AutoTaktas.lt
  • Apžvalgos
  • Naujienos
  • Priežiūra
  • Paslaugos
  • Varikliai
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
AutoTaktas.lt
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
Pagrindinis Automobilių naujienos

Pirmasis „Toyota“ elektrinis sportinis automobilis siekė, kad jis nesiskirtų nuo benzininio

Mantas Petrauskas Paskelbė Mantas Petrauskas
2025 23 rugpjūčio
Kategorija Automobilių naujienos
0 0
0
Pirmasis Toyota EV

Pirmasis Toyota EV

Nepaisant visų elektrinių transporto priemonių žingsnių per pastarąjį dešimtmetį, vis dar yra vienos kategorijos, kurioje joms labai trūksta: įperkamo EV sportinio automobilio. Matėme sedanų, visureigių, superautomobilių ir net pikapų, bet dar nėra elektromobilio, kuris važiuotų kaip Miata. Tai gali pasikeisti, nes nauja JK ataskaita rodo, kad „Toyota“ kuria elektrinio veikimo prototipą, vertą GR ženklelio.

Neseniai vykusiose 24 valandų Le Mano lenktynėse Automobilis kalbėjosi su Akio Toyoda, neseniai išėjusiu į pensiją Toyota prezidentu ir įmonės įkūrėjo anūku, ir sako, kad vis dar aktyviai dalyvauja kuriant sportinį elektromobilį. Toyoda, žinomas entuziastas, vairavęs kai kuriuos Toyota lenktyninius automobilius ištvermės ir ralio varžybose visame pasaulyje, sako norintis, kad jo našumo elektromobiliai beveik nesiskirtų nuo benzininių.

„Pradžios taškas yra ne tai, kokia galios pavara turi automobilį, o tai, kaip smagu važiuoti, nepaisant tos jėgos pavaros“, – atskleidė Toyoda. Automobilis. „Neseniai turėjau galimybę išbandyti BEV GR, prie kurio dirbame. Nežinau, ar tas automobilis dar pateks į rinką, bet pirmasis prioritetas kuriant tokius automobilius yra tas, kad jie turi būti smagu vairuoti, nesvarbu, kokią jėgos pavarą jie naudoja.

Vairavimo patirtį sustiprins į saloną sklindantys variklio garsai, taip pat EV mechaninė pavarų dėžė ir trijų pedalų sąranka, su kuria dirbo Toyota. Teigiama, kad lazdos poslinkis yra toks tikroviškas, kad gali net riedėti atgal arba užstrigti. „Jei ką nors įsodintumėte į automobilį ir paprašytumėte jį vairuoti ir atspėti jėgos pavarą, jie tikriausiai negalėtų jums pasakyti“, – apie prototipą sakė Toyoda.

Toyoda sakė, kad automobilis atrodys kaip modernus EV. Tai gali reikšti dizaino užuominas, pavyzdžiui, grotelių nebuvimą.

Toyoda atkakliai siekė išsaugoti automobilių „įdomų vairavimą“ aspektą, nes pramonė pereina į naują žaliosios energijos erą, beveik su klaida. Štai kodėl bendrovė eksperimentavo su vandenilio degimo lenktyniniais automobiliais ir kitomis anglies dioksido išmetimo neturinčiomis alternatyvomis, kol pats Toyoda buvo beveik nubalsuotas iš jo pirmininko posto. Nuo tada jam pavyko išlaikyti pareigas.

Galbūt Toyoda taip pat yra suinteresuota, kad GR EV pasisektų. Pats Toyoda įkūrė „Gazoo“, kai buvo įmonės jaunesnysis vadovas, ir įtraukė ją į visą veiklos antrinį prekės ženklą ir automobilių sporto programą. Gandai rodė, kad kartu su Toyota partneriais Daihatsu ir Suzuki buvo kuriamas potencialus elektromobilis su vidutinio variklio išdėstymu, tačiau Toyoda neatskleidė detalių ir vis dar apsidraudė.

„Nesvarbu, ar jis patenka į rinką, ar ne, – sakė jis interviu, – bendrovė bando ištirti idėją, ko neturėtume prarasti automobilyje, net jei jis taps BEV.

Ankstesnis įrašas

Volkswagen V10 TDI variklio problemos („Touareg“, „Phaeton“)

Kitas įrašas

JAV dabar yra antra pagal dydį elektromobilių rinka po Kinijos

Mantas Petrauskas

Mantas Petrauskas

Automobilių entuziastas ir technikos žinovas, rašantis apie įvairias transporto sritis: nuo naujausių automobilių apžvalgų ir charakteristikų iki motociklų bei vairavimo mokyklų rekomendacijų. Jo tekstuose gausu praktinių patarimų, techninių įžvalgų bei naujienų iš automobilių pramonės. Ypač domisi variklių technologijomis, autoservisų paslaugomis ir automobilių priežiūra, siekdamas padėti skaitytojams priimti geriausius sprendimus.

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Apžvalgos

Automobilių apžvalga

RWB Porsche 911: Kodėl apie jį tiek kalbama ir kainuoja daugiau nei namas?

2025 24 lapkričio
Automobilių apžvalga

Niekas taip nemoka kurti „kelių laivų“ kaip „Cadillac“: penki geriausi modeliai

2025 24 lapkričio
Automobilių apžvalga

Koks paštovežis turėtų pakeisti dabartinį, jei pašto tarnyba būtų privatizuota?

2025 23 lapkričio
Automobilių apžvalga

„Nissan 240SX Prerunner“ – kvailiausia ir geriausia idėja, kokią tik esu matęs

2025 23 lapkričio

Apie mus

Automobilių žurnalas internete su straipsniais apie naujienas, priežiūrą, nuomą, padangas, variklius ir daugiau. Sekite, kad būtumėte visada žingsnį priekyje automobilių pasaulyje.

Kategorijos

  • Automobilių apžvalga
  • Automobilių charakteristikos
  • Automobilių naujienos
  • Automobilių nuoma
  • Automobilių padangos
  • Automobilių paslaugos
  • Automobilių priežiūra
  • Automobilių sportas
  • Automobilių supirkimas
  • Automobilių varikliai
  • Autoservisai
  • Informaciniai straipsniai
  • Motociklai
  • Vairavimo mokyklos

Skaičiuoklės

  • Kuro skaičiuoklė
  • Padangų dydžių skaičiuoklė
  • Taršos skaičiuoklė

Naudingos nuorodos

  • Reklama
  • Privatumo politika

Visos teisės saugomos 2021-2025

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros toliau

Pamiršote slaptažodį?

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Automobilių apžvalga
  • Automobilių naujienos
  • Informaciniai straipsniai
  • Automobilių priežiūra
  • Automobilių varikliai
  • Motociklai
  • Automobilių padangos
  • Automobilių nuoma
  • Automobilių supirkimas
  • Automobilių paslaugos

Visos teisės saugomos 2021-2025