartinis CX-5 rinkoje jau beveik devynerius metus, tad artėja metas naujam modeliui. Laimei, naujos kartos modelio pasirodymas jau labai netoli.
Kad Mazda rengia trečiosios kartos CX-5, netruko pastebėti automobilių entuziastai – keliuose nufotografuotas prototipas su serijinei gamybai skirta kėbulo apdaila ir galutinėmis žibintų formomis. Vaizdo medžiagoje, kurią Kalifornijoje užfiksavo KindelAuto, matyti lyg ir elektrifikuota modifikacija, nes bandymai vyko šalia hibridinių Kia Sportage ir Honda CR-V modelių. Tikėtina, kad naujasis CX-5 dar nenaudos naujosios Skyactiv-Z jėgainės, nes Mazda ketina šį variklį pristatyti tik 2027 metais, o atnaujintas CX-5 pasirodys gerokai anksčiau.
Mazda nusprendė nesivaikyti radikalių dizaino pokyčių ir, panašu, renkasi saugų kelią kuriant CX-5 stilių. Iš pirmųjų prototipo vaizdų matyti daug panašumų su didesniuoju CX-70 – ankstesnio Kodo dizaino aštrios linijos užleidžia vietą glotnesnėms, labiau išlenktoms kėbulo formoms. Vieniems toks posūkis gali patikti, kitiems atrodyti per daug tradiciškai ir leisti modeliams susilieti bendroje visureigių minioje. Vis dėlto, aiškesnis įspūdis susidarys tik tuomet, kai bus nuimta kamufliažo danga.
Pirmieji požymiai rodo, kad naujasis modelis bus funkcionalesnis: didesni galinių durelių langai užsimena apie ilgesnę ratų bazę ir padidintą erdvę keleiviams gale. Mažiau nuolaidus stogo siluetas gali reikšti daugiau vietos galvai bei praktiškesnę bagažinę. Po dugnu paslėpta daugiasvirtė galinė pakaba skiria CX-5 nuo CX-50, turinčio paprastesnę torsioninę ašį.
Viso salono kol kas pamatyti neįmanoma, tačiau kai kuriuose kadruose matosi didelė centrinė multimedijos sistema. Iki šiol Mazda vengė itin didelių ekranų, bet naujausiuose EZ-6 sedano ir EZ-60 krosoverio pavyzdžiuose įdiegė įspūdingo dydžio rodmenų blokus. Atrodo, kad ir naujasis CX-5 seka šiuo keliu.
Nors įprasti visureigiai automobilistų aistrų dažniausiai nežadina, būtent tokie modeliai kaip CX-5 užtikrina stabilią automobilių gamintojo veiklą. Dideli pardavimų kiekiai leidžia finansuoti tokius įdomius projektus kaip „Miata“ ar netgi galimą sportinį sukamąjį automobilį su rotoriniu varikliu. Mazda, kurios centrinė būstinė įsikūrusi Hirošimoje, išlieka gana negausia kompanija, juolab lyginant su tokiais rinkos milžinais kaip Toyota, kuri penktus metus iš eilės išlaiko didžiausio pardavimų masto gamintojo vardą pasaulyje.

Automobilių entuziastas ir technikos žinovas, rašantis apie įvairias transporto sritis: nuo naujausių automobilių apžvalgų ir charakteristikų iki motociklų bei vairavimo mokyklų rekomendacijų. Jo tekstuose gausu praktinių patarimų, techninių įžvalgų bei naujienų iš automobilių pramonės. Ypač domisi variklių technologijomis, autoservisų paslaugomis ir automobilių priežiūra, siekdamas padėti skaitytojams priimti geriausius sprendimus.