Elektrinis charakteris su sportine dvasia: naujasis Abarth 500e

Elektrinis charakteris su sportine dvasia: naujasis Abarth 500e

Monake apsilankiusiam asmeniui gali pasirodyti, kad pusė automobilių parke sudaro Abarth 595 arba 695 modeliai. Šie automobiliai išsiskiria išvaizda, yra garsūs, stilingi ir nėra susiję su jokiu klasinio išskirtinumo siekiu. Nepaisant nedidelio, 1,4 litro keturių cilindrų variklio, kurio galia siekia iki 180 AG, jie sukuria įspūdingą dinamiką. Dabar Abarth perėjo prie elektros – pristato elektrinį 500e modelio „brolį“, kuris pasižymi nauju charakteriu: vietoje keturių cilindrų garsų naudojamas garsiakalbis, o mažos talpos benzino variklį keičia nuolatinio magneto sinchroninis elektromotoras.

Nuo 0 iki 50 km/h automobilis įsibėgėja per tris sekundes, tad prie šviesoforo startų jis yra pranašus. Iki 100 km/h spurtuoja per 7,7 sekundės, tad judėti galima greitai, bent jau kol baterija įkrauta daugiau nei 90 procentų – vėliau dalis maksimalios galios sumažėja. Visgi, kasdieniam naudojimui 3,67 metro ilgio keturvietis yra pakankamai gyvas. Kasdienybėje svarbu susitaikyti su 148 kilometrų testuota rida. 37,8 kWh talpos bateriją (naudingos talpos) galima įkrauti iki 85 kW galia greitu įkrovikliu. Tuomet kelionė tęsiama dailiame salone, kuriame naudojamas Alcantara audinys sėdynėse, prietaisų skydelyje ir vairo apdailoje.

  • Daugiau nei 90 000 dalyvių iš 462 modelių rinkosi 13 kategorijų mėgstamiausius automobilius didžiausiuose Vokietijos žurnalo auto motor und sport rinkimuose.
  • Automobilių įvairovę ir išskirtinumą papildys renginys BEST CARS 2025, kuriame bus eksponuojami 30 apdovanotų modelių.
  • Gegužės 9–11 dienomis laimėtojai bus demonstruojami istoriniame Hamburgo Altonos žuvies aukciono rūmų pastate, kur apsilankymas nemokamas.
  • Paroda vyks Frankfurto uosto šventės laikotarpiu, ekspozicijoje lankytojų lauks išskirtinės programos: įvairūs maisto vagonėliai, gėrimai ir gyva muzika.

Aukšta sėdėsena su garsiakalbiu

Kaip įprasta, vairuotojai instinktyviai ieško galimybės reguliuoti sėdynės aukštį ar vairo padėtį, tačiau šiame automobilyje abu pasiekė ribą. Siaurose gatvėse Abarth 500e tampa itin manevringas, jo minimalūs matmenys ir tikslus vairavimas ypač vertinami mieste bei vingiuotose apylinkėse. Tačiau, jei kelias prastas, kieta pakaba sumažina komfortą. Vidutiniškai reaguojantys pakabos komponentai, 18 colių ratlankiai, trumpa ratų bazė ir aukšta sėdėsena riboja automobilio dinamiškumą.

Stipriai akseleruojant priekinė ašis praranda sukibimą, todėl patyrę vairuotojai pagalvos apie ribotos traukos diferencialą arba švelnesnį vairavimo stilių. Pastarasis duoda geresnį pojūtį, tarsi kelias išplatėtų puse metro. Yra keli važiavimo režimai: sportiškiausiu aktyvinamas sunkesnis vairo pasipriešinimas, jautresnis akseleratorius ir išjungiama jėgos rekuperacija, tačiau važiavimas tampa grubesnis. Mažesniu režimu automobilis judėja švelniau, tačiau tuomet rekuperacija veikia nuolat. Bet kuriuo atveju, stabdžio pedalo pojūtis mažam elektromobiliui yra tinkamas.

Tik kainos žyma nedidelė neatrodo – už Turismo versiją Poison Blue spalvos su nulenkiamu stogu prašoma 46 690 eurų. Ši suma yra reikšminga, jei negyvenate Monake.

  • Pagrindinė kaina: 45 990 €
  • Išmatavimai: 3673 x 1682 x 1518 mm
  • Bagažinės tūris: nuo 185 iki 550 l
  • Maksimalus greitis: 155 km/h
  • Pagreitėjimas 0–100 km/h: 7,7 s
  • Gamintojo deklaruojamos sąnaudos: 0,0 kWh/100 km
  • Testuotas suvartojimas: 26,9 kWh/100 km
Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *