Polestar 3: Didelė baterija, ilgas nuotolis, aukšta kaina

Polestar 3: Didelė baterija, ilgas nuotolis, aukšta kaina

Švedijos bendrovė Polestar, pristatydama Polestar 3, išleido elektrinį SUV, pasižymintį dideliu našumu ir įspūdingu nuotoliu. Pasak gamintojo, jame jau įdiegta technika, skirta ateities autonominiam važiavimui. ADAC jau išbandė Polestar 3.

  • Google Android operacinė sistema
  • Našumas iki 380 kW ir 910 Nm sukimo momentas
  • Kainos prasideda nuo 78 590 eurų

Polestar siekia augimo. Naujų modelių paleidimas artėja, o transporto priemonių pardavimai visame pasaulyje turėtų padidėti dešimt kartų. Šis elektrinis SUV Polestar 3 taip pat prisidės prie šių planų įgyvendinimo.

Trečiasis modelis po 1500 vienetų riboto leidimo Polestar 1 ir dabartinio Polestar 2 sedano yra pripildytas modernios technologijos, kuri ateityje leis autonominį važiavimą ir nuvažiuoti iki 610 kilometrų (pagal gamintojo teiginius). Šiuo metu Polestar 3 gaminamas ne tik Kinijoje, bet ir Pietų Karolinos valstijoje. Vokietijoje pristatymas prasidės 2024 metų liepą.

Polestar 3: gera nuotolių rida su 111 kwh

Šią rida užtikrina 111 kWh talpos baterija, iš kurios Polestar 3 net viršija Mercedes EQS elektrinio flagmano akumuliatorių (108 kWh). Be skysčiu aušinamos ličio-jonų akumuliatoriaus, sudėtinga aerodinamika leidžia įveikti daugiau nei 600 kilometrų pagal WLTP. Dėl to variklio gaubte ir galiniame spoileryje integruotas Aero Wing. Papildomi Aero Blades puošia galą.

Long-range-dual-motor versija pradžiai

Peugeot 3 ilgis yra 4,90 metro ir siūlomi du variklio pasirinkimai. Bazė yra versija su vienu varikliu gale, kurio galia siekia 220 kW (299 AG). Long-Range-Dual-Motor veritas prideda priekinį variklį, iš viso generuojantį 360 kW (490 AG). Sukimo momentas siekia iki 840 Nm. Pasirinkus papildomai užsakomą Performance paketą, bendra galia padidėja iki 380 kW (517 AG) ir 910 Nm. Išmanus sprendimas: Polestar 3 galinėje ašyje įmontuota elektrinė sukimo momento vektoravimo dviguba sankaba. Akumuliatoriams tausoti, galinis elektros variklis gali būti atjungtas nuo ašies. Tai padidina ridos nuotolį, nes motoras nesulaiko SUV dėl konstrukcijos. Tačiau tai nepastebima naudojant.

Polestar 3 našumo duomenys leidžia tempti sunkius priekabus. Su iki 2200 kg priekabos svoriais visus ratų versijose, švedas žaidžia viršutinėje elektrinių automobilų lygoje. Bazinė versija su galiniu varikliu siekia 1500 kg.

Tvarios medžiagos salone

Automobilio salone Polestar siekdama tvarumo, naudojo tokius medžiagas kaip „bio-attributed“ Microtech, gyvūnų apsaugos ženklais patvirtintą odą ir visiškai atsekamus vilnonius audinius. Medžiagų pojūčiai ne visada atitinka tai, ko tikėtumėtės iš prabangios transporto priemonės. Taip pat, kaip atrodo, po dekoracijomis buvo mažai dėmesio skirta izoliacinėms medžiagoms, todėl prietaisų skydas ir durų panelės skamba tuščiai. Šie du aspektai šiek tiek sumažina vizualiai labai gerai suderintą bendrą Polestar 3 įspūdį.

Apskritai, automobilis palieka gerą įspūdį. Sėdėjimo pozicija dėl daugkartinių sėdyklių reguliavimo gali būti individualiai keisti, sportinio stiliaus vairas gerai laikomas rankoje. Polestar nesutaupė erdvės atverti, galas nesiskundžia judėjimo laisve ąklanciai 1,80 metro aukščio žurnalistui.

Elektro-SUV: kaip važiuoja Polestar 3

Polestar 3 pristatoma kaip aukštesnės viduriniosios klasės prabangus SUV, ar jis atitinka šį pretenziją pirmoje išvažiavime? Iš dalies. Pradinis kontaktas įtikina Polestar su savo harmoningai suderinta bendra derinių. Čia pastebimas bendras platformos naudojimas su Volvo EX90. Vairo vairavimas turi malonų plokštumą tarp laisvumo ir maloniai stangraus.

Švedai nesistengia iš šio SUV padaryti sportinės automobilio. Nepaisant savo svorio, 3-asis modelis elgiasi stabiliai net esant staigiose, greitesnėse posūkiuose. Čia pasitarnauja ir visų ratų pavara su kiekvienu varikliu prie kiekvienos ašies, ir, kita vertus, standartinės adaptyvios oro pakabos konstrukcija trimis stadijomis.

Normalus režimas užtikrina kasdienio gyvenimo komfortą, tačiau siūlomas „Agile” arba „Solid” pasirinkimas jį sumažina. Polestar su Performance paketu, kurio galia siekia 380 kW, visuomet turi pakankamai resursų. Nors priekinė dalis greitai startuojant iš šviesoforo pastebimai sušvelnėja, tai nekelia nesaugumo jausmo.

Asistavimo sistemos savo darbą atlieka tinkamai. Adaptinės kruizinės kontrolės su juostos laikymu naviguoja net ir statybų situacijose patikimai, tik atstumo iki priekyje esančio automobilių nusprendimo trūkumas šiek tiek sumažina bendrą įspūdį. Taip pat gaila: eismo įstrigimams mūsų bandymo metu sistema nesukūrė avarinio praėjimo. Tai funkcija, kuri konkurencija siūloma bent jau už papildomą mokestį jau kelerius metus.

Oro pakaba komfortui ir dinamikai

Kartu su adaptyvia oro pakaba, Polestar 3 visose versijose yra panoramini stiklo stogas, pilni LED žibintai ir galiniai žibintai, paslėpti durų rankenos su artumo jutikliais ir 21 colių lengvojo lydinio ratlankiai. Pirmaisiais modelio metais taip pat į standartinę įrangą įeina „Plus“ paketas ir „Pilot“ paketas. Jie apima detales, kaip Bowers & Wilkins garso sistema su 25 garsiakalbiais, 3-D erdvinis garsas su „Dolby Atmos“ funkcija, minkštas durų uždarymas, užrašų rodinys ir „Pilot Assist“.

5 radarų jutikliai ir 5 kameros

Elktrinis SUV yra pirmasis Polestar automobilis su Drive-Core kompiuterine sistema nuo Nvidia. Valdymo sistema su Volvo Cars programine įranga apdoroja daugelio radarų ir kamerų duomenis Polestar 3. Standartiškai elektrinis automobilis aprūpintas penkiais radarų moduliais, penkiomis išorinėmis kameromis ir dvylika išorinių ultragarso jutiklių. Jie valdo vairavimo asistavimo sistemas ir tuo pačiu metu stebi automobilį bei vairuotoją.

Smart eye: saugumas salone

Dvi kameros užtikrina, kad būtų veiksmingai pranoktas arba net įjungta priverstinė sustabdymo funkcija, jei vairuotojas pablogėja. Taip pat keleiviai yra stebimi radarų jutiklių, kurie gali aptikti judesius sutapus baseinui. Tai užtikrina, kad vaikai ar gyvūnai netyčia nebūtų palikti automobilyje. Tuo pačiu metu sistema yra susijusi su kondicionavimo sistema, kad būtų išvengta šilumos smūgių ar peršalimo kelionės metu.

Centrinis 14,5 colio ekranu konsolės centre valdomas Android Automotive OS. Automobilio operacinė sistema yra iš Google ir yra technologijos, įvestos Polestar 2, tobulinimas. Sistema gali būti atnaujinama per oro (OTA) ir papildoma naujomis funkcijomis, net nuvykus į Polestar aptarnavimo punktą.

Kad nei akumuliatorius, nei keleiviai žiemą nešaltų, Polestar 3 turi standartinę šilumos siurblio sistemą, kuri naudoja aplinkos šilumą klimato ir akumuliatoriaus kondicionavimui. Be to, naujas Polestar SUV turėtų valdyti dvipusį įkrovimą ir taip suteikti galimybę ateityje naudoti Vehicle-to-Grid ir Plug-and-Charge.

Kitas papildomas „Pilot“ paketas siūlo Lidar nuo Luminar, papildomą Nvidia valdymo vienetą, tris kameras, keturis ultragarso jutiklius ir priekio bei galinio vaizdo kamerų valymo funkciją. Taip įrengta, Polestar 3, gamintojo teigimu, yra pasiruošusi ateities autonominiam važiavimui.

Išvada prieš dar neatliktam, išsamiam ADAC testui: Polestar 3 vizualiai įspūdingas ir daro gerą įspūdį kelyje. Jis važiuoja harmoningai ir ramiai, tačiau naudojamos medžiagos ir asistavimo sistemos galėtų reikalauti daugiau prabangos pretenzijos.

Polestar 3: techniniai duomenys ir kainos

Techniniai duomenys (pagal gamintojo teigimus)

Polestar 3 Long Range Single Motor (nuo 06/24) Polestar 3 Long Range Dual Motor (nuo 03/24) Polestar 3 Long Range Dual Motor Performance Paket (nuo 03/24)
Variklio tipas: Elektros Variklio tipas: Elektros Variklio tipas: Elektros
Maksimali galia kW (sisteminė galia): 220 Maksimali galia kW (sisteminė galia): 360 Maksimali galia kW (sisteminė galia): 380
Maksimali galia AG (sisteminė galia): 299 Maksimali galia AG (sisteminė galia): 489 Maksimali galia AG (sisteminė galia): 517
Sukimo momentas (sisteminė galia): 490 Nm Sukimo momentas (sisteminė galia): 840 Nm Sukimo momentas (sisteminė galia): 910 Nm
Varomas tiltas: Galinis Varomas tiltas: Visų varomi Varomas tiltas: Visų varomi
Įsibėgėjimas 0-100 km/h: 7,8 s Įsibėgėjimas 0-100 km/h: 5,0 s Įsibėgėjimas 0-100 km/h: 4,7 s
Didžiausias greitis: 180 km/h Didžiausias greitis: 210 km/h Didžiausias greitis: 210 km/h
Nuotolis WLTP (elektrinis): 706 km Nuotolis WLTP (elektrinis): 632 km Nuotolis WLTP (elektrinis): 567 km
CO2 vertė kombinuota (WLTP): 0 g/km CO2 vertė kombinuota (WLTP): 0 g/km CO2 vertė kombinuota (WLTP): 0 g/km
Suvartojimas kombin.: 17,6 kWh/100 km Suvartojimas kombin.: 19,6 kWh/100 km Suvartojimas kombin.: 21,9 kWh/100 km
Baterijos talpa bruto (kWh): 111 Baterijos talpa bruto (kWh): 111 Baterijos talpa bruto (kWh): 111
Baterijos talpa neto (kWh): 107 Baterijos talpa neto (kWh): 107 Baterijos talpa neto (kWh): 107
Įkrovimo galia (kW): AC:2,3-11,0 DC:50,0-250,0 Įkrovimo galia (kW): AC:2,3-11,0 DC:50,0-250,0 Įkrovimo galia (kW): AC:2,3-11,0 DC:50,0-250,0
Bagažinės tūris (l): 484 Bagažinės tūris (l): 484 Bagažinės tūris (l): 484
Bagažinės tūris per sulankstytą galinę sėdynę: 1 411 l Bagažinės tūris per sulankstytą galinę sėdynę: 1 411 l Bagažinės tūris per sulankstytą galinę sėdynę: 1 411 l
Tuščias svoris (ES): 2 575 kg Tuščias svoris (ES): 2 584 kg Tuščias svoris (ES): 2 584 kg
Atvežioji apkrova: 285 kg Atvežioji apkrova: 496 kg Atvežioji apkrova: 496 kg
Nepriklausoma priekaba: 750 kg Nepriklausoma priekaba: 750 kg Nepriklausoma priekaba: 750 kg
Priekaba su stabdžiais 12 sa: 1 500 kg 2 200 kg 2 200 kg
Garantija (transporto priemonė): 2 metai Garantija (transporto priemonė): 2 metai Garantija (transporto priemonė): 2 metai
Ilgis x Plotis x Aukštis: 4 900 mm x 1 935 mm x 1 618 mm Ilgis x Plotis x Aukštis: 4 900 mm x 1 935 mm x 1 614 mm Ilgis x Plotis x Aukštis: 4 900 mm x 1 935 mm x 1 614 mm
Pagrindinė kaina: 78 590 eurų Pagrindinė kaina: 81 590 eurų Pagrindinė kaina: 88 190 eurų

Čia galite rasti daug kitų naujų pristatymų, važiavimo ataskaitų ir automobilio testų.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *